1. Bölüm

190 33 199
                                    

Spotify Playlist ismi ~ Kasırga Playlist

Bu bölümde dinlenicek şarkı ~ Jungkook ~ Still With You ~

Bir kasırganın hayatımı değiştireceği hiç aklıma gelmezdi. Biri bana gelecekten gelip hayatın bu kasırgadan sonra değişecek şöyle şeyler olucak dese asla inanmazdım . Ama artık inanıyorum. Her şeyim değişti yani Hayatım ... Nasıl olduğunu daha çözmüş değilim ama böyle bir şeye nasıl düştüm bilmiyorum...

Yeni bir sabah yeni bir dönem . 3 aylık yaz tatili bitmişti ve şöyle bir şey var ki artık lise sonum. Mükemmel üniversite sınavına hazırlanacağım . Stres yapmam için güzel bir konu . Unutuyordum ben Açelya , Açelya Wilson . Evet soyadım Türkçe değil . Çünkü babam Amerikalı annem Türk . Amerika da yaşıyoruz . Doğduğumdan beri burdayız . Chicago da yaşıyoruz .

-- Kahvaltı hazııır napıyorsunuz yukarıda hala okula geç kalacaksınız

Eyvah Annem bağırıyor kahvaltı hazır olalı çok oldu ve biz daha aşağı inmedik. Çoğul konuşuyorum çünkü bir kardeşim var daha doğrusu ikizim . Rami Wilson , Kumral saçlı mavi gözlü ve çok yakışıklı. Tüm güzel genleri almış sağolsun. Aşırı relax bir insan . Her şeye benim kadar stres olmaz , daha doğrusu hiç olmaz desek doğru olur. Onu arada dövmek istiyorum ama Okulun basket takımında ve boyu 1.96 yani bu imkansız demek . Benim boyum ise 1.58 neyse

-- Yukarı geliyoruuuum bak
Allah gitmeliyiz

-- Geldik anneeeee

-- Davetiye bekliyorsanız yollardım . Sıkıntı değil yani

-- Kusura bakma anneciğim

-- Hadi yemeklerinizi yeğin servisiniz gelicek.

-- Anne akşam Jason ile okul partisi için basketbol çalışıcaz haber ediyim dedim.

Her yeni dönemde okul açıldığından bir gün sonra parti olur . Ponpon kızlar gösteri yapar . Basketbolcular toplar ile değişik gösteriler yaparlar . Okula yeni gelenler için bir eğlence . Ben bu etkinliklerden birinde değilim ama arkadaşlarım ponpon kız grubunda . Onları tezahürat yaparım.

-- Biz çıkıyoruz anne

-- Görüşürüüüz iyi dersler canlarım

Evden çıktığımız gibi servisin gelmesi bir oldu . Ben ve bir parçam olan kulaklığımla Jungkook un Still with you şarkısını dinledim. Hava yağmur yağacak gibiydi . Yağmurlu havalarda bu şarkıyı dinlemeyi çok seviyordum.
Okula vardığımızda direkt sınıfa çıktım . Veee benim kızları buldum.

-- Kızlarrrr sizi çok özlediiim

Yazın Türkiye ye gidiyoruz o yüzden yazın kızlarla hiç vakit geçiremiyorum. Sadece okul zamanı. Az kalsın adlarını söylemeyi unutuyordum . Sophia ve Mia . Ortaokuldan beri arkadaşız. Umarım sonsuza kadar öyle oluruz.

-- Hadi bakalım anlat Açelya nasıl geçti Türkiye tatilin .

-- Çok iyidi Mia , Antalya, İstanbul her yeri gezdik sizi de birgün götüreceğim. Sizin nasıl geçti?

-- Valla benim iyidi bildiğin kursa gittim .
Bu kız yarışmada birinci olduuu.

Sophia tenisçi . Baya iyi oynuyor. Ve çok güzel sarı saçlı mavi gözlü. Tam tenisçi havası var .

-- Ben de stabil canım üniversite sınavı için bir kaç hazırlık yaptım ders çalıştım. LA a gittim.

Mia çok zeki . Dersleri baya iyi . Ona çok özeniyorum.

--Sevgili öğrencilerimiz lütfen konferans salonuna geliniz müdür bey konuşma yapacak.

-- Bu adam hiç değişmiyor ya her yıl hoş geldin konuşmasından bıktım , ha bir de parti .

Dedi Sophia

-- Ben ponpon kız grubunda olmadığım için mutluyum .

Aşağı indik ve tüm okul buradaydı. Ve Jessica Williams ve Sevgilisi James Brown. Tam bir Amerikan dizilerinde gördüğümüz çiftlerden. James okulun basketbol takımında, Jessica ise ponpon kız grubunda. Tam bir Amerikan dizisi değil mi . Aşırı cringe hareketleri var bence bilerek yapıyorlar . Ve benim ultra zeki ikizim onlarla çok yakın arkadaş. Allah akıl fikir versin diyorum başka da bir şey demiyorum neyseee.

-- Hoş geldiniz sevgili öğrencilerim . Yeni öğretim yılı başladı. Yeni gelen öğrencilerimiz için ve okulun yeniden açılışını kutlamak için yarın partimiz var . Hepinizi eğlenmeye bekliyorum. Şimdilik bu kadar ...

Mükemmel konuşma ardından hepimiz sınıflara çıktık. Kızlar birkaç ders sonra provalar için indi. Arada onların yanına gittim . Jessica tüm egoistliğiyle onları yönetiyordu . Sophia bana yardım et bakışı attı güldüm . Onlara baya acıyorum. Sonra sınıfa gittim arada ders çalıştım arada kitap okudum. Bugün ilk gün olduğu için dersler boştu .Günü böyle kapattım. Eve geldiğimde annem en sevdiğim yemekleri yapıyordu. Ona yardım ettim . Biraz ders çalıştım. Sonra yatağımdan gökyüzünü izlemeye koyuldum. Yatağımın hemen yanında cam vardı . Her zaman perdeleri açıp gökyüzünü izliyorum. Yarın bakalım nasıl bir gün olacaktı diye düşündüm . Gökyüzü baya bulutluydu . Fırtına çıkacak gibi . Ay ışığı gri bulutları aydınlatıyordu. Bu mükemmel görüntüye bakarken uyuya kaldım...

Kasırga Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin