Öncelikle selam arkadaşlarrrr . Hikayeye başlamadan önce bu kitap için bir Playlist hazırladım. Playlist adı
Kasırga Playlist yazarsanız çıkar.
İyi okumalar ve dinlemeler 🫶🫶
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölümde dinlenicek şarkılar ~ Lana Del Rey ~ Fucked My Way Up To The Top ve ~Elley Duhé ~ Middle Of The NightRami' den
Eşyalarımızı almak için yukarı çıktık. Her yerde ölü insanlar vardı . Çoğu yer kan gölü olmuştu. Hızlıca çantaları alıp aşağı indik. Aşağıda insan ölüsü daha fazla vardı . Çoğu kaçarken öldürülmüştü.
Mia
-- Burada katliam yaşanmış .
Dedi şok içinde .
-- Evet , maalesef öyle olmuş. O varlıkların hepsini öldürücem . Bir kazık bulup özellikle o başları olanın tam kalbinin ortasına saplayacağım.
Dedim. Ne olursa olsun Açelya yı bulup onu kaçıran vampiri öldürücektim .
-- Haydiyin daha fazla vakit kaybetmeden gidelim .
Sophia
-- Aslında telefondan yerini bakabiliriz. Öyle daha kolay bulmaz mıyız?
Dediği çok mantıklıydı . Hemen cebimden telefonu çıkarttım ama nerdeyse paramparça olmuştu . Sophia kendikini çıkarttı aynıydı , Mia nın telefonuda aynı şekildeydi . Büyük ihtimalle vampirler bize vurunca yediğimiz darbelerle parçalanmışlardı. Çok zaman kaybediyorduk . Hemen harekete geçmek istiyordum. Telefon umrumda değildi sadece Açelya yı bulmak istiyordum.
-- Zaman kaybediyoruz. Kantinden bir şeyler alalım . Ne kadar yol alacağız nereye gideceğiz bilmiyoruz . O yüzden erzak almalıyız.
Hava kararmaya başladığı için okulun içi karanlık olmaya başlamıştı. Kantine gidip bir şeyler aldık. Kantinci abla ve abi yerde ölü bir şekilde yatıyordu. Çoğu kişi ölmüştü . Bizim kurtulmamız mucize gibi bir şey olmuştu. Sophia kantinde açık yardim çantasını bulup aldı . Ben de yemekler aldım. Çantanın içinden el fenerini alıp tam çıkıyorduk ki bir ses duyduk .
-- Lütfen yardım edin
Diye . Sesin geldiği yere baktığımızda. Bir tane kız düşen yiyecek raflarının altında kalmış. Hemen yanına gidip rafı kaldırdık bacağı fena halde kan içindeydi. Yardım çantasından birkaç malzeme ile bacağını sardık.
Kız
-- Beni kurtardığınız için teşekkür ederim. Vampirlerden biri bunu üstüme itti ve bayılmışım. Büyük ihtimalle beni öldüm sanıp bıraktı . Uyandığımda sizi gördüm. Tekrardan teşekkür ederim.
Sophia
-- Ne demek kim olsa yapar.
Kız
-- Siz nereye gidiyorsunuz? Bende gelebilir miyim ? Lütfen beni burada yalnız bırakmayın .
-- Kardeşim vampirler tarafından kaçırıldı . Onu bulmaya gidiyoruz . Ayriyetten o vampir denen yaratıkları öldürmeye . Bizimle gelebilirsin. Zaman kaybediyoruz haydiyin.
Dedim . Zaman kaybettikçe stres oluyordum.
Mia
-- Aramıza hoşgeldin. Ben Mia , bu Sophia, bu da Rami .
Kız
-- Memnun oldum bende Isabella. Teşekkürler tekrardan kurtardığınız için.
Sophia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...