Kerem uykusunun bölünmesi ile sinirle Altay'ın koynundan ayrıldı ve yatakta oturur pozisyona geldi. Karışmış saçları ve hafif şişmiş gözleri tatlı bir görüntüydü, yeni uyandığı için boş gözlerle duvarı izlerken dayanamayarak gözlerini kapatmış oturduğu yerden uyumayı devam ettirmişti.
Altay ensesini kaşıdı, kısık bakışlarla kerem'i izlerken gülümsemiş ardından yüzüne takındığı şerefsiz gülüşü ile uyuklayan bedeni ittirip yataktan atmıştı.
"Ah, Altay ne yapıyorsun!"
"Yataktan kalkacak gibi gözükmüyordun."
"Götüm acıdı!"
"Öpeyim geçsin"
"Terbiyesiz.."
Altay kerem'in söylediğini es geçerken kendisi gerinerek yataktan kalkmış odasında olan banyoya girmişti işlerini halletmek için. Kerem Altay'ın ardından çatılı kaşları ile bakarken kalçasını okşayarak yerden kalktı, bir kaç kez gerindi ardından alfanın dolabından giyebileceği bir sweatshirt aldı.
Kendisine uzun gelen kıyafeti başından aşağı geçirdiğinde elleri dışarı çıkamamış ve dizlerine kadar inen sweat üstünde bir çuval gibi durmuştu, oflayarak kollarını kıvırmış ardından altına da giydiği eşofman ile saçlarını karıştırıp hazır olduğuna karar vermişti. o sırada işlerini halledip çıkan altay ise kısa olanı incelemiş, kendi kıyafetleri içinde kaybolduğunu görünce gülmüştü.
"Bunlar sana çok küçük olmamış mı ya?"
"Haha çok komik" demişti kerem imali sesi ile, aynada hâlâ kendi ile ilgilenirken Altay arkasına geçmiş ellerini beline dolamıştı. Omega boynunda hissetiği sıcak nefeslerle huylanırken gülmüş Altay'ın kolları arasında küçülmüştü.
Alfa kolları arasında çırpınıp "altay gıdıklanıyorum!" Diye sızlanan küçüğün boynuna öpücükler kondurup aşağıdan gelen yüksek seslerle artık gitmeleri gerektiğini anladı.
"Aşağı insek iyi olacak yoksa bunlar evin ırzına geçer"
"Sanırım haklısın"
İkili odadan çıktı, merdivenden inerken dusan'ın evin içinde yayılan yüksek sesi kulak tırmalıyordu.
İkili bir süre basamaklarda durmuş ve izlemekle yetinmişti, Ferdi yanlarına geldiğinden beri bir kaç bardağa gidecek gibi duruyorken belli ki son kozunu oynamış ve her şeyi salarak içmişti.
Yoksa dusan onun peşinden bir o yana bir bu yana koşmazdı herhalde, değil mi?
Kerem göz ucuyla Altay'a baktı, bağladığı kolları ve kısık gözleri ile ben bunlara nasıl bir ceza versem diye düşündüğüne emindi.
Dikkatini bölen yine dusan'ın sesi oldu."İsmail sen onu nerden buldun tanrı aşkına.. lan mert sen akvaryum suyunu mu diktin kafana gerizekalı herif!"
"Ferdi ben galiba kusucam ya..."
"Arda üstüme kusma sakın sikerim!"
Herkes farklı telden çalıyor dense yeriydi.
Birazdan şikayetlerin geleceğine adı kadar emindi altay.ferdi öğürmeye başlamış, dusan hızla ferdi'nin ağını kapatarak lavaboya koşturmaya başlamıştı.
En köşede olan alioski ve emre sanki hiç bir şey olmuyormuş gibi içkilerini içip sohbet ederek kısık kısık gülüyorlardı.