20 bölüm

348 18 5
                                    

Gün ışığında yürümek.

Ben de böyle hissettim. Kazıma şapkası, güneş ışığında yürümek beni kapsamaz İlk seks yaptığımızdan bu yana günler geçti. O günleri Jungkook'un evinde geçirdim. Artık evimin duvarlarının rengini bile hatırlamıyorum.

Dün gece su sporlarıyla biraz eğlendik. Jungkook, yeterince su içtiğimden emindi, gözyaşlarının eşiğine gelene kadar çay içmiştim, ellerimi yatağı yumrukluyor, onun emrini bekliyordum. Verdiğinde nasıl bir his olduğunu hatırladım. ne kadar iyi hissettiğimi hatırlıyorum. Anında rahatlatıyordu. Vücudum onunla sarsıldı.

Jungkook'un komşularından oldukça uzakta yaşadığı için gerçekten mutluydum, çığlıklar biraz dikkat çekmiş olabilirdi.

Şu anda işteydim ve ara sıra saate bakıyordum. Bugün öğlen Danny, Namjoon ve Jungkook ile öğle yemeği yedim ve sanki yerimde duramayacakmışım gibi hissettim. Heyecanlıydım.

Mağazanın kapısı açılıp içeri üç kişi girdiğinde düşüncelerimden sıyrıldım. İki erkek ve bir kız. Kızın saçları pastel renkteydi, erkeklerden birinin parlak kızıl saçları, diğerinin ise saçında mavi bir çizgi vardı.

Kız ve kızıl saçlı adam koridora doğru yürürken mavi çizgili adam bana dikkatle bakıyordu. Ah. Tamam

"Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?" Biraz gülümsemeye çalışarak sordum.

"Arkadaşlarım etrafa bakıyor." Mavi çizgi dedi.

"Jungseok, gel ve şunu gör."

Başımı biraz eğdim. Jungseok. Tanıdık geliyordu. Önümdeki adama baktım ve onu bir yerlerde görüp görmediğimi hatırlamaya çalıştım.

Ancak aklıma hiçbir şey gelmiyor.

Mavi çizgi arkadaşına gitmez. Tezgaha yaslanıp bekliyor. Neyse ki bana bakmıyor. Hoseok çalışanların odasından dışarı çıkınca rahatlayarak yere çöktüm. En azından Hoseok oradaydı. Eğer atlayacak olsaydım en azından Hoseok orada olurdu.

Mavi çizgili arkadaşlar ellerinde dondurma külahlarıyla tezgaha geldiler. Hızla zili çaldım. Onlar ne kadar hızlı ayrılırsa ben de o kadar rahat olurum. Onlara makbuzlarını verdikten sonra uzaklaştılar, Blue Streak bana daha çok yüz buruşturmaya benzeyen tuhaf bir gülümsemeyle baktı.

"Bana mı öyle geldi, yoksa o adam sana yumruk atmak istiyormuş gibi mi görünüyordu?" Hoseok tezgaha doğru yürürken sordu. Sadece orada olduğu için minnettardım.

"Garip biriydi."

"Onu bir yerde gördün mü?"

"Hayır. Görmedim." Dürüstçe cevap verdim. Mavi çizgiyle olan tuhaf etkileşim, öğle yemeğine dair tüm heyecanımı kaybetmeme neden oldu. Telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.

Jimin: Mağazaya tuhaf bir adam geldi

Cevap üç dakika sürdü.

Jungkook: Sana dokundu mu? Bir sorun mu var?

Jimin: Hayır. Sadece bana bakmaya devam etti.

Jungkook: Bunu tarif edebilir misin?

Jimin: Sanki beni tanıyormuş gibi. Sanki onu kırmışım gibi.

Başımı telefondan kaldırıp Hoseok'a hafifçe gülümsedim. "Bu ilişkinin parıltısı var."

Bunun üzerine yüksek bir kahkaha attım. Telefonum Jungkook'dan gelen bir mesajla birlikte titredi.

Jungkook: Güvenlik ekibimden birini gönderiyorum. Kimlik bilgilerini gösterecek ve adı Kai.

Hızlıca bir cevap yazdım. Jungkook'u tanıdığı için şu anda adamla konuşuyor olurdu.

Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin