7 bölüm

679 33 5
                                    

Hayatımda ilk kez Janvier Inc.'in önünde içeri girmeye hazır bir şekilde durdum. Jungkook benden sözleşmeyi gözden geçirip pazarlık yapabilmemiz için ofisine gelmemi istediğinde. Öğle tatilimdi ve elimden geldiğince güzel giyinmiştim. Koyu kot pantolon ve botlarla beyaz bir kazak. Bana yöneltilen sorgulayıcı bakışları umursamadan binaya doğru yürüdüm.

Lobideki büyük masada oturan adam bana gülümsüyor ve soruyor.

"Size nasıl yardım edebilirim?"

"Jungkook'u görmeye mi geldim?"

Adam bana bakarken gözleri büyüdü. Ah doğru. Muhtemelen birisinin CEO'larına ismiyle hitap etmesine alışkın değillerdi ama ben, yani bu kötü giyimli yaratık, patronunu görmek istiyor.

"Üzgünüm?"

Bunu söylerken ayaklarımı sürüdüm, sesim biraz titriyordu. "Ben Park Jimin ve Jeon Jungkook ile bir randevum var."

Resepsiyonist klavyesine dokunmadan önce bir süre bana baktı. Adımı bulmuş olmalı çünkü başını kaldırıp baktığında bana gülümsüyor ve mutlulukla bana bir ziyaretçi kartı veriyor. Beni asansörlere doğru yönlendirdi.

"Yirminci katta." Adam dedi ve ben de başımı salladım. Kimlik kartını net bir şekilde görebilmek için biraz eğilerek yaklaştım. Woojin.

"Teşekkür ederim Woojin." Dedim ve adam bana gülümsemeden önce bir süre şaşırmış göründü. Asansöre doğru ilerleyip bindiğimde ona hafifçe el salladım ve 20 numaralı düğmeye bastım. Kapılar kapanınca panellerdeki yansımama baktım, ellerim saçımı düzeltmek için uzandı.

Nihayet yirminci kata gelinceye ve kapılar açılıncaya kadar sayıların değişmesini izledim. Bir tarafta büyük bir masa, şık giyimli bir kadın ve arkasında büyük bir ahşap kapı vardı.

Ona Jungkook ile buluşacağımı söyledim ve onayladıktan sonra nihayet ofise girmeme izin verildi. Her yer benim dairemden daha büyüktü ama yine de her şey benim dairemden daha büyük görünüyordu. Ama pastayı bu lanet ofis aldı. Perdeleri açılmış büyük pencereler, eğilmekten çekinmeyeceğim kocaman bir ahşap masa. Bir tarafta oturma alanı ve büyük bir buzdolabı ve iki kapı içeren büyük bir projektörün yer aldığı büyük bir telekonferans merkezi. İçimde büyüyen merak, o kapıların arkasında ne olduğunu bilme dürtüsü. Ama muhtemelen bir tuvalet.

Jungkook odanın ortasında durmuş parlak bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Siyah pantolonunun içine yakasız bir gömlek ve parlak ayakkabılar giymişti, ceketi pencerenin yanındaki raftan sarkıyordu.

"Kedicik, harika görünüyorsun." dedi Jungkook, beni kucaklamak için kendine çekerken. Kollarımı ona doladım ve sıcaklığına sarılınca göğsüne doğru gülümsedim. Jungkook sadece... Onu tatlı dışında en iyi hangi kelimenin tanımladığını bile bilmiyorum.

Biraz geriye yaslandım, hâlâ Jungkook'un kollarına sarılıydım. "Sen de gerçekten çok iyi görünüyorsun."

"Teşekkürler bebeğim." dedi Jungkook, alnıma bir öpücük kondurmak için öne doğru eğilerek. Beni kanepelerden birine doğru götürmeden önce bir süre öyle kaldık. "Çay ister misin?"

"Zaten Çince sipariş ettiğinizi mi söyledin?"

Ben gelmeden önce Jungkook bana öğle yemeğinde ne istediğimi sormuştu ve ben de ona Çince söyledim. Bir süredir onu istiyordum ve henüz satın almadım çünkü biraz daha fazla para biriktirmeye çalışıyordum.

"Birazdan burada olur. Öğle yemeği için ilginç bir seçim kedicik."

Ona utanarak gülümsedim. "Bir süredir bunu istiyordum."

Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin