Bu bölümde dinlenicek şarkı ~ Olivia Rodrigo ~ Good 4 u ~
Sabah uyandığımda gökyüzüne baktım. Gökyüzüne bakmak çok güzel hissettiriyordu. Bulutlar gri ve kabarmıştı . Sanki içindeki yağmuru bırakmak istiyorlardı . Hava baya rüzgarlıydı biraz soğuk olmalıydı. Üstüme bir sweatshirt ve kapşonlu aldım. Kahvaltı edip çıktık. Vaz geçtim hava baya soğuk . Bu normal mi bilmiyorum . Eylül ayında bu kadar soğuk olmazdı normalde. Sanki kar yağacak gibi bir soğuk ve güçlü bir rüzgar. Okula geldiğimizde okul baya süslenmişti kendimi direkt okula attım. Ben sınıfa çıkacakken Rami başka yöne gitti.
-- Nereye Rami
-- Spor salonuna gidiyorum. Birazdan hazırlanacağım . Gösteri var ya hani ultra zekalı kardeşim.
-- Offf nereye gidersen git be . Amma boş sert yaptın .
Hayır düşünmüyor değilim acaba kafasında bir problem mi var . Ne sorsam atar gider yapıyor ya . Sanki ikiz değil de düşmanız. Neyse ben sınıfa çıktım. Kızlar da gelmişti .
-- Günaydınnn hazır mısınız gösterinize ?
-- Ne hazırız ne hazırız bir bilsen .
Mükemmel başkanımız güzel gösteri hazırladı.
Dedi MiaBu söze baya güldüm. Jessica yı taklit edip bana yaptıkları şeyleri gösterdiler . Gülmekten ağlamama ramak kalmıştı ta ki Jessica sınıfa girene kadar .
-- Siz beni mi taklit ediyorsunuz ?
Diye cırladı
Sophia
-- Evet bebeğim seni taklit ediyoruz ne var bunda ?
Jessica
-- Gösteri günü olmasaydı bugün, ben sana gösterirdim de
Sophia
-- Göster hadi ! Göstersene bekliyorum.
-- Ooof kavga etmeyin yaa. Jessica gösteri günü sorun çıkmasın bence hadi . Dedim
Baktı ve-- Bugünlük kariyerimi mahvetmiycem. Ama bu burda bitmedi.
Dedi o ince sesiyle ve gitti. Sesini o kadar inceltiyordu ki kulaklarım kanayacaktı.
Mia
-- Biri bu kıza dizi izlemeyi bırakmasını söylemeli . Dizide ki o kendini kötü kız sananlar gibi yapıyor . Çok cringe.
Sophia
-- Sesi de kulaklarımı kanatacaktı .
-- Hayır bir insan neden sesini inceltip havalı olduğunu sanar ki . Offf konuşmayalım şunu.
Dedim.-- Bugün hava çok soğuk ya . Yoksa bana mı öyle geliyor?
Mia
-- Hayır, tek sana öyle gelmiyor. Baya soğuk hava . Dışarıda gösteriyi nasıl yapıcağız bilmiyorum.
Tam biz böyle konuşurken bir anons yapıldı .
-- Sevgili öğrencilerimiz, olumsuz hava koşullarından dolayı partimiz kapalı spor salonunda yapılacaktır. Gösteri birazdan başlayacaktır. Salona gelmeniz rica olunur.
Spor salonu zemin kattaydı , bizim sınıf ise 3. katta. İnmek ve çıkmak ölüm gibiyidi. Hepimiz aşağı indik. Salonda ki koltuklardan birine oturdum . Benim kızlar ise gösteriye hazırlanıyordu . İlk onlar çıkacak sonra erkekler çıkıp mini gösteri ve maç yapacaklardı. Işıklar söndü ve gösteri başladı. Olivia Rodrigo nun Good 4 u şarkısı ve renkli ışıklar ile gösteri başladı. Baya iyi yapıyorlardı . Hareketlere ve uyumu ağzım açık izledim. Biraz zaman geçtikten sonra yavaş yavaş sıkılmaya başladım. Yukarı çıkıp kitap okuma kararı aldım. Kitap okumaya baylıyorum. Beni sanki farklı diyarlara sürüklüyorlar. Özellikle fantastik kitapları okumayı çok seviyorum. Bazen kendimi o dünyanın içinde hissediyorum. Acaba diyorum gerçek olsaydı nasıl olurdu diye . Biraz zaman geçtikten sonra bir anda telefonumda yüksek alarm sesi çalmaya başladı. Yerimden sıçradım . Ne olduğunu anlayamadım. Telefonuma baktığımda şu yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...