14 bölüm

471 29 4
                                    

Jungkook'a dokunmamak zor olacaktı.

"Dokunmak yok." Jungkook tekrarladı ve ben mırıldandım. Ona dokunmak istedim. Kendime dokunmak istedim ama yine de her şeyden daha iyi hissettiriyordu. Başımı sallamaya, yalamaya, emmeye ve sadece almaya başladım. Elimden geldiğince ıslatıyorum. Hareket etmeye devam ederken göz temasını koruyarak ona baktım. Devam ettim. Titrediğini hissedebiliyordum, saçlarımdaki tutuşu sıkılaşıyordu.

"İşte bu, Jimin. Aynen böyle." dedi Jungkook, sesi derindi ve tavrı pes etmiyordu.

Göz temasımızı kesmeden uzaklaştım ve konuştum. "Ağzımı becermeni istiyorum. Yüzümün her yerine gelmeni istiyorum." dedim, sesim boğuk çıkıyordu.

Jungkook'a iki kez söylenmesine gerek yoktu. Aletini eline alıp dudaklarımın arasına itti, geri çekip tekrar tekrar yaptı. Beni bıraktı ve temposunu biraz artırdı, saçlarımdaki eli her seferinde başımı yönlendiriyordu.

Ağzıma girene kadar tempoyu artırdı ve ben de onu elimden geldiğince tuttum, ağzımın dolu olmasının, onun tadının dilimde hissedilmesinin verdiği his hoşuma gitti.

"Bak sikimi ne kadar iyi alıyorsun." dedi Jungkook. "Bunu almak için yaratılmışsın!"

Kahretsin. Açık saçık konuşmaların beni tahrik ettiğini bilmiyordum. beni uçurumun kenarına itiyordu, aynı tanıdık kasılma hissini karnımda hissettim. Jungkook bir, iki, üç kez daha ağzıma soktu. Jungkook kendini çekiyor, boştaki eli aletinin üzerinde çalışıyor, hızla okşuyor, gözleri bana odaklanmış durumda.

Başka yere bakamadım. Başka yere bakmak istemedim. Ellerim hâlâ arkamda, bekleyerek ona doğru ilerledim. Geldiğinde bunu yüzüme yapıyor. İç çamaşırımı da giydiğimde yumuşak bir inilti çıkardım, vücudum biraz titriyordu. Kirpiklerimin üzerine düşen parçaya dokunmak için uzandım ve yalamak için parmağımı ağzıma soktum.

Kendimi iyi, mutlu ve memnun hissederek Jungkook'a gülümsedim.

Jungkook beni kendine çekerek masadaki kağıt havlulardan birine uzandı ve yüzümü sildi. İşi bitince yüzümün her yerine öpücükler kondurdu.

"İnanılmazsın." Dedi ve yanaklarımın ısındığını hissettim. "Ve sen dokunulmadan geldin." dedi Jungkook, parmağını giydiğim siyah dantelli erkek şortunun eteğiyle oynayarak.

"Tadın çok güzeldi." diye mırıldandım. Yan tarafa bakıyorum.

"Bunu bir daha söyle. Ve daha yüksek sesle." dedi Jungkook, gözlerinin içine bakabilmem için başımı kaldırdı.

"Tadın çok güzeldi." Ellerimle yanaklarımı kapatma dürtüsüne direnerek tekrarladım.

"Bir meleğe benziyorsun ama bazen ağzından çıkan sözler müstehcen oluyor. Bu hoşuma gidiyor." dedi Jungkook ve ben güldüm. Bu an, mutfağın bir yerinden gelen bir uğultu sesiyle kesildi.

"Ben aramayı yanıtlarken neden sen gidip duş almıyorsun. Birazdan mağazaya gideceğiz. "

Başımı salladım ve uzaklaşmadan önce ona hızlı bir öpücük verdim.

"Senin için zaten bir şey seçtim, dolapta. Seçtiklerimi beğenmezsen orada senin için başka kıyafetlerim de var."

Jungkook'un ne seçtiğini görmek için üst kata çıktım ve dolaba doğru yöneldim. Doğruca asılı olan kıyafetlerin yanına gittim ve evet, benim bedenimde kıyafetler vardı, etiketleri hala üzerlerindeydi, etiketlerin üzerinde benim adım yazılıydı.

Dolabın ortasındaki cam masanın üzerinde bebek mavisi bir kazak, koyu renk bir jeggings, üzerinde çoraplar olan spor ayakkabılar duruyordu. Jumper'a uzandım ve ne kadar yumuşak olduğuna hayret ettim. Hemen duş aldım, bulduğum nemlendiriciyi sürdüm ve sonra kıyafetlerime giydim, saçlarıma süslü bir şey yapmadım, sadece biraz yağ sürdüm ve saçaklarımı şekillendirdim.

Jeon'un Erkek Bebeği (BDSM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin