Göğsünde hissettiği sızıyla uyandı genç kadın. Zar zor araladı gözlerini odada gezindi gözleri her ne kadar istemese de adamı aradı acaba burada mı diye gözleri onu görmeyince biraz rahatladı. Sonra komodinin üstünde ki saatle kesişti gözleri saat geçe üçtü. Ama hangi gün diye düşündü o kadar karışmıştı ki aklı hangi günde olduğunu bile anımsıyamadı. Sonra Aslan'ın sesini duydu uzaktan
"Temizleyin gitsin"dediğini işitti.
Kaşları çatıldı gecenin bu saatinde neyi temizliyorlardı. Yataktan kalkıp sesin geldiği yöne doğru gitti. Merdivenlerin başından aşağıya bir göz attı ses vardı ama görüntü yoktu. Merdivenlerin yarısına kadar inip etrafa baktı tekrar ama kimse yoktu. Kararsız kalmıştı acaba devam mı etsem yoksa odaya geri mi dönsem diye düşünüyordu ki
"Başladığın işi bitir "diyen Aslanın sesiyle buz kesti.
Aslan sağ işaret parmağını kaldırıp gel işareti yaptı.
Ne kadar kabullenmek istemese de bu adam ne derse yapmak zorunda olduğunun bilinceydi kadın. Ayakalarını sürükleyerek indi merdivenlerden.Aslan kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.
"Neden uyandın "dedi sertçe."Benn bilmiyorum ki göğsüm ağrıdı"dedi kız suçlu bir çocuk edasıyla
Mümkünmüş gibi Aslanın kaşları daha da çatıldı.
"Herhangi bir kronik rahatsızlığın var mı ?"diyen adama senden ala rahtsızlık mı var demek istesede olumsuzca kafasını salladı.
"İyi gel bakalım peşimden" deyip yürümeye başladı.
Kız ayaklarını sürüye sürüye adamın peşinden gitti.
Aslan kızı mutfaktaki sandalyeye oturtup önüne bir tabak çorba koydu."Canım yemek istemiyor"dedi kız mırıldanarak
Masaya yavaşça eğilip kızın saçlarını tek omuzunda topladı. Boynundan kulağına doğru gezdirdi dudaklarını "Ye Harzemşah gelini"dedi.
Kızın bütün anıları depreşti Harzemşah gelini o gün Karan'ın yaptıkları çok ağırdı yaşadıkları. Bir de üstüne üstlük bu adamla aynı çatı altında yaşamak.
Korku ve tedirginlik kesinlikle miğdesine dokunuyordu."M..miğdem bulanıyor"dedi titreyerek.
Aslan kızın boynuna bir öpücük bıraktı.
"Sabah doktora gideceğiz bir rutin tarama şart sana "deyip elinden tutup masadan kaldırdı.Beraber salona geçtiler kız etrafı taradı meraklı gözlerle salon siyah beyaz tonlarda döşenmiş ferah aydınlatıcıydı. Boydan camlarla dışarının manzarası daha net gösterilmişti. Ev huzur olarak tanımlanabilirdi kıza göre eğer yanında adam olmasaydı.
Aslan kızla birlikte salondaki tekli koltuğa oturdu.
Yüz yüze bakıyordu ikiside Aslan "Dila"diyerek fısıldadı kızın dudaklarına doğru.Nefesleri birbirlerine karışırken kız kendine geri çekmek isterken alt dudağının altına bir öpücük bıraktı adam.
Kız kafasını adamın omzuna koyup "yapma"dedi.
Adam kızın belinden tutup iyice kendine yaslayıp saçlarını okşadı "Yapacağım"dedi zalimce.Kız gözleri dolu dolu baktı adamın yüzüne tekrar
"Benden ailemi aldın... beni kendime ait kıldın daha ne yapacaksın ki bana"dedi."Küllerinden yeniden doğurtacağım seni anka kuşu "deyip kızı altına aldı adam.
"Sen bir harzemşahsın bunu sana öğreteceğim"deyip kızın geceliğinin eteğini kalçalarına kadar sıyırdı.
"Acımsız olmayı öğreneceksin"deyip kızın dudaklarını yavaşça öpmeye başladı.
Dila başka alemlerdeydi gözünü kapatmış bu anın bitmesini bekliyordu. O zaten karan abisinin onu bu adamın önüne atmasıyla kendinden vazgeçmişti."Aç gözlerini"diyerek fısıldadı adam kulaklarına
Kız sanki bunu bekliyormuş gibi açtı gözlerini.
Kızın gözlerinde ki hüznü görüyordu adam ama bunun için bir şey yapmayacaktı."Sesin çıkacak Dila... İstemiyorsan sesin çıkacak"deyip kendini bastırdı kıza Aslan
Adamın ağırlığı altında ezildi kız. İstemiyorum diyecekti alt tarafı ama kelimeler düğümlenip kalıyordu boğazında kafasını salladı olumsuzca.
"O sesini duyacağım anladın mı hayır dediğini duyacağım"dedi sertçe adam.
"Hayır"dedi kız ağlayarak.
"Ha şöyle" deyip kızın yanağına bir öpücük kondurdu adam.
"Senin isteklerin elbet önemli ama sen benim karımsın ve ben seni istiyorum Dila"dedi bu sefer Adam.
Güldü kız acınacak haline güldü.
"Zaten aldın istediğini yok görmüyor musun benim sana hayır diyecek gücüm yok.""Sende beni görmüyorsun Dila"
Kız asla anlamıyordu adamı.
"Neyi göreceğim Aslan ?""Ben istediğimi alırım seninde rızan olsun diyerek uğraşıyorum görmüyor musun ?" Diyerek bağırdı adam.
"Geleceksin bana kendi isteğinle geleceksin "diyerek üstünden kalktı adam.
Dila sıyrılan üstünü başını düzeltip koltukta bacaklarını kendine çekerek oturdu.
Aslan bar bölümünden kendine bir viski çıkartıp içmeye başladı....
Adam içti kız izlemeye başladı. Bir iki üç.... Bardak derken şişeyi yarıladı adam.
Kız dizleri göğsünde kolları dizlerine sarılmış , kafası dizlerinin üstünde adamı izliyordu sessizce.
Abileri içer ortalığı ayağa kaldırılardı ergenlik çağlarında acaba adam be yapacak diye şüpheyle bakıyordu ona.Adam elindeki bardağı sertçe masaya bırakıp gözlerini kıza çevirdi.
Oturduğu yerden bacaklarını açıp sağ dizine vurup "Gel buraya"dedi.Dila kafasını olumsuzca salladı.
"Buraya gel Dila"diyerek ikaz etti kızı adam.
"Ben senin yaransam sen benim devamsın buraya gel" dedi tehditkar ses tonuyla.
Dila inatlaşmak istemiyordu kalkıp adamın kucağına oturdu.
Aslanın dudakları yukarıya doğru kıvrıldı. Bu gülümseme tehlikeli bir gülümsemeydi.
"Seni İstiyorum Dila.... İçine gömülmek saatlerce kadınlığının duvarlarını hırpalamak seni tekrar tekrar kendime ait kılmak istiyorum"dedi şehvetle
Kız kararan gözleri daha önce de görmüştü ve bu gözlerle hiç iyi anıları yoktu.
"Sarhoşsun "dedi kurtulmak istercesine
"Senin bütün hatlarını ezberleyecek kadar ayığım"deyip elleri kızın kadınlığına doğru hamle yapmıştı ki Koltuğun arkasında ki cam tuzla buz oldu ve kızın kolunu bir kurşun sıyırıp geçti.
Adam hızla kucağında kızla birlikte koltuğun altına attı kendini. Dila'yı altına alıp kendini siper ederken"Adem ne oluyor lan" diyerek bağırdı.
Kız kolunun acısını hissetmiyordu bile yaşadığı şoku atlamamıştı tek bildiği etrafında ki kurşun sesleriydi.
Adam bir yere kıpırdayamıyordu bile o kadar fazlaydı ki yanlarından geçen kurşunlar kafasını dahi kaldıramıyordu."Dila ses ver güzelim"dedi.
"Eceliniz olucam lan burdan bir kalkayım soyunuzu sopunuzu kurutacağım"dedi adam
Kızın vurulduğundan haberdar değildi adam dila ise yarı baygın şekilde yatıyordu yavaş yavaş şurunu kaybediyordu.
Çok geçmeden kurşunlar azaldı ve durdu.
İçeriye doğru koşarak Aslan'ın adamları doldurdu.Aslan Dila'nın üstünden kalkmasıyla kızın kolundaki kanı ve baygın bedeniyle karşılaşınca neredeyse çıldırdı.
"Çabuk arabalara lan bunun hesabını vereceksiniz "diyerek kızı kucağına aldığı gibi dışarı çıktı....
Evet arkadaşlar bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz hikayeye olan beğeniniz çok hoşuma gidiyor. Bol bol yorum bekliyorum hadi yorumlarda buluşalım sizce bu Aslan ne ayak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH GELİNİ
JugendliteraturAdam kızı başka bir odaya sokup yerdeki yatağa doğru fırlatıp "SOYUN!" Diyerek bağırdı. Kızın bütün algıları kapandı o an. "Soyun bir daha tekrarlamayacağım" dedi tekrar adam tehditkar bir sesle. Kız boynunu büküp "Yapma yalvarırım...Dokunma...kirl...