الجزء الثاني 7

262 9 1
                                    


 ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ ​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​انا تعبان لأنو صحبي جاهو خبيث.. عاينت لي مسافه قلت ليها ماشي انا.. التفت وعاوز اركب ف حاجه وقفتني كل المشاهد جات ف راسي غمضت عيوني وأخدت نفس تاني قبلت عليها قلت ليها انا بكذب عليك صحبي م عندو خبيث ولا حاجه.. انا ي دلال عاوزك لقدام و وبس..

دموعها نزلت وهي بتقول كنت بعرف كنت بعرف والله ي ليث انا كنت معذباك صح؟ لدرجه كل مره بتجيني مصدع وتعبان ومرات م فاهم للدنيا حاجه انا السبب صح؟ قلت ليها دلال انا بحبك والبحب بستحمل صح.. م تاخدي في بالك كتير قالت لي ليث انا برضو بحبك انا برضو كنت خايفه زيك انت خايف تعترف وانا خايفه ادخل ف علاقه نهايتها كسر وخدش انا م مستعده اخسرك والله.. مسحت دموعي وأخدت نفس عميق وانا م مستوعب كلامها بقيت بضحك وتاني بمسح وشي قلت ليها حرام عليك ي شيخه من زمان لمحي بس م مشكلة انا انا م حضيع لحظة تاني وبعدين م تخافي انا حشيلك ف عيوني م عاوزك تخافي من حاجه د وعد والوعد دين والدين لا يسدده الا الرجال.. هي كانت بتبكي وبتعاين لي بعدها قالت لي بس انا م حقدر اكون معاك اسفه انا م قادره اتجاوز الحصل لي عادي انا بحبك بس.. م كملت كلامها وجرت دخلت العماره.. اخدت صنه كدا بعدها دخلت العربيه واتحركت على الشقه دخلت غرفتي طوالي بدون زول يشوفني قفلت النور ورقدت.. كلامها كان بتردد طيب انا ضحيت كتير هي لي م فكرت تضحى؟ الحاجه دي صعبه للدرجه دي!

في المنتصفحيث تعيش القصص. اكتشف الآن