17. Eddie combja görcsöl

26 5 5
                                    


Eddie lihegve ült le a konditerem egyik padjára. Mióta elkezdett edzeni egészen eddig nagyon motivált volt, szorgalmas, azonban a mai napon... Valahogy mindez elkerülte. Úgy érezte, kényszer az egész, mégsem szeretett volna kihagyni még egy alkalmat a héten. Keddenként a felkészítő miatt úgysem tudott eljárni.

– Minden oké? – lépett mellé Joey. Egy szürke trikót viselt, fekete rövidnadrággal, szőke haját kontyba fogta hátra. Eddie egy pillanatig elidőzött a kérdésen. Szerette volna kiönteni a lelkét; úgy érezte, az egész felesleges erőfeszítés. Hiába edz, hiába szaladnak lefelé róla a kilók, akkor se érhet soha Joey nyomába. Talán, ha kétszer születne se sikerülne neki.

– Minden oké – bólintott, arcára mosolyt erőltetett. Joey felvonta a szemöldökét, közelebb lépett hozzá.

Nem mondott semmit, nem kérdezett többet, csupán leguggolt elé, és nyomkodni kezdte Ed combját, amely láthatóan görcsben állt.

Eddie felsóhajtott, tekintetét Joey komoly arcán tartotta. Legjobb barátok voltak mióta az eszüket csak tudják, mindent tudtak egymásról, még kimondott szavak nélkül is. Ahogyan most is. Eddie hiába nem panaszkodott, Joey pontosan tudta, valami nincs rendben vele, ám felesleges feszegetések helyett csak némileg próbálta oldani benne a feszültséget. Nem úgy, mint Sami.

Ha koreai származású barátja jelen lett volna... Az egész edzőterem már tőlük zengene. Joey közelébe sem mehetett kedvesség, empátia terén, mi több, erőszeretettel táncolt Eddie idegein. Mégis... Valahogy... Még ezek a szócsaták is sokszor elérték a kívánt hatásukat. Habár a két barátja más-más megoldásokat választottak általában a piciny lelkének az ápolására, általában sikerrel jártak.

Ők szerettek úgy, ahogyan van. Még Sami is; hiába tagadta minden erejével. Ezzel pedig Ed is tisztában volt. Ők még a pufi Eddie-t is imádták, hiába volt idegesítően gyerekes.

A görcs a combjában enyhülni kezdtek az óvatos ujjak alatt.

– Joe...

– Igen? – pillantott fel rá. Ed lesütötte a szemét.

– Köszönöm – motyogta halkan.

– Bármikor – bólintott halvány mosollyal az ajkán, majd leült mellé, és együtt megbeszélték edzés után mit fognak ismét együtt főzni.

És talán még Samit is meghívják. 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 21, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

FIATALOK VOLTUNK ÉS TUDATLANOK I FLUFFTOBER 2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora