– Nem tudok varrni, és nem is akarok – döntötte hátra a fejét Eddie, kissé hisztis hangnemben. Joey szobájában lógtak mindhárman, a technika órára kapott beadandón dolgoztak. A feladat szerint meg kellett varrniuk egy számukra kedves dolgot.
– Úgy csinálsz, mintha mi annyira jókedvűen varrogatnánk – forgatta meg a szemét Sami, majd rögtön ezután fel is szisszent. Joey felkapta a fejét a hangra. Lassan nyújtotta ki Sami felé a kezét, de azonnal vissza is húzta, amikor Eddie megelőzte. Megragadta Sami vérző ujját, és bekapta a szájába.
– Mi a faszt csinálsz? Ez undi! – húzta el a száját felháborodottan. Eddie cuppogva elengedte egy pillanatra.
– Kussba' légy, épp vámpírkodom.
Joey nem bírta visszafogni a vigyorát, ahogyan végignézett rajtuk. Folyton ezt csinálták. Eddie segíteni próbált a maga fura módján, Sami pedig egyáltalán nem tudta mindezt helyén kezelni. Joey meg... Ő mit is csinált egészen idáig? Lekonyult a szájáról a mosoly. Hirtelen harmadik keréknek érezte magát. Ebben a kapcsolatban egészen eddig ő viselte Steve szerepét?
– Ne nyaljál már! – sikított fel Sami, összeráncolt arccal próbált szabadulni, ám Eddie erősen tartotta a csuklójánál fogva. Az ujj még mindig az ajkai között csücsült.
– Valahogy ki kell szívnom a vért!
– Inkább vérezzek el, bazdmeg!
– Fiúk... – szólalt meg egészen halkan Joey, a tű mozgása megállt a fekete-sárga anyagban, amit éppen összevarrott.
– Mi az?! – fordultak felé egyszerre. Megvakarta a tarkóját, a szemét zavartan lesütötte.
– Van sebtapaszom, ha kell.
– Az lófasz – intette le azonnal Eddie, Sami azonban ezt a pillanatnyi gyengeségét kihasználva kirántotta a markai közül a kezét.
– Én inkább mégis elfogadnám!
Joey arcát elöntötte a melegség. Bólintott.
– Előkeresem – rakta le maga mellé az anyagot és a tűt. A fiókjához lépett, kutatni kezdett, habár nagyon jól tudta, hogy valójában nincs is sebtapasza.
– Amúgy – nevetett fel Eddie jóízűen. Joey oldalasan hátrapillantott rá, az összevarrott anyagjait tartotta a kezében. – Fogalmam sincs, mit varrsz, de a fekete-sárga kombó pont olyan, mint Sam. Neki ilyen béna a haja.
– Én... – fordult meg gyorsan, hogy kikapja a bongyor barátjának a kezéből azt, ám Sami szerencsére gyorsabb volt nála.
– Ne légy féltékeny azért, mert én nézek is ki valahogy – kezdett bele hangos hahotázásba.
Joey arcát továbbra is a melegség simogatta. Ő sem tudta, miért pont azt a két színt választotta. De azt igen, hogy a két legjobb barátja karót fog kapni a beadandójukra.
ESTÁS LEYENDO
FIATALOK VOLTUNK ÉS TUDATLANOK I FLUFFTOBER 2023
RomanceHa október, akkor flufftober! 🙈❤️ Idén úgy döntöttem, ismét megpróbálkozom a kihívással, ezúttal saját karakterekkel. Samie, Eddie és Joey egy készülő regényem főszereplői, szóval számotokra MÉG ismeretlenek lesznek, ám ettől függetlenül remélem, a...