Bu bölümde dinlenicek şarkı ~ Neoni - Darkside ~
Arkadaşımı bu kadar şok olmuş ve korkmuş şekilde görmek beni şaşırtmıştı.
-- Sophia değişik şeyler oluyor derken neyi kastediyorsun . Noluyor tam olarak?
Yanımıza gelerek telefonundan bize son dakika haberlerini açtı. Haberde
Evet sevgili izleyenler kasırga estkisini azaltmış bulunmakta fakat daha farklı durumlar ortaya çıktı. Bir vatandaş kasırga etkisini azaltınca arabasını kontrol etmeye gitmiş ama uzun zaman gelmemiş . Eşini merak eden Bayan E. arabanın olduğu yere gittiğinde eşinin kanlar içinde yatıyor halde bulmuş ve boynunda ısırık izi varmış. Başka bir vakada ise bir vatandaş kasırga olduğu zaman da camından dışarıda gezinen bir adam silüeti görmüş. Ama kasırgadan dolayı havadaki uçuşan tozlardan çok görememiş.Adama tam seslenicekken adamın kurt gibi kulaklarının olduğunu . Adama daha çok yaklaşınca bunun bir insan olmadığın farklı bir yaratık olduğunu anlayınca şoktan bayılmış. Evet saygı değer seyiriciler siz ne olduğunu düşünüyorsunuz? Kimi kişi bunun bir kurtadam olduğunu düşünüyor , kimi kişi ise bunun bir vampir olduğunu söylüyor. Sizce bu olanlar gerçek mi ? yoksa bir hayvan saldırısı mı yoksa göz yanılgısı mı ? Sizce efsanelerde duyduğumuz yaratıklar ortaya mı çıktı? Eğer sizde böyle bir vaka ile karşılaştıysanız hemen polisi arayın! . Evet saygı değer seyiriciler şimdilik bu kadar yakında başka bir haberle görüşmek üzere ...
Rami
-- Yalan haber olmasın . Genelde böyle zamanlarda yalan haberle çok karşılaşılır.
Sophia
-- Hayır, yalan haber değil . Bu haber kanalını biliyorsunuz . CNN ABD en büyük haber kanalı. Sizce bunda bu haber varsa yanlış olabilir mi?
Dedi ve haklıydı.
-- En büyük haber kanalında yalan haber yapmazlar çünkü.
Dedim Rami ye dönerek. Neler oluyor diye düşündüm. Rüyada mıydım yoksa bu yaşananlar gerçek miydi? Mia revire hızlıca geldi .
-- Yeni haberleri görmeniz gerekiyor. Bu arada nasıl oldun Açelya?
-- İyiyim teşekkür ederim. Hangi haberler?
Bize telefonundan birkaç haber açtı. Çoğu haberde boynundan ısırılmış insan ölüsü veya kurt adam gördüklerini idda eden insanlar vardı .
--Bir dakika internet çekiyorsa hatlar da çekiyordur . Rami hemen annemleri ara lütfen.
Dedim. Telefonunu çıkarıp hemen annemi aradı. İyi olduklarını ve bize asla dışarı çıkmamamızı söylediler. Seslerini duymak iyi gelmişti. Bir öğrenci revire gelerek Bayan Emily Lovato herkesi salona çağırdığını söyledi . Hemşireyi serumu çıkartması için çağırdık . Serum çıkınca hemen spor salonuna gittik. Bayan Emily
-- Evet çocuklar, biliyorsunuz ki ülkede değişik şeyler yaşanıyor ve polis kesinlikle dışarı çıkılmaması gerektiğini söyledi. O yüzden biraz daha burada duracağız.
Öğrencilerden biri
-- Müdür Bey ne zaman gelicek hocam ?
Bayan Emily
-- Müdür Bey e maalesef ulaşamıyorum, umarım başına bir şey gelmemiştir. Bekliyeceğiz ve göreceğiz.
Dedi. Kesin müdür beyin başına bir şey gelmiştir. Beklemekten başka çaremiz yoktu . Hepimiz bekliyorduk , belki bir şey olur böyle bir şey yaşanmamıştır diye. Herkes ne yapacağını bilmiyordu ve korkuyordu . Herkes çok sessizdi,Jessica bile çok sessizdi . Onun sessiz olması imkansızdı eğer o sessizse işler ciddi demektir. Mia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
FantasyBir kasırganın Dünya nın dengesini değiştireceğine inanır mıydınız? Açelya Amerika da normal bir hayat yaşıyordu ta ki o güne kadar. Yaz tatilin bitişiyle okullar açılmıştı. Ama öyle bir kasırga oldu ki her şey değişti. Filmlerde duyduğumuz vampirle...