( Bu bölümde dinlenicek şarkılar ~ Paloma Faith~ Only Love Can Hurt Like This , Sam Tinnesz, Silverberg ~ Wolves ,Olivia Rodrigo ~ Jealousy , Jealousy Ariana Grande , Future ~ Everyday ~ )
Kendimi masalda gibi hissediyordum. Bu dansımızı prens ve prensesin dansına benzettim. Aynı masallardaki gibi. Kalbim çok hızlı atıyordu , onu sakinleştirmek için hemen göz temasını bozdum . Göz temasını bozmama şaşırmış gibi bakıyordu. Geri çekildim ve ona
-- Çok güzel bir danstı . Teşekkür ederim, beni mutlu ettin.
Sadece baktı ve o çok güzel olan gamzeleri ile güldü.
-- Gitsek iyi olur . Bizi merak etmişlerdir.
Jay
-- Tamam, siz nasıl isterseniz kraliçem
Dedi ve reverans yaptı. Beni utandırıyordu, yanaklarım şimdi kıp kırımızı olduğuna eminim.
-- Ya , yapma lütfen. Utanıyorum.
Gülmeye başladı. Benle eğlendiğine adım gibi emindim.
-- Yaaaa
Jay
-- Tamam tamam sustum.
Dedi ve yola koyulduk. Yol boyunca güldü. Sus desemde pek bir işe yaramadı. Benle uğraşmayı sevmişti. Kasabaya vardığımızda yağmur yağmaya başlamıştı. Jay motorsikletini hemen garaja koydu ve içeri girdik. Herkes buradaydı, Rami beni görür görmez hemen sarıldı. Sımsıkı bir birimize sarılıyorduk. Onu görmek içimi değişik yapmıştı. Hıçkırarak ağlamaya başladım . Bir an onu yine göremiyecem sandım.
Rami
-- Tamam geçti. Artık bizimlesin, lütfen ağlama.
Dedi. Bir yandan sarılıyor bir yandan saçımı okşuyordu. Geri çekilip yüzüne baktım
-- Seni , sizi bir dahana göremiyeceğim sandım
Dedim ağlayarak. Yine sarılarak
Rami
-- Şşş yok öyle şey . Öyle şeyler düşünme.
Kollarından ayrılıp tamam dercesine kafamı salladım. Kızlara baktığımda gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyorlardı. İkiside hemen bana koşup sarıldı.
Mia
-- Çok korktuk . Seni bir dahana göremiyeceğiz sandık.
-- Bende , ama artık yanınızdayım.
Geri çekilip herkese baktım. Hepsi bana bakıyordu, geldiğime çok mutlu olmuşlardı.
-- Hepinize çok teşekkür ederim. Hayatınızı riske atıp beni kurtardınız.
Sophia
-- Bunu her zaman yaparız. Burada kim olursa olsun her zaman kurtarmaya hazırız.
Gülümsedim. Dediği haklıydı, artık hep birlikte bir takım olmuştuk. Kimseye zarar gelmesini istemezdim. Herkes muu gözüken bir kişi değişik bakıyordu. Alice in gözleri hem mutlu bakıyordu hem de hüzünlü. Gözlerinde çözemediğim bir hüzün vardı. Alice hemen yanıma gelip sarıldı
Alice
-- Seni özledim Açelya. Umarım sana kötü şeyler yapmamışlardır. Ve ...
Böyle konuşurken biraz durdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...