10 - Bence

903 18 1
                                    

Mégis miért kellett megcsókolnom? Miért tettem ezt, amikor ő is csak egy a sok közül? Nem jelent ő semmit nekem. Vagy csak azért csináltam mert egyedül érzem magam? Nem.. ennek nem kell így lennie, tök jól elvagyok egyedül is.

Nem akartam ezekkel foglalkozni, hogy mit miért csináltam. A csók után egymásra néztünk. Érezni lehetett a kínos helyzet szagát a levegőben. Szempillaspirálját teljesen lesírta, ami már csak a puha arcocskáján száradt. Egyre csak törölve jobban maszatolta, de nem zavart, mert még így is jól nézett ki.

- Ezt....miért csináltad? - kérdezte szipogva és összezavarva. Szeme már majdnem a fehérségben úszott, és már nem csak a vörösséget láttam benne. Viszont mosmár nem csak a múltja elfelejtésével kell foglalkoznia, hanem válaszokat kell találni az előbbi jelentre. - Én nem azért sírtam, hogy megcsókolj.... Ez mégis honnan jött, mert valljuk be te nem a hosszú kapcsolatok híve vagy... Akkor mégis miért csináltad ezt!? - kérdezi értetlenkedve és választ akarva.

- Nem tudom, oké? Hirtelen jött és igen nem így szoktam lereagálni a dolgokat, főleg nem akkor mikor egy lány mellettem sír. - adom ki a legelső gondolataimat magamból, amik éppen az eszembe jutnak. - De a lányok többsége csak akkor könnyezik, amikor... - hagyom abba a mondatot, mert tudom nem kíváncsi a részletekre. És máris megbántam amikor csak egy érzelem nélküli pillantást kaptam válaszul és újabb beszélgetésbe bele nem kezdve, csak felállt.

- Én azt hiszem, most átöltözöm és hazamegyek. - azzal otthagyott és a ruhás szoba fele vette az irányt. Felkaptam egy testhez simuló fekete pólót és egy fekete nadrágot gyorsan. Ezután küzdöttem tovább. Próbáltam megállítani, de mind hiába. Még mielőtt kilépne a szobából gyorsan útját vágtam. - Engedj már ki Bence!! Igen én is tudom, hogy ez csak szex lett volna, de nem kell emlékeztetned, hogy én csak arra lennék jó. Tudod, tudok még sok mást is, és ha nagyon figyeltél rám egy-két dolgot meg is tudhattál rólam. Szóval majd ha összefutunk valamikor akkor majd megosztos még magamról pár dolgot. - azzal eltolt és a telefon meg a táska felé indult. Gyorsan felkapta őket. A fürdő felé vette az irányt. A sminket lemosta és rendbe tette magát. Rádöbbentem, hogy természetesen is gyönyörű. Eközben csak figyeltem az eseményeket kívül állóként. Lépteit gyorsan szedte, nem is akart lassítani, csak elhagyni ezeket a helyeket. Szaladtam utána le a lépcsőn. Közben a mondanivalót tovább folytatta. - Sajnálom, hogy ember vagyok és szeretem a szexet, de attól még szeretném megismerni azt az embert akihez jövök. És ebből a szempontból nem mondanám, hogy csak a SZEX érdekel. - emeli ki miközben előttem megy. - És igen tényleg nem kellett volna azt a mellvillantást csinálnom, meg a többit, de éppen annak az impulzusában voltam. Abban a pillanatban homályosan láttam én és az elmém egyaránt. Szóval bocsánat, vissza foghattam volna magam, de én nem akarom, hogy dugi pajtik legyünk, vagy csak szex legyen aztán mindketten elfelejtjünk egymást, mert ÉN. EZT. NEM. AKAROM. - fejezi be mondanivalóját. Megáll és felémfordulva pár szót kiejt szájacskáján. - Szóval ha megtennéd hazaviszel... kérlek. - mondja higgadtan, enyhe könnyes szemmel.

- Persze... Nem tartok itt senkikt ha nem akarja - felelem halkan.

A kocsiban töltött idő néma és kínos volt. Nem szólt senki senkihez. Zsófi az ablakon kinézve nézte az út szélén lévő fákat. Nagyjából olyan dél lehetett viszont az idő kezdett rosszabbra fordulni. A szép napsütésből egy szürke felhőkkel teli eget kaptunk. Nem is kellett sok hozzá, esni kezdtett. Zsófi is felfigyelt erre. Nem sokára megérkeztünk. Eléggé letört volt.

Beálltam hozzájuk egy fedett hekyre. Gondolom nem bánja, vagy bánják, ha én itt most leparkolok egy kis időre. Kiszálltam az autóból, hogy a másik oldalra mehessek és kinyissam neki az ajtót. Úgy is tettem. Közben szóltam neki, hogy várjon és a kocsiból kivettem az esernyőt. Miután kilépett a kocsiból, feje fölé tettem, miközben én az esőben áztam. Csak az érdekelt, hogy neki legyen a legjobb. A pólóm már átázott vele együtt az összes többi ruha rajtam. Zsófi közelebb jött és az esernyőt a fejem fölé helyezte.

Tanár úr kérem! | 18+ |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant