Kendime baktım. Önümde duvar boyu bir ayna vardı ve saçımı şekillendiren kadın sonunda uzaklaşıyordu. Koyu mavi pantolonun içine büyük beden baskılı chambray bowling gömleği ve koyu kırmızı bir ceket giymiştim, o kadar koyu ki siyah görünüyordu. Mavi saçlarım yandan bir topuzla yüzüme toplanmıştı.
"Çok iyi görünüyorsun." Kuaför bunu söyledi ve ona cevap verecek kelimelerim bile yok. Aynadaki yansımama bakmadan duramıyordum.
Kapı sertçe vuruldu ve Jungkook içeri girdi. Kuaför hızla dışarı çıkıp ikimizi yalnız bıraktı. Jungkook çok iyi görünüyordu. O kadar iyi görünüyordu ki. Tamamen siyah üç parçalı bir takım elbise, parlak ayakkabı ve elmas işlemeli bir saatle süslenmişti ve saçları c-bukle şeklinde şekillendirilmişti. Üzerinde büyük kahverengi bir palto vardı ve bakışlarımı ondan alamıyordum.
Jungkook gözlerini benden ayırmamıştı.
Gözleri kararmıştı ve sanki beni yiyecekmiş gibi görünüyordu. Sanki benden uzaklaşamıyormuş gibi. Bu yanaklarımın kızarmasına neden oldu ve yüzümde utangaç bir gülümsemeyle ona baktım.
"Sevgilim, çok muhteşem görünüyorsun. Çok güzel." dedi Jungkook ve ben de kıkırdadım. Sonunda bana yaklaştı ve elimi avucunun içine aldı, gözleri hala kıyafetlerimde ve yüzümde geziniyordu. "O binadaki herkesin kıskanacağı biri olacağım."
"Sanırım o ben olacağım Kook. Çok yakışıklı görünüyorsun."
Jungkook bana gülümsedi ve dudaklarımız arasındaki mesafe kapanıp dudaklarımız birbirine bastırılana kadar yaklaştı. Biz öpüşürken Jungkook yanaklarımı avuçladı ve ben de aynı yumuşaklıkla karşılık verirken ben de ellerimi sıkıca onun beline yerleştirdim.
Birkaç dakika sonra ayrıldık ve gülümsemeden duramadım. Gülümsemeyi bırakmak bile istemedim. Bu adam benimdir. Kimsenin bana aksini söylemesine ya da beni ikna etmesine izin vermeyeceğim.
"Gitmeli miyiz? Bu noktada modaya uygun bir şekilde geç kaldık." Jungkook dedi ve ben de başımı salladım. Elimi onun eline koydum ve birlikte evden çıktık. Bu noktada eve en son ne zaman gittiğimi bile hatırlamıyorum. Her zaman burada kalmayı sevdim.
Stilistler ve diğerleri çoktan gitmişti ve Seokjin dışarıda beyaz bir Bentley'nin yanında bekliyordu. Fit bir takım elbise giymişti.
Jin hayali şapkasını bize doğru salladı ve sürücü koltuğuna oturmadan önce benden bir kahkaha patlattı. Her zamanki gibi Jungkook benim için kapımı açtı ve bindim. Arabanın diğer tarafına geçti ve bindi.
Her zaman olduğu gibi arabada dinleyeceğimiz müziği ben seçtim. Bu sefer Harry Styles'ın Fine Line şarkısını karıştırmaya devam ettim ve Golden oyuna girdi. O şarkıyı çok sevdim. Her zaman bende dans etme isteği uyandırdı.
Bu benim Jungkook ile ilk resmi gezimdi. Halkla ilişkiler ekibi o kadar hızlı ve hızlıydı ki onunla olan ilişkimizden bahseden herhangi bir dedikodu blogu veya gazete görmedim. Bu onun işine bağlıydı ve hepsi bu. Ama bu gece resmi olacaktı, birbirimize bağlanacaktık ve hakkımızda haberler çıkacaktı ama Jungkook, yarından sonra her şeyin normale döneceğine ve benim de yayınlanmasını istediğim makaleyi veto etme hakkım olacağına dair beni temin etti. .
Bu resmi gezi, bunaltıcı gezegenin düzenlediği bir yardım balosu içindi. Hepsi hakkında araştırma yaptım ve onlara aşık oldum. Sahilin süpürülmesi ve hayvanların kurtarılması. Gerçekten inanılmazdı ve bunun Jungkook'un en sevdiği hayır kurumlarından biri olduğunu bilmek beni çok gururlandırdı.
Jungkook'un eli kalçama dokundu ve bana gülümsedi. Kendimi Cinderella gibi hissettim ama elbisem yok ve zaten prensim var.
"Gülümsemeni seviyorum." dedi Jungkook ve ben de bir kıkırdama daha bıraktım. Jungkook'un duygusallaşmasını seviyordum, bu içimde sıcak ve yapışkan bir his uyandırıyordu. İş yerinde her zaman ciddi bir yüz ifadesine sahip ve bana karşı her zaman bu kadar gülen ve duygusal olduğunu bilmek beni ısıtıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)
FanficPark Jimin, Janvier Inc.'in sokağın aşağısında çalışan 26 yaşında utangaç bir çocuktu. Jeon Jungkook ne istediğini ve onu nasıl elde edeceğini bilen güçlü bir adamdı. Gözlerini Jimin'e diktiği anda çekim anında ortaya çıkıyor. Utangaç adamın mükemm...