Prolog

478 16 6
                                    

Kończył palić papierosa, gdy zza rogu budynku wyłonił się mężczyzna, który z miejsca przypadł mu do gustu. Średniego wzrostu, z rozjaśnianianymi włosami, związanymi w kucyk i postawą, która jasno mówiła, że może nieść ze sobą kłopoty. Yoongi miał słabość do takich mężczyzn, nawet jeśli intensywnie się tego wypierał. Ciało działało samo, drżąc z ekscytacji na myśl o tym, jak genialny seks mógłby ich połączyć.

Tymczasem nieznajomy rozejrzał się niepewnie i pokonał dzielącą ich odległość. Prawdopodobnie dostrzegł ochroniarzy, bo nie zbliżał się na więcej niż pięć kroków.

-Za rogiem czatują dziennikarze - poinformował go, wkładając dłonie do swoich cholernie ciasnych spodni.

-Nic nowego - odpowiedział spokojnie i odpalając papierosa od papierosa zaciągnął się nową dawką tytoniu - z jakiegoś powodu fascynuje ich fakt, że palę fajki, widziałem co najmniej dziesięć okładek z moim zdjęciem. Przemysł tytoniowy powinien mi zapłacić za reklamę.

Nieznajomy się zaśmiał i wzruszył ramionami.

-Cena sławy - zawyrokował - nie to, żebym się znał, ty jesteś Augustem D.

Yoongi z lubością wypełnił płuca dymem i skierował się w stronę, z której przyszedł mężczyzna.

-Ej - zaprotestował mężczyzna - tam właśnie na ciebie czekają.

-Świetnie - odparował - dziesięć lat jestem w branży, a jedyne co udało im się osiągnąć, to moje zdjęcie z papierosem lub po kilku drinkach. Dobra rada, dziennikarze są jak sępy, daj im ochłapy, to nie będą szukać większych spraw.

-Zapamiętam - zapewnił go, rozciągając usta w uśmiechu, który Yoongi miał ochotę skraść - trzymaj się.

~~~~

Witajcie w piątek!

Jako, że pierwszy pełnoprawny rozdział ma pojawić się w poniedziałek, to dziś (na dobre rozpoczęcie weekendu) podrzucam mini prolog.

Zawsze kończę swoje prace, nim zacznę ja dodawać, więc mogę śmiało powiedzieć, że to jedna z tych historii, przy których bawiłam się świetnie od samego początku, do samego końca. Mam nadzieję, że dla Was będzie to równie...ciekawe. 

Mamy wątek tajemnicy, więc... wraz z kolejnymi rozdziałami zapraszam do zgadywania, co się odwali między naszymi bohaterami. 

Podwójna gra [Yoonmin]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz