{16} tükenmişlik

61 5 3
                                    


Bölüme geçmeden önce bişeyler söylemek istiyorum...
  
Bu zamana kadar bu hikayeyi okuyup oy verenlere ve bu maceramda benim yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim. Yazarken hatalar yapmış olabilirim bu yüzden özür dilerim. İlk fic yazışım o yüzden acemiyim hikayede eksiklikler ve fazlalıklar varsa özür dilerim. Bu ficin konusunu uzun süre düşünmedim aslında hiç düşünmedim. Kafama esti yazmak istedim ficin sadece başı ve sonu belliydi. Gelişme bölümünde tamamen doğaçlama gittim. O bölümü yazarken aklıma gelenleri yazdım o yüzden de hatalar olabilir kusura bakmayın. Yanımda olduğunuz ve bu fici okuduğunuz için tekrar ve tekrar teşekkür ederim. Son kez hazırlanın ve jisung'un bu fantastik hayatının satırlarını son kez okuyun...

İyi okumalar..

Jisung'dan
Kore'ye adımımı ilk bastığımda karşımda minho vardı. Onu çok özlemiştim. Çantamı ve valizimi yere bırakıp minhonun üzerine atladım. Doya doya sarıldım ona sanki ona hiç sarılmamışım gibi...

Minho'dan
Jisung'u gördüğüm an durdum ve valizlerini yere bırakıp koşarak üzerime atladı. Kokusunu içime çektim ve sımsıkı sarıldım ona. Kokusu.. Ah o kokusu beni bitiriyor. Vanilyanın o temiz kokusu ve çikolatanın ağır kokusunun birleşiminin verdiği o keskin koku beni bitiriyor. Her gün onun boynunda yatmak istiyorum. Kokusunu unutmak istemiyorum.

Minho
Özledim..

Jisung
Bende minho bende

Minho
Hadi geç arabaya üşütüceksin

Jisung'un valizlerini alıp arabaya geçtik. Arabanın içi hemen o keskin koku kokmaya başlamıştı bile. Bu kokuyu özlemiştim...

Jisung'dan
Eve doğru gidiyorduk. Büyük ihtimalle minhonun evine. Geldiğim diye mutlu olmuş muydu? Yine yüzünden düşen bin parçaydı. Beni mi özlemedi? Yanlış bişey mi yaptım? Benden soğudu mu?   Beni artık sevmiyor mu?

Eve geldiğimizde ışıklar kapalıydı. Evde kimse yoktu sanırım. İçeri girdiğimizde konfetiler patladı ve benim ödüm de patladı

Changbin
HOŞGELDİNN LOOOO!!!!

Felix
Hoşgeldin jisung

Seungmin
Hoşgeldin

Jisung
Hoşbuldum


Hepsine teker teker sarıldım üstümü değiştirmek için yukarıya çıktım. Odaya girdiğimde her şey aynıydı. Dolaba doğru ilerledim. Gözüm yandaki komodinin üstündeki fotoğrafa kaydı. Fotoğrafı elime aldım ve bakmaya başladım. Minho ve minhoya çok benzer biri vardı fotoğrafta. Elim titredi. Bu kim diye düşünmedim bile aklıma tek kişi geldi. Minho'nun bize bahsetmek istemediği ikizi...

Odanın kapısı açıldığında fotoğrafı hemen cebime attım. Gelen kişi minho'ydu.

Minho
Seni özledim bebeğim

Jisung
Bende

Beni kendine doğru çevirdi. Burnunu burnuma sürttü. Dudağıma bir buse kondurdu.

Minho
Hadi gel yemek hazır

Jisung
Tamam üstümü değiştirip geliyorum

Shifting/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin