...2 hafta sonra...
Bugün büyük gün. Aslı ameliyata girecek. Gözlerimi açtığımda saat daha altıydı. Yataktan kalkıp aynadan kendime baktım. O kadar kötü görünmüyordum. Saçımı tarayıp Aslı'nın odasına geçtim.
***
Aslı ne uykucu çıktın anasını satiyim. "Ya! Aslı, kızım kalksana!" Aslı esneyerek gözlerini açtı. "Ne çektim be ıssız Ada." dedi. Vasfiye teyze taklidi yaparken çok tatlı görünüyordu. Ona gülümseyerek baktım ve "Bugün ameliyat günü." dedim. Keşke demeseydim çünkü kız sanki elektroşok vermişim gibi baktı. Tüh, yazık oldu. Keşke gerçekten elektroşok verseydim de tepkisi boşa gitmeseydi.
"Kalk kız üstünü giyin." dedi yataktan kalkmamı sağlamak için beni itekleyerek. Bir an 'kalk kız soğan doğra' diyecek sandım. Bunu ona da söyledim. "Kanka bir an 'kak kız soğan doğra' diycen sandım. Ödüm koptu vallaha." Aslı kahkahalara boğulurken odasından çıkıp kendi odama geçtim.
***
Banyomu yapıp, el-yüz bakımımı tamamlamış ve odama geçmiştim. Gardrobun önünde durdum, ellerimi belime koydum ve düşünmeye başladım.
'Ne düşünüyosun kızıağm. Bi kot bir t-shirt giy işte.'
İç sesimin kafasına saksı düşmüş olmalıydı. Bugün çok mantıklı davranıyordu. "İç ses haklı gençler dağılın." Siyah bir kot ve beyaz tişört giydim. Siyah bağcıklı topuklu ayakkabılarımı da geçirdim. Saçlarımı düzleştirip açık bıraktım. İnce bir eyeliner çekip, pembe dudak nemlendiricimi sürdüm.
'Eheuheheu. Çok beautiful görünüyorsun.'
Tamam, sakin olun. İç sesim geri geldi. Hâlâ saçmalıyor. İç sesim anlamsız bir şekilde "All Around the WORLD" söylüyordu. Belieber delğildim ama çoğu şarkısını bilirdim. 'Top' diyenlere bakıp "Aynen." deyip gülümserdim her zaman. Şarkıyı dışımdan söylemeye başlamıştım. Doğa, bana endişeli bakışlar atarak konuştu: "Belieber değilsin de mi?" Ona "Hıı."dedim ve ardından Aslı konuştu: "Hıı, Zayn Müslüman bi kere tağamı mı?" Kıza bak yaa. Ameliyat olacağı gün bile espri yapıyor. Biri de çıkıp 'Mutluluğun yöntemi şudur!' demiyor ki. Da Vinci 'nin şifresi gibi saklıyorlar. Taktım bende bu Da Vinci'ye. Da Vinci 'yi boşverek sofraya oturdum.
*****************************************
Multimedia: Ada'nın son hâli :)
Yeni bölümle karşınızdayımmmm. Biliyorum kısa oldu ama ailem Wattpad'e girmemi istemiyor ben de çaktırmadan giriyorum. Anca bu kadar yazabildim. Hepinizi çoook ama çoook seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wherever You Are (An Ashley Benson Fanfiction)
Fiksi PenggemarBirisi aşık olduğundan emin olan, diğeri daha önce ayrıldığı için tekrar aşık olamayan, öteki cidden sırılsıklam aşık olan ve sonuncu da birkaç ay önce terkedildiğinden aşk konusunu açtırmayıp her zaman aşkını inkar eden 4 kız.Önceden işledikleri bi...