9

7 0 0
                                    

her zaman kafamın içindede, ya bir simülasyonda yaşıyorsam? ya birileri bu evreni simüle etmişse ve benim yaşadığım her şey programlanmışsa?
bu sadece bir teori, gerekçe sunamam fakat siz de araştırabilirsiniz, simülasyon teorisi diye bir şey var ve biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum.

dördüncü boyut gibi açıklaması çok zor bir durum. düşünsenize, duygularınız olsun, kendiniz olsun, arkadaşlarınız ve sevdikleriniz olsun, hiçbiri gerçek değil. sadece simüle edilmiş programlar. korkunç bir durum. ölünce öğrenecek miyim yoksa sadece yok olup gidecek miyim? bilmiyorum. ölüme çok merak saldım ve ölünce ne olacak çok merak ediyorum. ben şahsen inanmasam bile cehenneme gitmeye hazırım. iç güdüm sadece yok olacağımı söylüyor ama belli olmaz. yokluğun ne olduğunu bilmiyorum sonuçta, hiç deneyimlemedim.

"evrenin bizim sadece ona bakıyor olduğumuzda var olması" çok ilginç bir şey değil mi? her canlı farklı algılar dünyayı. evren sadece biz uyanıkken onu beynimizin algıladığı kadarıyla sınırlıdır. atom altı parçacıklar bunun bir kanıtı, fiziksel dünyayla atom altı parçacıkların dünyası çok farklı ne de olsa. bana göre varlığından gerçekten de emin olabileceğimiz tek şey bilincimiz. diğer şeyler hep algıyla ilgili.

var olduğumuzun farkında olmak hem müthiş hem de cehennem gibi, ama duygusal kısma girmemeye çalışacağım.

simüle edilmiş olmak insanın özel olma isteğine çok ters düşüyor. ama muhtemelen insanlar özel değil, sahte. bu kurgudan hayatı yaşamak zor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DenemelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin