2

32 6 4
                                    

açım, her zaman açım.
bu dünya hiç adil değil.
hızlı metabolizması olanlar istediği kadar yerken ben kendimi aç bırakmak zorunda kalıyorum.
nefret ediyorum.
sadece ince bir vücut, erkeksi bir vücut istiyorum.

kalın bacaklar istemiyorum. göbek istemiyorum. büyük yanaklar istemiyorum.

doğduğum yeri ben seçmedim, nasıl bir metabolizmaya sahip olacağımı ben seçmedim.

doğmadan önce yaşamdaki hiçbir şeyi seçmedim!

doğduktan sonra her şey benim elimde oldu, bu vahim yaşamımı düzeltmek.

bana bu şans verildi, fakat bu durumu düzeltme motivasyonunu nereden alacağım?

yaşamdaki her şey anlamsız ve boş bir çabadan ibaretken neyden motive olacağım ben?

aşktan mı? paradan mı? mutluluktan mı?

hepsi bomboş ve saçma.

bu insanoğlu ona sorulmadan dünyaya fırlatıldı ve yetmiyormuş gibi yaşamak için çabalaması istendi.

yaşamak istemeyen birisini neden yaşamaya zorluyorlar?

1ntihar düşüncesi bazen hastalık, bazense çok mantıklı bir düşüncedir bence.

yaşamın anlamsızlığına ve saçmalığına karşı duyulan 1ntihar isteğinde ben bir anormallik sezemiyorum.

ya yaşamın saçmalığına direnirsin, ya da uğraşmayıp yok olursun.

bana buraya gelmem için bir seçim hakkı tanınmadı. öyleyse ben de istediğimi yapmakta özgürüm, ne de olsa ölüp gideceğim ve milyarlarca yıl sonra beni kimse hatırlamayacak.

DenemelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin