dengemi bozan düşünceler pt2

77 10 4
                                    

Kisa kesiyorum bebeklerim.

Bu bolum basini uzun yapmayacagim ama yine de bilginiz olsun

+18 WARNING ⚠️⚠️⚠️

🌝Iyi okumalar🌝

+18 ⚠️⚠️⚠️

Uzerimdeki yorgani biraz daha cekerken ciplak kizligimda hissettigim parmaklarla inledim.

Daha ne oldugunu soramadan ve merak edemeden icime ittirilen parmaklari kizligim sararken Jennie de bende tekrar inlemistik.

Ne yani butun gece boyunca yasananlar yetmemis miydi?

Sahi, gece ne yasamistik ki?

>Geceden kesitler<

"Ahh~ Jennie-"

"Soyle bebegim kimmis nisanlin? Seulgi mi?"

"Ih-ih"

Jennie Jisoonun bacaklarini kendine dogru cekti ve kalcasina attigi saplakla Jisoo tekrar inleyerek basini yatakta geriye atti. Jennie Jisoonun acikca kalan izlerle dolu boynuna bakarken parmaklarini yavasca Jisoonun gogsunden tum vucuduna izdirap cektirmek ister gibi surterek kizligina getirdi. Kizligini avucladiginda Jisoo ona yuksek bir inleme daha bahsettiginde zaten 5 kere bosalmis olan ve tek bir dokunusla daha bosalabilecek kiza bakti.

Hâlâ devam etmek istiyordu.

"Jennie hayir lutf- Aahh~"

Ayni anda uc parmagini kiza gonderirken diger eliylede arka deligine baski yapti ve bekleme yapmadan temposunu artirirken arka deligine de hazirlik yapmadan iki parmagini gonderdi.

Jisoonun inlemeleri artar ve bacagi titremeye baslarken Jennie de kizligi parmagini sarinca inledi ve tehdit dolu bir cumle savurdu.

"bosalirsan seni cezalandiririm guzelim, bunu istemezsin degil mi?"

Jisoo duydugu cumleyle daha yuksek bir sesle inledi ve yarim yamalak gozlerini acmaya calisirken basini sallamaya calisti fakat o sabredemezdi, bunu en iyi Jennie bilirdi.

Evet demeye calisirken siddetle sarsildi ve bosaldi. Jennie istedigini elde etmenin memnuniyetiyle hirsla gulumsedi ve yatagin yaninda ki komidinin icinden iki kucuk topcuk cikardi.

Bu sirada Jisoo yaslar akan gozlerini kapamis ve yanindaki yastiga sarilmis sekilde yatiyor,uyumaya calisiyordu.

"Benim bebegimin uykusu mu gelmis?Tch tch ama cezan ne olacak guzelim?"

Jisoo basini istemiyorum anlaminda sallasada Jennie onu dinlemedi ve elindeki kumandali topcuklari Jisoonun kizligina yolladi. Seviyeyi sona dogru ayarlarken Jisoo tekrar inledi ve daha cabuk bosalabilmek adina kendine dokunmaya baslarken Jennie konustu.

"Kendine dokunma guzelim. Bana dokunsanda olur."

Jisoonun gozu onunde Jennie kendi parmagini icine dogru sesli bi sekilde yolladiginda Jisoo daha sesli inledi ve dudaklarini Jennienin gogsune goturerek emdi.

Im Your Poison/jensoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin