Bir arkadaşa sahip olmak gerçekten güzel bir duyguydu.
Seninle aynı yaşam tarzını seven bir arkadaşa sahip olmak harika bir duyguydu. Her şeyi sorabileceğin bir arkadaş. Senden hoşlanan bir arkadaş.
Benim için o Danny'ydi.
Danny'le tanışmak çok harikaydı. İstediğimiz her şeyi seçtik ve Namjoon ve Jungkook bunları bizim için aldılar. Büyük bir kısmı iki gün içinde Jungkook'un evine teslim edilecekti.
Saat sekizdi ve işe gitmek için hazırdım. Kamuflaj yeşili bir kazak, siyah kot pantolon ve eski püskü spor ayakkabılarım. Saçımı arkaya doğru taradım. Aynadaki yansımama bakıp başımı iki yana salladım.
Saçımı boyamalı mıyım? Ya da belki sadece öne çıkanları mı görüyorsunuz?
Uzanıp başımın yanlarına dokundum. Pamuk şekeri mavisi. Açık mavi bir renk. Kendime ve düşüncelerime gülümsüyorum. Gerçekten iyi görünürdüm.
Aynanın önünden geçip çantamı, telefonumu ve cüzdanımı aldım. Beyaz bir Mercedes yaklaştığında kapımı henüz kilitlemiştim. Jungkook'un arabadan inişini izlerken kalbimin atışı hızlandı.
Tamamen siyahlara bürünmüştü. Siyah bedene oturan gömlek, üstteki üç düğme açık, siyah pantolonun ve süet ceketin içine sokulmuş. Saçları yüzüne doğru şekillendirilmişti ve saati güneşte parlıyordu.
Aman Tanrım. Ben şanslı bir şekerlemenin oğluyum.
Gülümsediği için ona doğru yürürken neredeyse ayağım takılıp düşüyordu.
"Jimin." Sesi yumuşaktı ve dizlerimi zayıflattığını söyledi. Herkes için bu böyle mi? Sonsuza kadar bu böyle mi gidecek?
"MERHABA." dedim ona gülümseyerek. Bir kolumu beline doladım ve bir öpücük çalabilmek için ayak parmaklarımın üzerinde yükseldim. Jungkook beni yakınına çekmekten çekinmiyor, öpücüğünü derinleştiriyor, dili benimkiyle dans ediyor. Elini sırtımdan aşağıya kaydırdı ve sanki bir hak iddia ediyormuş gibi kıçıma koydu.
"Ben çok şanslı bir adamım." Jungkook, ayrıldığımızda aramızdaki mesafenin bir santimden fazla olmayacağını söyledi. Kahverengi gözleri benimkilere kilitlenmişti, gözlerindeki ışıltıyla tam bana bakıyordu.
"Çok duygusalsın." Kıkırdadım. Yaklaşıp burnumu onunkine sürtüyorum.
"Bırak duygusal olayım. Nasıl öpüştüğün ve kollarıma nasıl mükemmel bir şekilde oturduğun hakkında şiirler yayınlamak istiyorum." dedi Jungkook beni biraz sıkarak. İçimden kahkahalar yükseliyor, şakacı bir şekilde koluna vuruyorum ve başımı ona doğru sallıyorum.
"Hadi meleğim. Seni işe koyalım." Jungkook dedi ve ben de başımı salladım. Beni yönlendirip kapıyı benim için açıyor ve ben de kapıyı kaydırıyorum. Ancak bindiğimde Seokjin'in de arabada olduğunu fark ettim.
Yanaklarım ısınıyor.
"Merhaba Jin."
Adam bana gülümsedi, sanki gülmesini tutuyormuş gibi görünüyordu. Ah Tanrım. Jin nasıl oluyor da hep arka planda kayboluyor? Adam iyi ve arkadaş canlısıydı.
Jungkook oturduktan sonra ona baktım ve açıkça baktım.
"Neden şekerini çalmışım gibi görünüyorsun?" diye sordu Jungkook, eli benimkine uzanarak. Zihinsel olarak alay ediyorum. Eğer gerçekten şekerimi çalarsa ağlayana kadar onu kaşıyacağım.Ona yaklaştım, fısıldarken dudaklarım kulağına yaklaştı. "Bana Jin'in burada olduğunu söylememiştin."
"Sevgilim, yolcu koltuğundan çıktım." dedi Jungkook biraz gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)
Fiksi PenggemarPark Jimin, Janvier Inc.'in sokağın aşağısında çalışan 26 yaşında utangaç bir çocuktu. Jeon Jungkook ne istediğini ve onu nasıl elde edeceğini bilen güçlü bir adamdı. Gözlerini Jimin'e diktiği anda çekim anında ortaya çıkıyor. Utangaç adamın mükemm...