2 bölüm

1K 74 3
                                    

Siyah ceket yatağımın üzerinde duruyordu. Aldığımdan bu yana üç gün geçti, kuru temizlemecilerin iade etmesinden bu yana bir gün geçti ve Hızlı Yıkama talebinde bulunmak bir kova dolusu paraya mal olmuştu.

Bugün birkaç saat sonra işim vardı. Çalışanlardan biri hasta olduğunu bildirmişti ve Bay Lee benden içeri gelmemi istemişti. Saat sabahın yedisi ve yabancının yüzünü aklımdan çıkaramıyordum.

Adı Jungkook'du

Parmaklarımı saçlarımın arasından geçirip iç çektim. Bunu nasıl iade edebilirim? Sadece saklıyor muyum? Adam benim kim olduğumu bilmiyor. Hatta satabilirim.

Pahalı görünüyordu.

Etiketini kontrol edip, bir gider tasarımcısı markası gibi yağmurun yok olmasına izin verip vermediğimi öğrenmekten çok korkmuştum. Kalp krizi bir şeydir.

Başımı salladım ve yataktan kalktım. Bunu düşünmenin faydası yok. İşe gitmek için hazırlanmam ve Bay Lee'nin bana söz verdiği bedava yiyecekleri düşünmem gerekiyor.

Kısa bir duşun ardından üzerime yıkanmış kot pantolon ve kısa kollu bebek mavisi bir gömlek giydim, saçlarımı taramaya çalıştım ama saçlar her yöne gitmeye devam ettiğinden beremi giydim.

Kahvaltı Kakao Pops ve sütten oluşuyordu. Bunu işe giderken götürüp öğle tatilinde Janvier binasına mı bırakmalıyım? Belki bunu resepsiyon görevlisine verebilirim ve o da alır. Beni içeri bile almadı, hiçbir şekilde oraya ait birine benzemiyorum.

Bir keresinde Janvier binasının yanından geçmiştim ve biraz korktum. Bütün doğru kalem etekleri, düzgünce ütülenmiş çorapları, güneşte parıldayan kimlik kartlarını, şekillendirilmiş saçları, parlak ayakkabıları ve hepsinin sahip olduğu bu güveni gördüm.

Tabaklarımı lavaboya attım ve çantamı alıp telefonumun ve cüzdanımın orada olduğundan emin oldum. Sünger Bob tema şarkısını mırıldanarak mağazaya yürüdüm. Gözlerimi açtığımdan beri ses kafamın içinde sıkışıp kalmıştı.

Otobüs durağı oturan ve ayakta duran insanlarla doluydu. En iyi mahallede yaşamıyordum ve komşularımı da gerçekten tanımıyordum, bu yüzden güvenli tarafta olmak ve garip konuşmalardan kaçınmak için biraz kenarda durdum ve otobüs yanaştığında öne atladım.

Oturduğumda ceketi almadığımı fark ettim.

Bunu tanrının bir işareti olarak kabul edeceğim, dedim kendi kendime küçük bir gülümsemeyle. Otobüs sessiz değildi ve arkada ağlayan bir bebeği tutan bir kadın vardı, insanlar konuşuyordu ve birinin müziği kulaklıklarının minik hoparlöründen geliyordu. Normalde durağımdan işe kadar olan yol göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş gibi görünürdü ama bugün korkunç derecede yavaştı.

Belki perşembe günleri dışarı çıkmaya alışık olmadığım için, otobüsün bu kadar dolu olmasına alışık değildim. Dinleyecek müziğim yoktu ve sünger bob tema şarkısı hala kafamda dans ediyordu. Başımı pencereye yasladım ve gördüğüm beyaz arabaların sayısını saymaya başladım.

Son durağıma geldiğimde neredeyse elli yaşındaydım. Duraktan mağazaya olan yürüyüş kısaydı ve iç çekişimle doluydu. Bugün normal çalışma saatlerimde çalışmıyordum, sadece 9'a 1 gibi kısa bir süre sonra eve dönüp filmimi izliyor ve mağazadan alabileceğim her şeyi yiyordum. O yer mantarı hâlâ buzdolabında duruyordu.

Bay Lee bugün mağazada değildi. Bunun yerine Bay Lee'nin kocası Wan'ı buldum. Bay Wan uzun boylu, kısa kesilmiş saçları ve düzgünce kesilmiş sakalı olan bir adamdı. O, Tae'nin mükemmel baba dediği türdendi.

Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin