-To były cudowne występy gratulujemy wszystkim uczestniczącym- powiedziała pani prowadząca
W tym czasie ja zeszłam z sceny na zaplecze.
-oddaje głos prowadzącym-
-dziękuję gratulacje dla wszystkich uczestników ponieważ stawka nie jest mała bo wygrany jedzie na finał do Paryża-
Gdy prowadząca mówiła za sobą usłyszałam głos. Głos którego nie dało się pomylić. Był to głos od Chloe.
- no no Willow nie spodziewałam sie za tak dobrze ci pójdzie ale zawsze lepiej ze troche lepiej zaśpiewałaś bo będę mieć większą satysfakcje gdy odejdziesz ze szkoły przez przegrany zakład-
- Wątpię że wybraliby ten twój pisk i krzywy ryj-
Od razu gdy to powiedziałam Chloe w sekundę zrobiła się cała ze złości.
Szczerze to nigdy nie pomyślała bym ze coś takiego do niej powiem. Ale muszę przyznać że spodobało mi się to.
-zapraszam uczestników na scenę-
Gdy usłyszałam ze mamy wyjść na scenę przeszły mnie dreszcze. Dopiero zeszłam z niej i znów muszę wejść. stałam na scenie z innymi wgapiało się w nas ponad 200 par gałek ocznych. Ale chloe to najwyraźniej nie przeszkadzało. Czy to złe ze miałam ochotę zepchnąć ją z najwyższego piętra w bloku?
- Słuchajcie decyzja była trudna ale wkońcu ją podjelismy. Na finał do Paryża zeby reprezętowac nasz kraj pojedzie...
Musze przyznać ze w tej chwili zabrakło mi oddechu myślałam że umrę bo ten moment miał zadecydować o tym czy muszę odejść ze szkoły. Chloe za to była już gotowa do wyjscia na środek. Chciałabym to wygrać żeby z usmieszkiem wyjsc na srodek i pokazac srodkowy palec Chloe.
- Zrobimy trochę stresu my mamy przecież czas-
Czułam ze wybuchnę zaraz z nadmiaru stresu.
- dobrze a tak na poważnie na finał do Paryża jedzie... Rose Willow!!!!!
Gdy usłyszałam swoje imię od razu moje życie stało się piękne nie będę musiała odchodzić ze szkoły. wyszłam z szerokim uśmiechem na środek i spełniłam największe swoje marzenie
POKAZAŁAM FUCKA CHLOE
Tak jak powiedziałam ze nie wydaje mi się żeby z tym piskiem i ryjem wygrała.
-gratulujemy i życzymy żebyś wygrała ten konkurs w tym roku mamy bardzo duze szanse-
Gdy odłożyła mikrofon pani prowadząca podarowała mi statuetke z mikrofonem. Gdy kontem oka spojżałam w tył i zobaczyła ze Chloe własnie zemdlała. Ehhhhh miałam to gdzieś.
bo teraz liczyło sie to ze wygrałam i ze 12 kwietnia bede na finale w Paryżu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
już dzisiaj pojawi sie opis to tej ksiązki i na mojej tablicy data kiedy zobaczycie okładke 2 częsci tej ksiązki. zblizamy sie do konca 1 tomu.
394 słowa
CZYTASZ
Idealna #1
Teen FictionGłówna bohaterka Rose Willow nie miała dobrego życia w poprzednich szkołach była w nich wyżutkiem. Wszystko sie jednak zmienia. Gdy dziewczyna chodzi do szkoły jej wrogiem jest najpopularniejsza dziewczyna w szkole Chloe Vidal. Dziewczyna zakłada si...