6

16 3 1
                                    

yine başkasından hoşlanmaya başladı. bu işin peşini bırakmalı mıyım? ondan umudu kesmeli miyim? bilmiyorum, ama umudu kesmemin ve beklememin beni rahatlatacağından eminim. benim kalbim onunla açılıp onunla kapandı. ondan başka kişiyi sevemiyorum ve bu biraz acı verici. artık kimseyi sevmek istemiyorum, çok yoruldum ama onu seviyorum işte. yapabileceğim bir şey yok. kimi seveceğimi de seçemem. çok yoruldum...

diğer çiftlere baktığımda aşk saçmalık gibi geliyor, bilmiyorum. sadece tiksindirici işte. bu aslında derin bir konu ama nasıl açacağımı bilmiyorum.

insanlarla aramda duvar var gibi hissediyorum, kimse o duvarı geçemiyor, insanlar benimle konuştuklarında benimle konuştuklarını hissedemiyorum. bunun sebebi kendimi kimseye göstermemem mi? aslında iki kişiye gösterdiğimi düşünüyorum. bir tanesine çok kötü davrandım ve beni sevmeyi bıraktı bir tanesine de çok kötü davrandım ama hâlâ beni sevdiğini söylüyor. muhtemelen o da bırakır sevmeyi. yeni birisi bulduğunda o da gidecek, ama ben onları bırakmayacağım.

daha kendimi sevmiyorsam başkalarının beni sevmesini nasıl bekleyebilirim ki...

daha yakışıklı olsaydım sevilirdim.
daha zayıf olsaydım sevilirdim.
terk etmeseydim sevilirdim.
kibar olsaydım sevilirdim.
normal olsaydım sevilirdim.
iyi kalpli olsaydım sevilirdim.
kirli olmasaydım sevilirdim.

ama bende bunların hiçbiri yok. her şey benim hatam.

DenemelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin