⚠️TW: self-harm ⚠️
Mamà îmi da in sfârșit drumul lăsându-l și pe papà să mă ia în brațe. El mă cuprinde cu brațele lui. Îl îmbrățișez înapoi mă îndepărtez și îi simt mana lui Christian strângându-mi talia. Inspir adânc și mă relaxez. Mamá pare să observe unde se afla mâna lui Christian fiindcă se uită la noi doi zâmbind.
-Tu trebuie să fii iubitul ei, nu-i asa? îi spune mama lui Christian După care se întoarce înspre mine și îmi spune: ¡Qué sexy eres!
(spaniolă | Ce iubit sexy ai!)Christian îmi face cu ochiul și îi spune mamei mele:
-¡Gracias! Estoy segura que Isabella también está de acuerdo contigo.
(spaniolă | Va multumesc! Sunt sigur ca si Isabella este de acord cu dumneavoastră.)
Mama îmi aruncă o privire cu subînțeles și îmi spune:
-Știe și spaniola? Isabella, dacă nu te căsătorești cu el să vezi ce îți fac.
-Mamá! țip eu jenată
-¡¿Que?! Estoy en lo cierto. ¿No es así Pedro? mama se uită la tata rânjind
(spaniolă | Ce?! Am dreptate. Nu-i așa, Pedro?)
-Claro que si cariño! răspunde el repede
(spaniolă | Sigur ca da, draga mea!)Mama îmi spune ca suntem ultimii care au ajuns. Îl trimite pe tata să ne conducă în camera in care aveam să stam pentru următoarea săptămână. Era o camera mare cu un pat dublu si o baie. Fără canapele, fotolii sau saltele. Tata părăsește camera imediat ce termina să ne-o prezinte. Ne spune că la ora 13 să fim afară, pe terasă, fiindcă avem de discutat ce vom face săptămâna asta.
După ce tata iese din camera Christian spune:
-Se pare ca va trebui să dormim in același pat, Isabella.
-Nu e amuzant! îi zic eu când vad cum râde
-Ba da. Acum hai să ne despachetam astea.Când ceasul indica ora 13 coborâm pe terasă. Ajungem în bucătărie sie ne pregătim să ieșim in curte, când îi sint bratul lui Christian inconjurandu-mi talia. Înainte să pot spune ceva mă trage afară. La masă era doar Eva, Abuelo, Abuela, Lucas, fratele Evei, Mamà și Papà.
Când ne vad ca ajungem lângă masă mama spune:
-Tía Carmen y tío Jose, ven ahora mismo, querida.
(spaniolă | Matusa Carmen și unchiul Jose, vine imediat, draga mea.)
-¿Y tía Lina y tío Anghel? întreb eu cu speranță
(spaniolă | Și mătușa Lina cu unchiul Anghel?)
-Viene la tía Lina con Juan, y el tío Anghel viene con la tía Elena, Héctor y Sofía. răspunde mama zâmbind
(spaniolă | Matusa Lina vine cu Juan, iar unchiul Anghel vine cu matusa Elena, Hector si Sofia)
-¡¿Viene Sofía también?!
(spaniolă | Vine și Sofia?!)
-Sí, querida. Por cierto, Sierra se caerá con Matteo en cualquier momento.
(spaniolă | Da, iubita. Apropo, Sierra va coborî cu Matteo in orice moment)Chiar în momentul ala o vad pe Sierra și pe Matteo. Alerg în brațele Sierrei.
-SIERRA! ¡Mi hermana favorita!
(spaniolă | Sora mea preferata!)
-Nu ai alta sora, toanto! răspunde eaRâdem amândouă fericite, iar apoi îl salut și pe Matteo. Ne așezăm la masă, iar când mă vede stând lângă Christian mă arata cu degetul pe mine, iar apoi pe el.
-El e iubitul tău? întreabă ea
-Da. răspund eu
-¿Qué novio sexy tienes? ¿Ya lo entendiste? ¿Cuánto tiempo llevas con él? ¿Por qué descubrí tan tarde que te amaba? spune Sierra repede
(spaniolă | Ce iubit sexy ai? V-ati tras-o deja? De cat timp ești cu el? De ce am aflat atat de târziu ca ai iubit?)
-Creo que todos están de acuerdo en que soy muy atractivo, pero si quieres discutir algo con Isabella y no quieres que lo sepa, entonces ve a hablar con ella en privado. îi zice Christian luând-o prin surprindere
(spaniolă | Cred că toată lumea este de acord că sunt foarte atrăgătoar, dar dacă vrei să discuti ceva cu Isabella și nu vrei să știu eu, atunci du-te să vorbești cu ea în privat.)
-Nu, mersi. răspunde Sierra. Am terminat cu întrebările.Rând pe rând mai apar rude care se holbează la Christian. Când apar toți le spun ca el este iubitul meu. Eva se uită la Christian cu dorința încă de când ne-am așezat la masă. Încerc să o ignor știind că nu sunt chiar împreună cu Christian, dar nu mă pot abține. Sunt geloasă, recunosc.
Sierra, care stă în fața mea, îmi spune să mă uit pe telefon. Deblochez mobilul și intru la conversații.
Sierra:
Iubitul tău se uită la tine de parca ești cea mai frumoasa ființă existenta, iar tot ce faci tu e să mănânci ca o vacă.
Isabella:
În primul rand chiar apreciez modul în care te-ai exprimat. Te urăsc. În al doilea rând normal că se uită așa la mine. E iubitul meu!
Sierra:
Isabella, îți spun, Christian e îndrăgostit de tine până peste cap.Închid ecranul telefonului și privesc în gol. Este imposibil. Nu se putea îndrăgosti de mine în doar 2 săptămâni. Nici măcar nu am prea interacționat. Simt o mână pe piciorul meu și tresar. Mă uit să văd cine e.
-Ești bine? mă întreabă Christian care avea mâna pe piciorul meu
-Mda. răspund eu și îi zâmbesc scurtMă scuz și mă duc în camera mea. Christian întreabă dacă e nevoie să vină cu mine. Îi spun că nu și urc pe scările care conduc înspre camera mea.
Intru în încăpere și mă duc în baie ca să mă spăl pe față. Deschid ușa și sunt lovită de o singura amintire.
Flashback
Ceva în mine încerca să țipe, să scape. Aveam ochii roșii de la atâta plâns. Pe masa era lama. Mă uitam la ea, iar ea la mine. Mi-am promis ca nu o să o mai fac. Ca o să mă opresc din asta.
Inima mea striga și urla. Nu mai plângeam. Simțeam ca ochii aveau să îmi iasă din orbite. Capul meu părea presat din toate părțile. Renunț să mă mai lupt cu conștiința mea și iau lama. Intru în baie și îmi vad reflexia în oglindă.
Am ochii roșii și fața udă. Părul meu este dezordonat. Arat ca o fantomă. Îmi întorc privirea și mă uit la lama. Ultimele regrete mă înconjoară. Le ignor și îmi apăs lama de încheieturi, provocându-mi tăieturi adânci. Nu regret nicio secundă.
Încep să plâng. Poate datorita durerii, poate din cauza nervilor, poate fiindcă sunt tristă. Nu știu. Cad pe gresie și mă uit la încheieturile mele pline de sânge. Nu regret. Izbucnesc într-un plâns mai aprig. Nu mai pot rezista.
Un țipăt lung și aspru îmi evadează din gură. Nu regret. Îmi închid ochii și îmi las sufletul să își verse povara și tristețea în timp ce stau pe podeaua rece a băii. Mintea mea mă mustră, însă inima mea urla un singur lucru.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. NU REGRET.
NU REGRET. NU REGRET. Nu regret.Ochii mei se închid și vad negru. După care leșin sau în sfârșit am murit.
----------------
Îmi dau seama că sunt pe jos, iar ochii mei sunt plini de lacrimi. Șterg lacrimile din ochii mei și mă ridic. Privesc oglinda și reflexia mea. În fața mea o văd pe fata acea de 19 ani, fata acea distrusă, atât mental cât și fizic, fata acea tristă. Din ziua aia tot ce mai țin minte e ca m-am trezit pe patul unui spital cu mama țipând la mine.
Ea a fost distrusă să afle ce mi-am făcut. Când a aflat motivul era cât pe ce să devină criminal.
În timp ce stau pe pat și mă gândesc îmi aduc aminte că fostul meu soț , Alejandro, o să vină cu soția lui, Dolores. Încep să plâng isteric. Ușa se deschide și înăuntru apare Christian. Se uită la mine cum plâng, iar eu mă uit la el. Vine înspre mine și se așează pe pat. Fără să ezit sau să mai gândesc sar în brațele lui plângând mai puternic. El nu spune nimic, ci doar mă îmbrățișează înapoi.
*****
O să mai modific playlist-ul de la primul capitol. Când o voi face vă anunț.Capitolul asta mi s-a părut atât de...trist și întunecat.
Apropo am modificat playlist-ul.
CITEȘTI
Din New York spre Seville
DragosteDoua persoane total diferite. O întâlnire neprevazută. O înțelegere neașteptată. O cerere surprinzătoare. Isabella Cortez trebuie sa își găsească un iubit fals în 2 săptămâni, pana la nunta surorii sale. Christian Harper, cel mai râvnit burlac și ce...