21

385 35 9
                                    

ck yoruldum is yapmaktan!!!

-

san

wooyoung

"Yabani davranmana gerek yok, yemeyeceğim seni." Evden çıktığım gibi hiç durmadan salona gelmiştim. Asansörde karşılaştığım bedenle de en üst kata çıkmıştım. Bir köşeye geçmiş yüzüme bakmayıp varlığımı inkar ediyordu sanırım.

"Öyle davranmıyorum." Aldığı derince nefesi sesli bir şekilde vermiş, ellerini de cebine atmıştı.

"Aynen San, kesinlikle davranmıyorsun." Kafamı aşağıya eğip sağ ayağımı öne doğru uzatmıştım. Uğraşacak hiçbir şeyim yoktu.

"Kendini bu kadar önemli görme."

"Benim öyle bir sorunum yok, bunu büyüten sensin." Kafamı kaldırıp omuzlarına bakmıştım. Geniş omuzları, sırtı ona yakışıyordu.

"Benim yani sorun?"

Kendimi tutamayıp, "Hah." demiştim. Gözlerim hala üzerindeyken kafasını sağa çevirmiş, omzunun üzerinden bakmıştı.

"Sen niye geldin buraya?" Omuzlarımı kaldırıp indirmiştim.

"Sözleşmeyi iptal etmeye geldim." Kafasını önüne çevirip kımıldamadan durmuştu.

"Anladım, yeni hayatında başarılar." Asansörün kapısının açılmasıyla önüne geçip gülümsemiştim. "Teşekkür ederim." Arkamı dönüp Seonghwa Hyung'un odasına yönelmiştim.

Ağlamayacaktım. Burada ağlayamazdım, zamanı ve yeri değildi.

Odanın önüne geldiğim gibi kapıyı çalıp beklemiştim. "Gel." Sesini duyduğum gibi kapının koluna asılıp, içeriye geçmiştim.

"Hoş geldin Wooyoung. Nasılsın?" Yerinden kalkıp karşıma gelen Seonghwa hyunga bakıp gülümsemiştim. Beraber kollarımızı açıp sarılmıştık.

Sarılmamız bittiğinde kapının çalınmasıyla ikimizde oraya dönmüştük. Sol kolu belimde gelene bakıyorduk.

"Müsait misin diye bakmıştım." San gözlerini benden çekmiş, yanımda duran bedene bakmıştı.

"Geldiğimi görmedi sanki." Sessiz bir şekilde mırıldanıp kollarımı tamamen yanımdaki bedenden ayırmıştım.

Masanın önünde duran koltuğa geçip oturmuş, bir süre masayı izlemiştim.

"Wooyoung ile konuşacağız, sen on dakika sonra gel olur mu?" Seonghwa olduğu yerden masasının arkasına geçmiş ve sandalyesine oturmuştu.

"Sorun değil konuşun siz." Deyip kapıyı tamamen açmıştı. Gözlerimiz buluştuğunda kapıyı kapatmış ve kapının hemen yanında bulunan üçlü kanepenin ortasına oturmuştu.

Derince nefes alıp masanın arkasında, solumda bulunan bedene çevirmiştim gözlerimi.

"Anlat bakalım Wooyoung, ne oldu?" Bir süre etrafa bakmış ardından konuşmaya çalışmıştım.

"Anlaşmayı iptal etmek istiyorum." Karşımdaki beden kafasını ağırca sallamış, yutkunup San'a bakmıştı. Tam olarak karşısında oturuyordu.

"Anladım peki, sebebi var mı?"

"Başka bir iş buldum." Alt dudağını ağzına yollayıp, gözlerini bana çevirmişti.

"Pekala. Seninle çalışmayı gerçekten sevmiştim Wooyoung. Teşekkür ederim beni kırmayıp bu işi kabul ettiğin için." Samimi bir şekilde gülümseyerek gözlerine bakmıştım.

"Rica ederim Seonghwa hyung. Çalıştığım süre boyunca hiç olmadığım kadar rahat ve mutluydum. Teşekkür ederim." Kafasını iki yana sallayıp ayağa kalkmıştı.

"Teşekkürlük bir şey yok canım," Yanıma gelip tekrar sarılmamızı sağlamıştı.

"Ben çıkış işlemlerini hallederim sorun etme. Eve gidip dinlen ve yeni işinde başarılar dilerim." Kollarını benden ayırıp, sağ eliyle sol omuzumu sıkmıştı.

"Teşekkür ederim, ben gideyim." Kapının yanına oturan bedenle göz göze gelmiştik. Bunu da o istemişti. Durumu bitirene kadar yanına gelmememi isteyen oydu, ben de işi bırakıyordum işte. Mutlu olurdu umarım.

Kapının koluna asılıp kapıyı açıp, odadan çıkmıştım. Asansöre yönelmek yerine merdivenlere yönelip yavaş adımlarla binadan ayrılmıştım.

-

patikci yuno

wooyoung: iptal ettim

yunho: sirf sevdigin adam yuzunden isinden oldun delirmekkkkkkkkk

wooyoung: yapacağım bir şey yok
kalbime söz geçiremem ya

yunho: yani evet

wooyoung: evde misiniz

yunho: ayy DEMEDIM SAY AMA
yeo pizza siparis etti

wooyoung: güzel
bana da vardır umarım

yunho: senin kartinla aldi
sana birakmaz mi sence

wooyoung: ne
şaka mı
DALGA GEÇME BENİMLE

yunho: gecmiyorum
ne demisim ki

yeosang: sanki bilmiyorum ne dediğini
niye diyorsun

yunho: ben sir saklayamam!!!!

yeosang: ay sen de gel be
bu kadar uzak mı bu salon

wooyoung: biraz
parkın oradayım zaten

yunho: az kalmis iyi
csbuk kos
pizza soguyo

wooyoung: GÖTÜMDE ROKET Mİ VAR

yeosang: tak

wooyoung: fırına atarım dert değil👍🏻

yeosang: yiyorum o zaman

wooyoung: seni boğarım

yunho: siddete hayir diyorum

wooyoung: SEN KONUŞMA

yeosang: SEN KONUŞMA

yunho:😔😔

-

propose ✦ woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin