Ayağa kalktığımda sanki çekiç yemiş gibi başım ağrıyordu ve göz kırpmak bile acı veriyordu. O sırada evde olmadığımı fark ettim. Yatak odamın krem rengi duvarlarına bakmıyordum. Beyaz duvarlara bakıyordum. Çarşaflara baktım ve kaşlarımı çattım.
O kadar yumuşaklardı ki Jungkook gibi kokuyorlardı.
Ah-
Aman Tanrım.
Yataktan çıkmaya çalıştım, sonunda yere düştüm ve kendimi yepyeni bir acı dünyasının içinde buldum. Odanın kapısı itilip açıldığında ve Jungkook içeri girdiğinde ben yerdeydim. Üzerinde sadece ekose pijama pantolonu vardı ve elinde bir şişe su ve biraz ilaç tutuyordu.
Üzerine kustuğun ve ayrılmak istediğin birine ne dersin? Zeminin açılmasını ve beni yutmasını istedim. Ben hâlâ yerde yatıyordum ve Jungkook'un suyu ve hapları masaya koymasını izliyordum.
"Jung-..."
"İç, ağrı kesiciyi kullan, konuşuruz." Dedi ve ses tonunu nasıl yerleştireceğimi bile bilmiyorum. Kızgın mıydı? Yoksa üzgün mü? Yoksa deli mi? Çenesindeki keneye bakılırsa. Ben deli gibi gidiyorum.
Kıçım onu alacaktı.
Dediğini yaptım ve başını salladı.
"Tuvaleti kullanacağım."
"Mutfakta olacağım. Sana kahvaltı hazırladım." dedi Jungkook ve ben de yataktan kalktım. Neredeyse banyoya koşuyordum. Fırçamı alıyorum, macunu sıkıyorum ve agresif bir şekilde dişlerimi fırçalıyorum. Aynada kendime baktım ve iç çektim. Bunu nasıl yapacaktım? Tam olarak ne söylemeliyim? Bunu nasıl söylemeliyim?
Geçiştirmek! Sanki kalbim göğsümden çıkacakmış gibi atıyor. Artık erteleyemezdim. Ben kendi hayatımı yaşamaya geri dönmek zorundaydım ve Jungkook da kendi mükemmel dünyasına geri dönmek zorundaydı.
Yani evet. Bunu yapacaktım!
Oradayken ben de kısa bir duş aldım ve giyecek hiçbir şeyim olmadığından Jungkook'un tişörtlerinden ve boxerlarından birini ödünç aldım. Kıyafetlerimi düzgün bir şekilde katladım ve odadan çıkarken onları tuttum. Odadan çıktığım anda krep ve çikolata kokusuyla karşılaştım.
Mutfakta buzdolabından bir şey çıkaran Jungkook'un sırtı bana dönüktü. İkimizin arasındaki sessizlik her zaman rahatlatıcıydı ama o anda ondan kaçmak istedim.
Jungkook meyve suyu kartonunu çıkarıp masanın üzerine koydu.
"Jungk-..."
"Konuşacağız ama önce yemek yemen lazım."
"Ya sen? Yemek yedin mi?" Durduramadan kelimeler ağzımdan çıkmıştı. Şekerleme yap! Bunu sormayı planlamamıştım. Bu sadece önemsediğimi gösterdi. Ah. Hayır. İstediğim son şey Jungkook'un mecazi beyaz takım elbisesindeki leke olmaktı.
Bunun yerine çatalı aldım ve bir lokma ikiye dönüştü ve ne olduğunu anlamadan üst üste dizilmiş dört krep ve meyve suyunun yarısı da bitti. Jungkook ise sadece beni izliyordu.
Yine sessizdi.
Sessizlik.
Bu sessizlikten nefret ediyordum.
"Senden ayrılmak istiyorum." dedim ve Jungkook'un gözleri kısıldı.
"İstemek?" diye sordu ve sesi çok daha derindi.
"Senden ayrılıyorum." dedim, sesimin bu kadar titrek çıkmasından gerçekten nefret ederek. Jungkook'un öfkesi yavaş yavaş azalıyor gibiydi, boynundaki damarın daha belirgin hale geldiğini görebiliyordum ve dizlerimin üstüne düşecek ya da kendimi onun kucağına bırakacak gibi bir duyguya kapıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)
FanficPark Jimin, Janvier Inc.'in sokağın aşağısında çalışan 26 yaşında utangaç bir çocuktu. Jeon Jungkook ne istediğini ve onu nasıl elde edeceğini bilen güçlü bir adamdı. Gözlerini Jimin'e diktiği anda çekim anında ortaya çıkıyor. Utangaç adamın mükemm...