bırak kadının olayım (pt1)

94 7 8
                                    

NOT!!!!!!!!

Bu bolum olumsuz,+18, siddet ogeleri icermektedir.

Uzun zamandir bolum atilmadigi icin uzun bir bolumdur. Smutlar kisa tutulmamak uzere yazilinmaya calisilmistir. Rahatsizlik veren kisimlar olursa yorumlar vasitasiyla belirtilebilir.

Bu bolum onceki bolumde ki davetten bir kac gun sonra aksam vakti eve donmeleriyle baslar.
Tarih,29 Aralik.

Bu bolum cok sevgili dostum D ve de Sevgili okurlarim icindir.

Iyi okumalar tatlilarim.

HATIRLATMA

J-Doğru-

Jen kapıya yaklaştı ve kapının kilidini çevirdi. Karşında duran Yuna ve 5 adama baktı. Kapıdaki görevlilerin nerede olduğuna bakmak için etrafa bakınacakken Yuna'nın dürtmesiyle yere baktı. 3 adam da yerde bileklerinde şok cihazı iziyle baygın yatıyorlardı. Yuna konuştu:

''Bizi içeriye almayacak mısınız?''

Jen birkaç dakikadır orada durduğunun farkına varınca yana çekildi ve Yuna ile temizlik ekibi içeriye girip kapıyı kapadılar. Yuna etrafa göz gezdirdikten sonra homurdandı:

''İnsan biraz temiz öldürür''

''Efendim?''

''Yaptıklarınız için teşekkürler, siz gidin artık buradaki işiniz bitti.''

''Ama daha aksiyon yaşayacaktık''

Jen'in konuşmasıyla Jisoo sırıttı ve Jen'in kulağına eğilerek birkaç şey fısıldadı

''Aksiyonu evde de yaşayabiliriz güzelim''

................

()()()()()()()()

Gece vakti açık olan farları etraftaki hayvanların gözünü alan yeni yağmış yağmurun bıraktığı birikintilerden son hızla geçen aracın içindeki iki genç kadın da sanki sessizlik onları esir etmişcesine konuşmuyorlardı. Jisoo sadece yola odaklanmış yağmurun dinlendirici sesini dinlerken, Jennie ise düşüncelerinin yoğunluğunda bir köşeye savrulmuş, anlamsızca yola bakıyordu.

İkisi de bu durumdan bıkmış olmalı ki Jennie yarım yamalak duyabilecekleri radyoyu açtı ve eline uzun zamandır sadece post atmak için aldığı telefonu alıp sosyal medyayı açtı. Fakat açtığı gibi şok olduı çünkü hem dmleri yıkılıyor, hem de medya çalkalanıyordu. Rastgele bir dme girdi ve çıkan habere tıkladı. Haberde Lalisanın Jennie ile ciktigi ve jissin ikisini arasını bozduğu yazıyordu.

''Sevgilim, şuna bir bakar mısın?''

Jiss Jennienin ona seslenmesiyle bomboş yolda biraz hız yapsa neredeyse sürüklenecek arabayı durdurdu ve kafasını sevgilisinin gösterdiği şeye çevirdi. Kafasını çevirirken meraktan havaya kalkan tek kaşını gördüğü habere indirdi ve iki kaşını da çattı. Kim böyle bir haber yapmaya cürret edebilirdi? Herkes Lalisa ve Jennienin bu kadar yakın olmadığını biliyordu. Yoksa çıkıpta söylemesi mi gerekiyordu? Sinirlendi ama soğuk kanlılıkla telefonunu eline aldı ve sosyal medyayı açarak hzlıca bir canlı yayın başlattı.

Im Your Poison/jensoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin