Jimin kucağımda oturuyordu, önünde büyük bir boyama kitabı vardı ve boya kalemleri masaya yayılmıştı. Resim yaparken dili ağzının kenarından dışarı çıkmıştı. Elleri kağıdın üzerinde geziniyordu.
Kitaptaki bratz bebeğin, oğlumun yaptığı çok güzel bir mor saçı vardı. Jimin bana döndü ve büyük kahve gözleriyle bana baktı.
"Çok güzel değil mi baba?" diye sordu ve tabii ki başımı salladım.
"O çok güzel, bebeğim." Kolunu yavaşça okşayarak cevap verdim. Oturma odasındaydık, yere yayılmıştık; Jimin'in kitaplarını ve boya kalemlerini saklamaya karar verdiği yer ortadaki masaydı.
Hâlâ tulumundaydı, emziğe klips takmıştım, bu yüzden tulumunun üstünden sarkıyordu. Saçları uykusuz kalmıştı ama çok hoş görünüyordu.
Saçlarına bir öpücük kondurup ona daha da sıkı sarıldım. Benim sevimli oğlum.
"Benimle boyar mısın baba?" Mor bir pastel boyayı bana uzatarak sordu. Ona teşekkür ettim, pastel boyayı aldım ve Jimin'in işaret ettiği yeri boyamaya başladım. Kıkırdamaya devam etti, küçük ses kendi çizgisini aşıyordu.
"Ooh daddy benim'le resim yapıyor." Jimin dönüp bana geniş gözlerle baktı. Oğluma kıkırdadım ve şakağına bir öpücük kondurdum, bir öpücük daha burnuna ve yanaklarına. Kıkırdamaya devam etti, bir yandan da hafifçe sallanıyordu.
"Bu ne renk?" diye sordum, mavi bir pastel boyayı kaldırarak.
Jimin başını yana eğdi ve pastel boyaya baktı. "Maviş?"
"Bunu bir daha söyler misin kedicik?" diye sordum, kıkırdayarak.
"Maviş." Jimin kocaman bir sırıtışla söyledi.
Pastel boyayı bıraktı ve tamamen bana dönerek elimi avucunun içine aldı. Bana yaklaştı ve kafasını göğsüme koydu. Neyse ki o uykuya daldığında takım elbisemi çıkarmıştım ve üzerime eşofman ve eski bir tişört giymiştim.
"Ne var bebeğim?"
Hiçbir şey söylemiyor. Ne yapmam gerektiğini biliyordum. Parmaklarımı onun yanında gezdirip ona gülümsedim. Jimin benden uzaklaşmaya çalıştı ama ben bırakmadım. Cıyaklıyor ve gülüyor, gözleri kapalı ve yanakları pembe.
"Bunu tekrar denemek ister misin?" Onu gıdıklamayı ne zaman bıraktığımı sordum.
"Evet." Diye yanıtladı. Bana yaklaştı ve burnunu benimkine sürttü. Gülümseyerek elimi yavaşça kolunda yukarı aşağı gezdirdim.
"Hadi o zaman küçük prens." dedim sesimi yeterince sert tutarak. Mutfağa doğru yürürken Jimin ayağa kalktı ve elini ellerimin arasına aldı. Mutfağa vardığında tezgâhın üzerine tırmanmaya çalışıyor ama defalarca başarısız oluyor.
"Kes şunu. Düşeceksin."
"Ama yukarı çıkmak istiyorum." Jimin somurtarak söyledi. "Bana yardim eder misin baba?"
"İyi çocuklar bir şey isterken ne derler?" diye sordum ona dik dik bakarak. Bir süre bana baktı, sonra sanki cevap tezgahın üzerinde yazılıymış gibi yana doğru baktı. Sonunda eline ulaştığında alkışladı ve ayaklarının üzerinde zıpladı.
"Lütfen baba."
Tezgahın üzerine oturduğunda bacakları ileri geri hareket ediyordu, ben mutfakta dolaşırken gözleri beni denedi. Biraz su kaynatıp bir kase taze püre yaptım, biraz iç çektim, biraz tuz ekledim. Dizlerimin üzerine çöküp alt dolaplara bakıyorum, orada bir yerlerde yepyeni bir damlatmaz bardak olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)
ФанфикPark Jimin, Janvier Inc.'in sokağın aşağısında çalışan 26 yaşında utangaç bir çocuktu. Jeon Jungkook ne istediğini ve onu nasıl elde edeceğini bilen güçlü bir adamdı. Gözlerini Jimin'e diktiği anda çekim anında ortaya çıkıyor. Utangaç adamın mükemm...