(Bu bölümde dinlenicek şarkılar ~ Erutan ~ The Willow Maid , Raaban, Tungevaag, Luana Kiara~ Bad Boy şarkısını dinleyiniz)
Özel olmak insanı mutlu ederdi. Ama beni bu şekilde özel olmak hiç mutlu etmemişti. Jay in ne dediğini anlamaya çalışıyordum. Bana sen özelsin demişti. Ne demek istediğini hiç anlamadım. Neyim özeldi , özel olan şeyim neydi? Jay e
-- Özel derken ne demek istiyorsun? Hiç bir şey anlamadım. Bu neden hep beni istiyor , neden benim peşimi hiç bırakmıyor?
Jay
-- Özel derken şöyle. Bazı insanların kanı güçlü olur. Eğer bir vampir veya kurt adam bununla beslenirse çok güçlü olur. Yenilmez olur. Adrian da o yüzden seni istiyor. Seni alıp kanını içecek ve yenilmez olucak . Kurtlar ve vampirler arasında bir savaş var . Adrian da bizi yenmek istiyor. Planı daha da güçlü olup bizi yenmek.
Özel kanım vardı. Bunu ilk defa duymuştum. Bu gerçekleri duymak beni daha da korkutmuştu. Eğer Adrian ın eline düşersem kesin ölmüştüm. Üstelik benim canıma yarışa girmişlerdi . Bu beni çok sinirlendirmişti. Eğer Jay kaybederse ölmüştüm .
-- Tamam anladım. Ve sen benim üstüme yarışa girdin ,hatta girdiniz. Kaybedersen öldüm farkında mısın?
Diye kızmıştım . Gerçekten çok korkuyordum.
Jay
-- Bunu yapmak zorundaydım. Özür dilerim. Ama bu teklifini kabul etmeseydim şimdi seni alıp götürecekti. Bunu izin veremezdim. Anlıyor musun beni ? Seni kurtarmak için yaptım Açelya .Kimsenin üstüne böyle bir şeye girmek asla istemem.
Dedikleri haklıydı. Eğer kabul etmeseydi şimdi beni alıp götürebilirdi.
-- Haklısın. Peki şimdi ne olucak ? Yarışı kazanabilir misin?
Jay
-- Kazanabilirim . Sana söz veriyorum kazanacağım.
Gözlerimin içine bakarak konuşmuştu. Derinden bir söz vermişti. Tüm kalbimle ona inanıyordum. Neden bilmiyorum ama inanıyordum.
Alex
-- Kazanırsın kazanmasına ama çok fena bir şeyin içine girdik. Farkındasın dimi Jay ?
Alice
-- Aynen, bu Bay K in kulağına giderse bittik. Çünkü bildiğin Adrian ın savaş teklifini kabul etmiş oldun. Vampirler ile aramızı biliyorsun .
Jay
-- Biliyorum! Her şeyin farkındayım. Ama onu öldürmesine ve almasına izin veremezdim.
İşler kötü hal almaya başlamıştı. Jay benim yüzümden kötü bir durumun içine düşmüştü. Kendimi kötü hissediyordum. Bunlar bana ağır geliyordu.
-- Sizden çok özür dilerim. Benim yüzümden. Onunla gitseydim böyle bir şey olmayacaktı.
Jay
-- Hayır senin suçun falan yok Açelya. Tüm suç bende kabul edende benim yarışıcak olan kişide . O yüzden konuyu daha çok uzatmayalım. Umalım ki Bay K in kulağına gitmesin.
Alex
-- Kesin gidecek ama hissediyorum.
Jay
-- Çok güzel moral veriyorsun kardeşim
Alex
-- Gerçekler Kardeşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...