10. BÖLÜM: PAMİR KARABULUT.

125 87 4
                                    


* Pamir KARABULUT 'dan,*

Okula girdiğimizde karşımızda İsabella vardı. Yersiz saçma sorular soruyor ve cevaplarını bekliyordu. İki yıl önce gelip bana aşkını ilan ettiğinde bunun mümkün olmayacağını söylemiştim. Ama İsabella kafasında bir sürü saçma sapan hayaller kurarak, sanki bütün bunlar olmuş ya da olacakmış gibi davranıyordu. Bir zamanlar durum o kadar kötüye varmıştı ki isabella sürekli okulun psikolojik yardım merkezine giderek ağlıyordu.

Onlara "kafasında kurduğu, gerçek olmayan" bir sürü yalanlar sıralıyor ve insanları bu yalanlara inandırmaya çalışıyordu.

Ta ki o gün... Tekrar psikolojik yardım merkezine gitmiş, onlara ağlamış ancak konuşmamıştı. İsabella'ya (ne oldu?) diye sorduklarında isabella bu sefer bir daha asla geri dönüşü olamayacak bir yalan sıralamıştı...
                                                                                         


Yıl 2019...

Yatakhanedeki çocuklar bugün erken uyanmışlardı. Onların kavga seslerine şahit olarak bende uykumdan uyanmıştım. Ethan ve Lucas kavga ediyorlardı. Ellerindeki lacivert büyülü bir pelerin, onların elinde buruşmaktan  huysuzlanmaya başlamıştı. Pelerinin şapkasını kendi kendine huysuzca sallıyordu.

* "Size de günaydın."  Tartışmaları o kadar derindi ki beni duymuyorlardı. Ranzalı yataktan yere atladım. Yatağımın üzerini gelişi güzel kapatırken tartışma sesleri halen devam ediyordu.

+ "Sana ben giyeceğim dedim. Ethan. Neden anlamıyorsun?"

- "Bugün kader çarkı dersimiz var Lucas, bunu ben giyeceğim." Büyülü pelerini bir yandan Ethan çekiştiriyor, Bir yandan Lucas çekiştiriyordu.

+ "İşte tam da bu yüzden pelerin benim üzerimde olmalı sevgili kardeşim." diyerek pelerini kendine doğru çekince büyülü pelerin Ethan'ın elinden kayarak Lucas'ın ellerine geçmişti. Ethan pelerini almak için kollarını Lucas'ın üzerine attığında aralarına girdim.

* " Hey! Heyy! Biraz sakin olun çocuklar, aynısından hepimize verildi. Bu kimin büyülü pelerini?" diye sorarak aralarına girdim.

-"Tabii ki de benim, Pamir. " diyen Ethan idi. Başımı Lucas'a çevirdim, gözlerimle Lucas'a bırakması için işaret ettim.

+ "Bunu ben giyeceğim dedim. Eğer ben giyemezsem sende giyemezsin sevgili kardeşim." diyerek ima yapmıştı.

- "Gidip Bayan Olivia'ya söyle de gizlice giyip kirlettiğin büyülü pelerinini temiz olarak sana tekrardan versin, sende benimkini almak zorunda kalma sevgili kardeşim." diyerek Ethan'da Lucas'a ima yapmıştı. Tartışmaları imalı imalı sürerken, Ethan, yavaştan Lucas'ın üzerine geliyordu.

*" Lucas, sen büyülü pelerini habersizce mi giyindin?" Başka bir ranzada oturup bizi izleyen Javed, ranzasından atlayarak Lucas'a hesap sormuştu. Lucas'ın, Öfkeyle bakan gözleri griye çalınırken sinirle, soluklarını burnundan veriyordu.

+ "Evet, ne olmuş?" derken bile elleri büyülü pelerini sıkıca kavramıştı.

* " Ne demek ne olmuş Lucas, bu bize güçlerimizi öğrenmemiz, yemin gecesinde giyinmemiz için verildi."

+" Sen bunu bana veriyor musun yoksa vermiyor musun" Kırış kırış duran büyülü pelerinin rengi solmaya başlıyordu. Bir bana, bir de Lucas'a bakan Ethan, vermek ile vermemek arasında kalan bakışlarıyla vermeyi tercih edeceği esnada büyülü pelerini tutan kolunu tutup vermesine engel oldum.

Gecenin Fırtınası ~MAVİ AY~  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin