- Szerinted melyik legyen? - kérdezte Dana majd felmutatott két egyberuhát. Mindkettő nagyon szép. Az elsőt felvéve Dana úgy érezte tart nekem egy divatbemutatót. A szobám másik végébe sétált, megfordult. Várt egy kicsit, majd visszafordulva sétálni kezdett felém. A zene ritmusára lépett. Hozzám érve megállt. Pár pózt elejtett és visszasétált. Nem rossz - gondoltam magamba -. Az első egy fekete testhez simuló egyberuha volt. A melleit egy- egy pánt fogta, amik keresztezték egymást. Most pedig a második került sorra. Ez egy fehér dressz volt, amihez vékony pántok jártak. De ahogy néztem Danát, csak olyan ruhákat próbált, ami nagyon hangsúlyozza a melleit. Ahogy odaért hozzám odaszóltam hozzá.
- Amúgy te hogyhogy ilyen kihívó ruhákat szeretsz hordani, hiszen a suliban, ennél szolidabbakat használsz. - sokat jártunk ketten bulizni, de nem igazán érdekelt akkor a válasz.
- Óóóó.... tehát a mellemre szeretnél kilyukdani. - mondja, majd rájuk mutat egy enyhe mosoly keretei közt.
- Hát fogalmazhatjuk így is.
- Hát tudod én szeretek megtévesztő lenni. Szeretem, amikor az emberek elhiszik rólam, hogy ártatlan kis lélek vagyok. Ezért is választok egyszerű ruhákat, hogy amikor megyek valamilyen buliba, akkor megmutassam mire vagyok képes, ha érted mire értem. - mosolygott ravaszul. Most biztos azt hiszitek, hogy a melleit nem rakja ki és bő ruhákba jár. Hát ki kell ábrándítanom titeket, mert ezt nem így van. Dana nagy szeretettel rakja ki a mellét, csak ezek inkább aranyosabb ruhák, mint amiket most mutat nekem/nektek.
- Így mindent értek.. - fura, hogy erről még nem beszéltünk. Érdekelt, hogyha vannak ilyen kihívó ruhái is, miért nem hordja a suliban, de akkor ezért. Viszont a fiúkat még így is betudja hálózni. Mire képes, ha ilyen ruhába van? - Ha már elárultad miért használod őket csak alkalmakkor, akkor én az elsőt választanám csajszi.
- Legjobb döntés. Én is ezt választanám. Szeretem amikor összhangba vagyok valakivel, és nem kell elmagyaráznom neki, hogy miért jobb az a ruha amit én kinéztem a másiknál, amit ő. - indokolja, közben a nyakláncokat nézi a szettjéhez a tükörbe fordulva.
- Volt ilyen?
- Igen. Egyszer ugyanúgy kettő ruha között vacilláltam. És ő pont azt mondta, szerinte az jobban állna, mint a másik. Mondtam szerintem meg inkább ez. Majd ezen "veszekedtünk" fél órát, hogy az én választásom miért jobb annál, amit ő választott. - mondta vicces múltján kuncogva.
- Akkor nekem jó az érzésem.
- Meglehet. Örülök, hogy itt vagy és nem kell egyedül elkészülnöm.
- Ez alap dolog.
- Viszont neked is ki kell választani a szettet drága. - fordult a szekrényemhez. Kinyitotta. Keresgetette melyik állna nekem jó az esti bulihoz. Nem sokkal később kihúzott egy dresszt. Feketére esett a választása Danának. Ez is kiemeli az ''ikreket,, , viszont a hasánál kettéválik, amit egy karika fog össze középen. - Na ez pont hozzádillő a mai bulihoz. Remélem felszedsz egy sármos férfit ma este.
- Biztos, ne aggódj.
- Amúgy miért csak te vagy most itthon?.- kérdezi Dana.
- Szonja egyik barátnőjének van a szülinapja, és anya elvitte kocsival, ezért még ott lesznek egy darabig.
- Na ez remek hír, hogy csak miénk a ház. Tudod mire gondoltam? - mosolyog, mint
aki rosszra készül.
- Inni akarsz? - kérdezem vigyorral az arcomon.
- Tudod te mire vágyom mindig.
- Akkor gyere a konyhába.
ESTÁS LEYENDO
Tanár úr kérem! | 18+ |
Aventura- Nem szeretnél te is csinálni valamit kislány? - kérdezte kanosan, én pedig már tudtam mire gondol. - Szeretnéd? - kérdeztem pajzánul. - Nagyon. - mondta és helyet cseréltünk. Most ő volt, aki feküdt. Én pedig vele szemben voltam ugyanúgy...