El is indultunk a moziba. A csókfülkét néztük meg. Még sosem láttuk, ezért nézzük ezt meg. Lassan sorra is kerültünk, vettünk popcornt, és egy-egy barackos teát.
*Film után*
- Na? Milyen volt? - Kérdezte barátnőm.
- Nagyon jóó. Istenem de imádom már most ezt a filmet. Majd a második részt is meg kell nézni! - Mondtam.
- Örülök neki. Szerintem Ellie, és Lee simán elmehetne egy párnak, hogyha Noah-val lennének legjobb barátok. - Mondta Yuwon.
- Igaz. Te Lina! Nincs kedved menni deszkázni, vagy csinálni valamit? - Kérdezte Yuwon.
- Nekem okés. Csak haza kéne menni a deszkámért. - Mondtam.
- Oki. Akkor elkisérlek! Majd az enyémért is elkell menni. - Mondta.
- Okés. Akkor induljunk! - Mondtam, miközben elindultunk. Útközben, sokat nevettünk.
- Várj itt, vagy ha akarsz be is jö- - Mire kimondtam volna, már bent is volt a házban.
- Anya! - Kiabáltam.
- Nappali! - Kiabált vissza anyu.
- Szia anya! Csak annyit akartam mondani, hogy megyek Yuwonnal deszkázni nem baj? - Kérdeztem.
- Dehogy is! Érezzétek jól magatokat lányok! Szia Yuwon! - Köszönt anya a barátnőmnek.
- Szia! - Köszönt vissza.
- Hát akkor mi szerintem megyünk! - Mondtam.
- Rendben! Sziasztok! - Köszönt.
- Szia! - Köszöntünk egyszerre.
Már ott deszkáztunk a pályán, amikor 7 fiút megláttunk, hogy minket néznek. Én gondoltam odaintek egyet, hogy: Hali. Ezt az egyik legmagasabb viszonozta. Nem tudom kik voltak azok.
- Te Lina! Ismered őket? - Kérdezte.
- Dehogy is! Csak odaintettem egyet nekik. - Nevettünk fel.
- Az jó! - Nevetett. - Melyik trükköt csináljuk meg? - Kérdezte.
- Amit tudunk egyszerre! Az biztos jól nézne ki! - Mondtam.
Amint befejeztük, odajöttek hozzánk, az a hét fiú.
- Sziasztok! - Köszönt egy fekete hajú. - Jay vagyok! - Mutatkozott be.
- Hali! - Szólalt meg egy szőke, tök aranyos fiú. - Sunoo vagyok! - Mosolygott. Nagyon aranyos mosolya van.
- Hello! - Köszönt a szürke hajú. - Heesung. Örülök a találkozásnak! - Mondta.
- Annyeong! - Szólt a piros hajú fiú. - Jungwon. Személyesen! - Mondta, majd fel nevettünk mindannyian.
- Szevasztok! - Köszönt a fehér hajú. - Sunghoon vagyok! - Mutatkozott be.
- Hi! - Köszönt, még egy szőke hajú. - Jake lennék! Azaz vagyok! - Ezen is fel nevettünk.
- Ni-Ki! Te nem akarsz bemutatkozni? - Kérdezte asszem Jay.
- Ja. De. Bocsánat! Ni-Ki vagyok! - Rázott velünk kezet. Vajon miért van neki is egy olyan karkötője mint nekem? Neki kék van, nekem pedig lila. Nem értem.
- Én Lina vagyok! - Mutatkoztam be.
- Én pedig Yuwon vagyok. Szia tesó! - Most mi van?
- Oh. Szia hugi. Nem is ismertelek fel messziről. - Nevetett kínosan Jungwon.
- Igazából én sem. - Nevetett barátnőm.
*Yuwon pov*
Nem hittem volna, hogy a bátyám is deszkázik. Ezt eddig nem is említette. Mostanában, egyre kevesebbet beszélgettünk, mert engem is lefoglalt a tanulás, meg Jungwonnak dolga volt. Vagy van. Nem tudom.
- Srácok, ő itt a húgom. Ne legyetek vele bunkók! - Mondta a bátyám. Nagyon imádom, amikor ilyen.
- Nem is mondtad, hogy van húgod! - Mondta asszem Sunghoon. Még meg kell jegyeznem, hogy ki-ki. Remélem jóban leszünk a fiúkkal!
- Szia bátyó! Srácok! Ő itt a bátyám! Mutatkozz be! - Mondta Lina.
YOU ARE READING
ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤
Fanfiction" Elég volt a beszédből. A szád járhat csak máshogy " Nishimura Riki ff - ᴇᴍᴍᴀ