8. BÖLÜM | Sihirli Kutu |

341 198 4
                                    


Anın büyüsüne kapılarak kendini kaybedenlere...

Bay Eldon, Bay Josef, Bay Hector...

Hepimiz birbirimize bakarken odadaki sessizlik gitgide etrafa negatif enerjiler saçıyordu. Ateş böcekleri odanın içinde ışık saçtılar bir tanesi önüme gelerek yanmaya, kanatlarını çırpıştırarak ses çıkartmaya başladı. Onun bu sesine  odanın içinde başka ateş böcekleri de varlığını belli ettiğinde oda kısa süreliğine aydınlanmaya başladı.

Victoria  odanın içindeki güzellik büyüsüne kapılmıştı. Hepimiz şaşkınca etrafımıza bakınırken,

" Çıkar çıkmaz soluğu burada alacağınızı bilmek hiç zor olmadı Bayan Victoria."

Sesin geldiği yöne dikkatimi verirken konuşanı tam seçemesem de kendini hissettiriyordu. Ateş böcekleri sesin geldiği yöndeki üç adama doğru uçmaya, yüzlerini aydınlatmaya başladılar.

Ateş böcekleri yüzlerini aydınlatarak onları görüş açımıza getirdiğinde, konuşanın Bay Josef olduğunu gördük. Ellerini kullanarak ateş böceklerini def etmeye çalışan Bay Josef pek başarılı olmasa da onlara vurup uçmalarına engel oluyordu.

"Odanıza geçiniz Bayan Victoria"

"Arkadaşım ile vakit geçirmemin nesi yanlış Bay Josef?"

"Ah, hayır sadece hücre cezanızın bitiminden  çok kısa bir süre geçmişken soluğu Bayan Lina'nın yanında  almanız şaşırttı açıkçası sonuçta birbirinizi daha düzgün tanımıyorsunuz."

"Yoksa siz, kibir ve ego sahibi olan kızınız Lora ile mi vakit geçirmemi isterdiniz?" Odanın içindeki yüksek voltaj giderek daha da yükselirken,

"Kızları rahat bırak Josef."

Hepimiz sesin geldiği yöne doğru baktığımızda odamdaki sandalye sallanmaya başladı. Ancak karanlıkta hiçbir şey göremiyordum. Mermer zeminde çıkan tok topuk sesleri yakınımıza doğru gelerek topuklu ayakkabı sesinin daha net kulağımıza çarpmasını sağladı. Adım sesleri daha da yaklaştığında burnuma pahalı olduğunu hissettiren kadın parfümü  ciğerlerime nüfuz ettiğinde, Victoria varlığını koluma dokunarak belli etti. Odadaki ağır parfüm kokusunun nereden geldiği belli oluyordu.

Rüzgar sesi geldiğinde bakmak için, etrafıma göz gezdirdim. Sallanan sandalyenin üzerinde kırmızı kıyafetli sarı saçlı bir kadın oturuyordu. Kan kırmızı ojeli, sivri  tırnaklarıyla oynarken bizlere gözünü dikti ve bakmaya başladı.

"Seni burada görmek ne güzel Vanessa" Bay Josef konuştuğunda kadın bakışlarını Bay Josef'e dikti. Oturduğu sandalyesinde sivri tırnaklarıyla oynayan Vanessa, kalkarak  cilveli bir şekilde Bay Josef'e doğru adım attı.

Cilveli edasıyla konuşmaya başladı. "Josef. Seninle uzun zaman olmuştu, görüşmeyeli beni böyle karşılaman gözlerimin yaşarmasına sebep oldu." Kollarını yukarıya kaldırarak ellerini gözlerine yaklaştırdı ve;

"Ah, mendil verin tatlım."

Sivri  ve ojeli parmaklarını oynatırken,  Victoria'nın elbisesinin kolunu tutup çekti, elbisenin kolu yırtılırken kadın bez parçasını gözlerinin altına bastırdı. Yalandan sildiği  gözlerini burnunu çekerek inandırıcı kılmaya çalıştı.

Gecenin Fırtınası ~MAVİ AY~  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin