Eddie morcosan figyelte az előtte ülő két jómadarat. Egy közös fülhallgatón osztoztak, úgy írták a matek leckéjüket.
– Hé! – kiáltotta el magát hirtelen, mire mind a kettő megrezzenve felé nézett.
– Mit ordibálsz? Te már végeztél? – vonta fel a szemöldökét Sami. Vagyis Eddie csak tippelte, hogy felvonta, mióta vágatott magának idióta frufrut ezt nem igen látta.
Eddie hátradőlt a székben, a lábait feldobta az asztalra.
– Már régen. Nem tart annyi időbe, mint egyeseknek.
– Örülj neki, hogy te okos vagy – mosolygott rá Joey, lábát gyengéden megsimogatta, jelezve, hogy vegye le onnan. De Ed csak odébb húzta. Kényelembe helyezte magát.
– Te is az vagy, Joe. Ezért nem kellene olyan selejtekre pazarolnod az idődet, mint Sam.
– Most fogok a szájába lépni! – tolta ki maga alól a széket az említett, de Joey megragadta a kezét, és visszaültette a székre.
– Fáj az igazság? – húzta Eddie gúnyos vigyorra a száját, karjait a mellkasa előtt fonta össze.
Sami ismét állt volna fel, hogy verekedjen, de a mellette ülő még mindig tartotta.
– Ne provokáld, kérlek – nézett könyörgően Edre. Megvonta a vállát. Nem provokált ő senkit. Csak kimondta, amire gondolt.
– Ti nem hívtatok el moziba! – nyögte ki végül, ami igazán nyomta a lelkét.
– Már bocsánatot kértünk, és vettem neked is jegyet! – kontrázott Joey hitetlenkedve.
– Attól még szarul esett.
– Mi az, fáj az igazság? – hallatszódott Sam gúnyos kérdése. Eddie felé kapta a fejét, már csak attól is felment benne a pumpa, hogy látta, milyen győzelemittas vigyora van. De Eddie nagyon jól tudta, az nevet igazán, aki a végén nevet.
Másnap áthívta magához Samet, hogy együtt menjenek el a plázába. Joey azt mondta, ő ott fog várni rájuk a mozi előtt.
– Indulhatunk? – kérdezte Sami, miután Eddie az utolsó hajszállát is a helyére igazította. Sejtelmes mosollyal az arcán bólintott.
– Ja, Joe biztosan vár már – ment előre, mögötte szorosan Joey kis kedvence. – Jajj, benn hagytam a táskám. Ideadod? Ott van az ágyam mellett – fordult meg az ajtóban kétségbeesett arccal. Sami megforgatta a szemét, de azért megindult visszafelé. Ez volt Eddie pillanata. Azonnal rácsukta az ajtót, és be is zárta.
– Hé! – kiabált őrültek módjára Sami. – Mit művelsz, idióta?!
– Így próbálj meg kiközösíteni legközelebb! – nevetett gonoszan Eddie, majd a kulcsot zsebébe dugva elszaladt onnan.
Mint, aki jól végezte dolgát úgy érkezett meg a mozi elé. Azonban Joey arca már nem volt olyan boldog, mint várta. Ő miért nem elég neki?
– Hol van Sami? – nézett a háta mögé. Eddie mellkasa furcsán feszíteni kezdett. Elképzelte, ahogyan Sami sírva ül a szoba közepén, és rászórt már mindenféle átkot.
Lesütötte a szemét. Már megint túltolta a dolgokat.
– Bezártam a szobámba...
– Hogy mit csináltál?! – ordított rá Joey idegesen. Eddie összehúzta magát. Joe nem szokott kiabálni, főleg nem vele.
– Sajnálom... Csak meg akartam... leckéztetni... – motyogott, lehajtott fejjel. Joey hitetlenkedve nevetni kezdett, idegesen összevissza mászkálni.
– Ugye tudod mekkora szarságot műveltél most, ugye?!
Eddie bólintott. Lassan előhúzta a kulcsot, amit Joey minden szó nélkül kikapott a kezéből, és elszaladt.
Így Eddie végül egyedül nézte meg a filmet.
ESTÁS LEYENDO
FIATALOK VOLTUNK ÉS TUDATLANOK I FLUFFTOBER 2023
RomanceHa október, akkor flufftober! 🙈❤️ Idén úgy döntöttem, ismét megpróbálkozom a kihívással, ezúttal saját karakterekkel. Samie, Eddie és Joey egy készülő regényem főszereplői, szóval számotokra MÉG ismeretlenek lesznek, ám ettől függetlenül remélem, a...