9. Bölüm

25 4 33
                                    

( Bu bölümde dinlenicek şarkılar ~ Izzamuzic - Julien Marchal - Shootout ( Sped up)~ Everglow ~ Slay ~ Dedublüman ~ Belki ~ Teya Dora ~ Džanum ~ B Lou - Him & I - Insturmental~)

İçimden bir ses her şeyin bundan sonra garip bir hal alacağını söylüyordu.Jay Bay K in sesini duyunca Vernon ile o tarafa baktılar. Ben ise duyduklarımın şokunu atlatmayı çalışıyordum. Jay hepimizin önünde Luna ile olan ilişkisini ve ona olan aşkını itiraf etmişti. Ama onlar ayrılmıştı, duyguları bitti sanıyordum. Ama galiba Jay in duyguları dahala devam ediyordu, yani ben öyle düşünüyordum. Peki buna neden içim bu kadar üzülmüştü? Neden üzgün hissediyorum? Neden bu kadar kıskanmıştım?Jay e karşı duygular mı besliyordum?

( Burada ~ Izzamuzic - Julien Marchal - Shootout ( Sped up)~ şarkısını dinleyiniz)

Kafamda bir sürü soru dönüyordu. Ben bunları düşünürken Bay K yanımıza geldi ve Jay ile Vernon a

Bay K

-- Ne oluyor? Neyin kavgası var burada? Vernon , hayırdır? Hangi rüzgar seni attı buraya?!

Vernon

-- Bay K, biliyor musunuz bilmiyorum ama dün akşam Jay ve diğerleri kardeşim Luna yı alıp Açelya yı kurtarmaya gitti.

Vernon böyle deyince Bay K hepimize bir bakış attı. Şimdi gerçekten bitmiştik.

Vernon

-- Açelya yı kurtarmışlar ama maalesef Luna Adrian ın eline düşmüş. Hepsi Jay in suçu . Kardeşim ona olan sevgisinden dolayı bunları yaptı. Bu yanına kal-

Bay K

-- Yeteeer!

Diye sinirli bir şekilde bağırdı. Bay K Jay e döndü ve

Bay K

-- Jay bunlar doğru mu?

Jay sadece Bay K e baktı. Diyecek bir şey bulamıyor gibiydi. Bay K den öyle bir hamle geldi ki , hiç birimiz böyle bir şey olacağını tahmin edemezdik. Bay K Jay e sert bir tokat attı. Jay tokatın etkisiyle hafif yana savruldu. Şok olmuştum, ama daha fazla şok. Bu şokun etkisiyle Alice ve Alex hemen Jay in yanına geldiler.

Bay K

-- Sana inanamıyorum Jay! İnanamıyorum! Benden habersiz böyle bir şey nasıl yaparsın! Ben size böyle mi öğrettim? Bana şuan o kadar hayal kırıklığı yaşattın ki , anlatamam!

Jay tokat etkisiyle şok olmuştu , en kötüsü ise gözlerinin rengi altın sarısı rengini aldı. Bay K e çok sinirli bir şekilde bakıyordu. Bay K ona kızarken bir anda arkasını dönüp gitmeye başladı.

Bay K

-- Jay! Nereye gidiyorsun?! Hemen buraya gel, yoksa daha da kötü olacak!
Biri şunun peşinden gitsin ve onu bana getirsin!

Diye bağırdı ama bu sözler Jay e pek etki etmemişti . Jay koşmaya başladı. Bende endişelendiğim için Bay K e

-- Ben giderim Bay K efendim.

Dedim ve hemen arkasından koşmaya başladım. Jay yağmurda ıslanmış olan tişörtünü giyip koşmaya devam etti.

-- Jay dur !

Diye bağırdım ama beni dinlemiyordu, koşmaya devam ediyordu. Çok hızlı koştuğu için ona yetişemiyordum. Kasabadan hızlıca çıkıp ormana doğru gitti. Yağmurdan dolayı her yerim sırılsıklam ve çamur olmuştu. Artık kızmaya başlamıştım

Kasırga Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin