• Magnolia/Effy •
- Magasabbra emeld a lábadat a forgásnál, Elizabeth! - hallottam meg Mrs. Hepburn hangját a pálya széléről.
Feszülten fújtam ki a levegőt.
Már vagy egy órája megállás nélkül korcsolyáztam. A mai egy elég intenzív edzés volt, mivel sok alkalmat ki kellett hagynom a csuklóm miatt. Mrs. Hepburn szerint versenyezhetek decemberben, mert tudja, hogy képes vagyok rá. Elmondása alapján a legtehetségesebb tanítványai között az én nevem is szerepel, ennek ellenére nem szeretné, ha elbíznám magam, mert mindig vannak nálam jobbak. Ezzel nem lesz gond, a műkorcsolya manapság stresszlevezető szerepet töltött be az életemben.
Újra megcsináltam a forgást, most magasabbra emelt lábbal. Miközben tovább korcsolyáztam, Adele hangjára figyeltem, ami hangosan szűrődött ki a hangszórókból. Az üres csarnok falairól visszaverődtek a Skyfall sorai. A zenét én választottam, még a szezon elején. A sors fintora, hogy a szöveg illik a mostani helyzetünkre.
- Jól van, elég lesz mára!
Eleresztettem egy megkönnyebbült sóhajt.
Mrs. Hepburn elé siklottam, aki felém nyújtotta az élvédőimet. Ráhúztam őket a korcsolyáim élére és kiléptem a pályáról.
- Szépen haladsz. Van még min csiszolni, de jó esélyeid vannak decemberre.
- Köszönöm, Mrs. Hepburn.
A kulacsomhoz léptem és beleittam a hűvös vízbe. Az izmaim kellemesen zsibbadtak a fáradtságtól. Hogy ez mennyire hiányzott!
Összeszedtem a cuccaimat és az öltözőbe tipegtem. Maya és a többi lány, aki itt szokott edzeni, már a korcsolyáikat húzták. Mosolyogva köszöntem nekik, amit viszonoztak, majd kettesben hagytak a szőke lánnyal.
- Milyen volt az edzés? - érdeklődött, miközben a tükörhöz lépett és megpróbálta összeszedni a rakoncátlan fürtjeit.
- Kellemes - válaszoltam, miközben leültem az egyik padra és a korcsolyám fűzőjét kezdtem kibogozni.
- Az jó.
Immár két hét telt el halloween óta. Mayával sikeresen kibékültünk, szóval minden visszakerült a régi kerékvágásba. Vagyis majdnem minden.
Axel gyanúsan csendben van egy ideje. Nem próbálkozik semmivel, kerüli a társaságom, kivéve a múlt hét csütörtöki keringő próbán, amikor viszont kénytelen velem táncolni. Akkor is olyan volt, mint egy szellem, csak testben volt jelen, fejben teljesen máshol járt. Ha rálépett a lábamra, akkor mormogott az orra alatt egy 'ne haragudj'-ot, de ezen kívül semmilyen kommunikáció nem volt közöttünk. Félreértés ne essék, ennek én csak örülni tudok, viszont aggaszt, hogy miért ilyen. Nem húzódna a háttérbe, ha nem tervezne valamit. Aggódom Nolanért.
- Maya... - nyeltem egy nagyot. - Neked is feltűnt, hogy Axel milyen furán viselkedik mostanában?
- Mire gondolsz? - nézett rám a tükörből. Összekontyolta a haját a feje tetején, majd leült velem szemben.
- Olyan, mintha árnyéka lenne önmagának.
- Nem tudom, lehet nincs jó kedve - hajtotta le a fejét és a korcsolyájával kezdett bíbelődni.
- Rossz előérzetem van vele kapcsolatban - húztam át a fejemen a felsőmet. A hűvös levegő miatt libabőrös lett a sportmelltartóval fedett felsőtestem.
- Jogosan. Axeltől jobb félni, mint megijedni.
Bólintottam. Ez nem szimpla paranoia.
Belebújtam a fekete, kapucnis pulcsimba, majd lerángattam magamról a cicanadrágot és farmert húztam helyette. Felvettem a cipőimet, majd pakolni kezdtem a sporttáskámba, amikor rezgett a telefonom.
YOU ARE READING
Megfékezhetetlen
Teen Fiction𝘔𝘢𝘨𝘯𝘰𝘭𝘪𝘢 𝘌𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘔𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯 • a lány, aki egyik pillanatról a másikra kénytelen volt teljesen új életet kezdeni. Régi életéből a műkorcsolyán és egy medálon kívül nem maradt semmi. 𝘕𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘋𝘢𝘮𝘪𝘦𝘯 𝘑𝘰𝘯𝘦𝘴 • a fiú, aki...