taehyun
seungmin'in omzuma dokunmasıyla bakışlarımı daldığımı fark etmediğim yerden çektim. "hadi gidiyoruz." çantamı omzum takıp ayağa kalkınca dank etmişti yuna'nın yokluğu.
"yuna nerede?" diye sordum.
"tuvalete gitti, makyajını temizleyecekmiş." dedi heeseung saçlarını düzeltirken, onaylayıp saate baktım. bütün gün derse girmiş, üstüne bir de bu diksiyon kursuna adapte olmakla uğraşmıştık saatlerce. artık eve gidip uyumak için dakika sayar hâle gelmiştim.
"pişt." omzunu hafifçe omzuma vurdurdu heeseung.
boğazımı temizledim. "n'oldu?" buna rağmen yorgun sesim hemen ele vermişti beni.
"çıkışta jake geliyor, hep beraber bir şeyler içeriz dedik."
seungmin devam etti onun başladığı söze. "gelir misin?"
ikisi de cevabımı biliyordu büyük ihtimalle, sadece şanslarını denemek istemişlerdi. "ben direkt eve geçeyim ya, başka zamana sözüm olsun." uzun süreli durgunluğumun farkındalardı, bu yüzden de üstelememişlerdi çok fazla.
heeseung gülümseyerek beni kolunun altına çekerken bir şeyler konuşuyordu. "başka seferin sözünü aldım, kaçışın yok." gülümsedim.
"geldim!" yuna'nın bunca saatlik dersten sonra bile cıvıl cıvıl çıkan sesine hayran olmamak elde değildi. ben kafamı heeseung'un omzuna yaslarken o, seungmin'in koluna girerek bir şeyler anlatmaya başladı.
***
kapıyı açtıktan sonra anahtarı geri çekerek içeri girdi genç çocuk, dışarının soğuğuna karşı evin sıcaklığı istemsizce mayışmasına sebep oluyordu.
anahtarı bir kenara bırakırken cebinde titreyen telefonu çıkardı, bir yandan üzerindeki kabandan kurtulmaya çalışıyordu. gördüğü bildirimle olduğu yere çakılmış, vücudundan herhangi bir yeri bile oynatamaz olmuştu.
***
(instagram sohbeti)
hoegyu.net - kangth
sana geliyorum
ne?
ne ne
okumuyor musun
sana geliyorum
dalga mı geçiyorsun benimle beomgyu
gelme
gelsen bile açmam kapıyı
geliyorum?
geri dön
artık çok geç
çıldırtmaya mı çalışıyorsun beni
aşırı saçma kaçacak şu an
ama
sormam gerek
???
üstte olmak ister misin
görüldü
böyle şeyleri takmam taehyun
eğer sıkıntı oysa
şaka mısın çocuk sen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diksiyon koçu | taegyu
Fanfictaehyun, diksiyonunu geliştirmek için internet üzerinden beomgyu'ya yazar. texting + düzyazı