( Bu bölümde dinlenicek şarkılar ~ James Arthur - Car's Outside ve Rithick J - Gimme More x Harleys in Hawaii ~ )
Anlamıyordum , Elizabeth in ne demek istediğini hiç birimiz anlamıyorduk. Dengeler değişecek demişti, ama nasıl değişecek. Bay K, Elizabeth e merakla sordu
Bay K
-- Ne demek istiyorsunuz? Hiçbir şey anlamıyoruz . Biraz daha açık olur musun Elizabeth?
Elizabeth
-- Bir kurt vampir tarafından ısırıldı. Bu olmaması gereken bir şey. Bu dünyanın dengesini bozacak . Ama neler olur hiç bilmiyorum. En son denge bozukluğunda Kasırga oldu.
Bir dakika, kasırga dengeler bozulduğu için mi ortaya çıkmıştı? Ama nasıl dengeler bozulmuş olabilir ki?
-- Kasırga dengeler bozulduğu için mi ortaya çıktı?
Elizabeth
-- Evet
-- Ama bu nasıl olmuş olabilir ki? Dengeyi ne bozmuş olabilir?
Elizabeth
-- Bunu söylemelimiyim bilmiyorum ama , bir insan gizli cadıya dönüştü. Bu da dengeyi bozdu, herkes ne ise öyle kalmalı . Bu dünyanın dengesini sağlıyor, ama biri farklı bir şeye dönüşürse işler değişiyor.
Elizabeth in bu dediği tüylerimi diken diken etmişti. Bir insan cadıya dönüştüğü için bunları yaşamıştık. Jay ben bunları düşünürken hemen atılarak
Jay
-- Peki sen bunları nereden biliyorsun?
Elizabeth
-- Doğa ile ilgilendiğimi söylemiştim, doğanın dengesini bozacak çoğu şeyi öğrendim. Beni yetiştiren bir hocam vardı, küçüklüğümden bu zamana kadar beni o yetiştirdi. Fakat kasırga yüzünden öldü
Elizabeth bunu zorla söylemişti.
-- O her öğrendiği bilgiyi bir kitaba yazıyordu. Ondan bana o kitap kaldı, bende her şeyi ondan öğrendim. Neyse daha fazla zaman kaybetmeyelim .
Dedi ve yanındaki çantasından mumlar , tütsüler ve bir kaç iğne çıkarttı. Hepimiz dikkatlice onu izliyorduk. Yavaş yavaş mumları ve tütsüleri yaktı . Çantasından bir tane çiçek çıkarttı. Bize
Elizabeth
-- Şimdi etraftaki tüm ışıkları kapatalım.
Dedi ve değini yaptık. Mumları ve tütsüleri yaktı, ardından çıkarttığı çiçeği mumlar ile yaktı. Çicek yanarken yanındaki iğnelerin birini Alice in yarasının oraya , birini kalbinin üstüne ve diğerini bileğine batırdı. Yanan çiçeği Alice in burnuna yaklaştırdı. Biraz sonra Alice in göz kapakları kıpırdamaya başladı.
Jay
-- Alice
Diye seslendi , ama Elizabeth ona susmasını gösteren bir işaret yaptı. Alice bir anda hızlı bir şekilde nefes almaya başladı. O kadar hızlı nefes alıp veriyordu ki bu beni korkutmuştu. Bir anda derin nefes alıp gözlerini açtı. Nefesini derin bir şekilde verip öksürmeye başladı.
Elizabeth
-- İyi misin Alice?
Dedi . Alice biraz öksürdükten sonra
Alice
-- Neredeyim ben? Ve sende kimsin?
Dedi zorlukla , Elizabeth ona gülümseyerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...