Kadın uykusundan acı bir mide yanmasıyla daha sonra ise midesi ağzına gelmiş yataktan apar topar çıkıp midesinde ne var ne yok boşaltmıştı. Elleri klozetin iki yanına dayanırken acıyla inlemişti bayıldı bayılacak gibi olmuştu. Midesindeki her şeyi çıkarmasına rağmen midesi hala ağzına geliyordu. Adam geçte olsa öğürme seslerine uyanmış kızı belinden tutup kaldırmış suratına ne oldu dercesine bakıyordu.
''Neyin var Dila''
''Bilmiyorum çok kötüyüm''deyip tekrar öğürdü kadın. Adamın kollarından çıkıp tekrar klozetin önünde diz çökmüştü.
Aslan kaşları çatık bir şeklide Dila'ya ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Odaya dönüp balkonun kapısı açıp bir ıslık çaldı. Islıktan hemen çok geçmeden Adem belirdi.
''Buyur Abim''
''Adem çabuk doktor buluyorsun ''deyip Dila'nın yanına geri döndü banyoya. Kadını kaldırıp elini yüzünü yıkadı. Dişlerini fırçalayıp kucağına alıp yatağa yatırdı. Yüzünü elinin arasına alıp yanağının kenarına bir öpücük kondurdu.
''Birazdan doktor gelecek , Nasılsın biraz daha iyi misin''
Kadın biraz daha rahatlamıştı kafasını sallamakla yetindi. Yatakta cenin pozisyonu alıp yorganı üstüne çekti. ''Uyumak istiyorum Aslan lütfen''.
''Asla bir hafta önce vuruldun sen doktor birazdan burada olur''
''Lütfen saçlarım ıslak yattım diye sinüzitim tuttu gerek yok sadece uyumak istiyorum.''
Aslan mümkünmüş gibi kaşlarını daha da çatmıştı. ''Ben sana demiştim değil mi söz dinlemiyorsun''
Kadın daha fazla adamı dinlemek istemediğinden arkasını dönüp kafasına kadar yorganı çekmişti. Aslan ise zaten akşamdan kalma sinirliydi ve artık daha fazla kendini tutamayacaktı. yorganı kızın kafasından çekip kolundan tuttuğu gibi yüz yüze gelmişlerdi.
''Bu asi hallerin işime gelmiyor dila ''dedi hiddetle suratına.
Dila diğer elini Aslan'ın göğsüne bastırıp ''Bırak ''dedi cılızca
''Bırakmam Dila anladın mı bırakmam sen benimsin''deyip dudaklarını öpmeye başladı. belinden tutup kendine yaslamıştı. Dila hareket edemiyordu adam o kadar güçlüydü ki , Karşılık vermese de nefes almak için dudaklarını araladığında adamın dilini damağında hissetmişti. Aslan ise dudakların aralanmasıyla daha çok tahrik olmuş Dilayı yatırıp üstündeki yerini almıştı. İki bacağını kadının bacakları arasına sokup sağ göğsünü sertçe sıkmıştı. Dila ise göğsünün sıkılmasıyla kendine gelmişti. Hii nıdası dudaklarından dökülüp Aslan'ın dudakları arasında kaybolmuştu. Adam nefes almak için kafasını kızın anlına yaslamıştı ama elleri boş durmuyordu. Kalçasından tutup kendine sertliğine bastırmasıyla kızın yüzüne doğru inlemişti.
''As.asl..Aslan'' dedi kız zar zor.
Aslan kadının sağ yanığını yalayıp bir öpücük bırakıp ''hıı'' dedi boğuk sesle. Dila giderek yaklaşan tehlikenin farkındaydı ve bu durumdan nasıl kurtulacağını bilmiyordu. Aslan üstünde biraz geriye gidince sevinmişti ama adamın niyeti çok farklıydı. Kendi üstündeki geceliği üstünden sıyırıp atmasıyla gözleri kocaman açılmıştı.
''Aslan ne yapıyorsun ''
''Birbirimizi hissedeceğiz sadece''
''Aslan ben hastayım hem de yaralıyım Saçmalama!'' diyerek çığlık attı kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH GELİNİ
Roman pour AdolescentsAdam kızı başka bir odaya sokup yerdeki yatağa doğru fırlatıp "SOYUN!" Diyerek bağırdı. Kızın bütün algıları kapandı o an. "Soyun bir daha tekrarlamayacağım" dedi tekrar adam tehditkar bir sesle. Kız boynunu büküp "Yapma yalvarırım...Dokunma...kirl...