Prenses'in Gözyaşları

111 24 53
                                    

05.12.23

Kitap Türü: Masal

Kitap Türü: Masal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoş geldiniz. Küçük yıldıza dokunup okumaya geçebilirsiniz. İyi okumalar. Yorumlarınızı bekliyorum.

Bu masal, normalde "Kalpsizler Balesi" isimli kitabıma ait ama ondan bağımsız da okunabilecek için buraya eklemek istedim. Buradaki hâli bir tık daha uzun, daha destekli bir anlatıma sahip.
Umarım seversiniz. İyi okumalar♡

Bir varmış, bir yokmuş.
Bu masalı okuyanda da yazanda da gözyaşı çokmuş.
Bu gözyaşları birinin laneti iken, diğerinin yaşam nedeni olmuş.

Günlerden bir gün uzak diyarlarda güzeller güzeli bir prenses varmış. Bu prenses, tüm ülkenin sevdiği biriymiş. Herkese yaptığı iyilikler onun güzelliğine güzellik katarmış.

Halkın tamamı prensese hayran olsa da bu prensesin bir laneti varmış. Prenses, üzülse de kırılsa da asla ağlamazmış. Gözyaşları ile hiç tanışmadığından onun gözleri asla sulanmazmış. Bu, o prensesin lanetiymiş. Acılardan uzak değilmiş ama acısını yıkayacak yaşları ondan alınmış. Acı hissetse de gülermiş ve herkes onun mutlu olduğunu sanırmış.

Her doğan bebeğin dünyaya olan ilk nefesinde beklenilen ağlama ritüeli bu güzel prensesin gülümseyerek doğması ile bozulmuş.

Güzel kızın, kendisinden daha güzel bir gülümsemesi varmış. Acı çekermiş, gülümsermiş. Umutsuz kalırmış, gülümsermiş. Hayal kırıklığına uğrar, gülümsermiş.

Ona bu yüzden gülen prenses demişler. Pek sürpriz olan bir isim değilmiş ama prensesi bekleyen sürpriz ilk kez hissedeceği bir duyguymuş.

Bu prenses her türlü duyguyla karşılaşsa da hiç aşık olmamış ama bir gün o duygu ile tanışma fırsatı olmuş. Saraya gelen bir şövalye; prensesin kalbini, göğüs kafesini zorlayacak kadar hızlı bir şekilde attırmış. Prenses, aşkı kalbinde ilk kez hissedişinde, yine gülümsemiş. Şövalye ise bu gülümsemeyi görünce kalbinde açan yıldız çiçeklerini hissetmeye başlamış. Aşkın büyüsü ikisini de kuşatmış. Bu büyü, tüm lanetlerden daha güçlüymüş.

Her aşkın bir sınavı olurmuş. Bu aşkın sınavı karşılıksız kalması değilmiş, Kral da bu evliliğe karşı değilmiş ama tek bir isteği varmış. Şövalye son bir kez ülkesi için savaşmalı ve aldığı onur madalyası ile prensese layık olmalıymış. Genç adam hiç düşünmeden bunu kabul etmiş. Bunca sene ülkesini, onuru kadar sağlam tutmak için korumuş. Şimdi tek bir görev ona zor gelmiyormuş.

Prenses, sevgilisini gülümseyerek uğurlamış. En sonunda birlikte olacakları bu yolda biraz ayrı kalmalarında sorun görmüyormuş. Gözyaşlarından mahrum bu prenses, bir şeye sahip olmak için fedakarlıklar yapılması gerektiğini biliyormuş.

İpi Kesik Uçurtma / HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin