1

3.1K 22 1
                                    



   Az ágyban fekszem... 7:23 van... Az éjszaka folyamán nem aludtam valami sokat... Kivéve, ha az a pár óra olyan soknak számítana.... Közben a nyár is eltelik nem sokára, hogy észre vennénk. 2 hét maradt a '' Back to school,, feliratig. Ugye milyen csodálatos? Szerintem ez a válasz kibaszottul egyszerű.

   Bár ezt az időszakot ki lehet valahogyan bírni, ha van olyan barátod, aki mindig kitalál valami oltári nagy baromságot és azt te barátom elég nagy támogatással követed. Az én esetemben van egy Dana nevű bajkeverőm. Sokat szeret utazni, igazi gazdag féle, de ne ítéljétek el, amiért ilyen, mert nem az ''apuci pici lánya'' szerepet kapta meg, aminek nagyon örülök. Nem ítél el a külsőd miatt, meghallgat és a ruháját, ékszerét is kölcsön adja ha kell. Ez pedig kölcsönös. Nagy bulikat szoktunk csapni, főleg nála. Ketten megállíthatatlanok vagyunk.

   Az én időtöltésem az hogy online eladom a termékeket egy bizonyos oldalnál, ez az online marketing része. Hiszen ez a meggazdagodáshoz vezető út. Ki ne akarna meggazdagodni???? De most őszintén. A mai világban mindent meg kell fizetni. Ezért én megpróbálok a jövőmre alapozni. Pár hónapja vagyok benne ebben a munkában, de már 100.000+ Ft a fizetésem. Szerintem ez egy jó előrehaladás egy 17 éves lánytól. Szeretnék jó, illetve sexy ruhákat venni. A gyerekeimet eltartani. Olyan anyuka szeretnék lenni, akire mindenki irigy.

   Azon gondolkodva, milyen lehet a dús gazdag élet megcsörren a telefonom. Látom Dana hív. Azonnal fel is veszem:

   - Sziaaa. - mondja - Nem hiszed el ,olyan jó volt ez a Spanyol nyaralás. Ide vissza kell még jönnöm, viszont akkor csak te meg én. - emeli ki határozottan, ami tetszik. Tetszik a tudat, hogy gondol rám. Az igazat megvallva lehet nekem is jót tett volna, ha elmehettem volna, de először is ez egy családi nyaralás, másodszor noha én menni is szerettem volna, nem fogok ott neki hízelegni, vagy esetleg többször megkérdezni mehetek -e , mert ha annyira vinni szeretne, akkor felkap és már visz is.

   - Szia. Ennek az elméletednek örülök. Azonban azon tűnődtem, elmehetnénk egyet bulizni. Mint ahogy mondtad te meg én. Na mit szólsz hozzá? Vagy maradjunk itthon és mesélsz a nyaralásról. Vaaaagggyyy..... egyáltalán nincs kedved átjönni sem? - konbinálok, tippelgetek, miköben ő a túloldalt nevet.

   - Zsófi, nyugi.... Az első opció tökéletes. Már nagyon szeretnék egyet bulizni, szóval miért is ne? Nem sokára leszáll a gép is. Azután ha gondolod akkor átmehetek beszélgetni is egyet. közben kiválasztjuk a ruhát, amibe megyünk. Jó ötlet?

   - Tökéletes! - mondom. - Mikor száll le a géped?

   - Olyan 1 óra múlva. A haza vezető út nagyjából 30 perc, de miután hazaértem már megyek is hozzád. Okés? - hallom hangjában a mosolygást, amitől én is felvidulok. Mindig fel tud vidítani.

   - Rendben akkor várlak. - már elég volt egy hét nélküle. Hiányzik ezt be kell vallanom. - Sziaa.

   - Sziaa.

   Majd kiugrottam a bőrömből annyira izgatott vagyok, hogy végre láthatom. Már a gimi elején jóba lettünk. Nagyon egymáshoz vagyunk nőve, mint két testvér. Igaz nekem itt van Szonja. Apropó Szonja most nincs is itthon és anya sem, ami azt jelenti, hogy nagyot bulizunk még a buli előtt is. Buli buli hátán.

   Amíg Dana nem jön meg addig megnézek egy jó filmet egy jó popcorn kíséretében. Gyorsan le is szaladok az emeletről. A konyhába érve egyből a nasit keresem, ám rájövök, hogy az utolsó is elfogyott Szonjáéknak köszönhetően, így most vagy kukorica nélkül kezdek neki a filmnek és helyettesítem valamivel, vagy a másik terv, hogy gyorsan leszaladok a boltba venni egyet, amúgy is egy köpésre van a házunktól. Hár persze, hogy a másikat választom. Mert mindenki tudja popcornnal az igazi.

Tanár úr kérem! | 18+ |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon