2

109 9 0
                                    

- Hali! Én Haruto vagyok! Lina bátyja! - Mondta a fekete hajú fiú. Egy fejjel magasabb nálam. Azta. Vagy én vagyok túl törpe, vagy ő túl magas. Körülbelül lehet olyan 184 körül? Én meg itt vagyok a 161cm magasságommal.

- Yuwon! - Mutatkoztam be.

- Jake!

- Jay!

- Sunoo!

- Heeseung!

- Sunghoon!

- Jungwon!

- Ni-Ki! - Mutatkozott be utoljára a magasabb fiú.

- Szép neved van Yuwon! - Mondta Haruto.

- Oh.. Köszönöm! - Köszöntem meg.

- Na? És hogy vagy Haruto? - Nézett szúrós szemekkel Sunghoon Harutora. Mi a fene..?

- Jól, köszi a kérdést! - Mondta vigyorogva.

- Oké. Ez kezd kínos lenni... - Mondta Lina.

- Egyetértetek. - Mondtam. - Srácok! Nekünk mennünk kell sajnos. - Mondtam a fiúknak.

- Oh nemár! - Mondta Heeseung, és Jake egyszerre.

-Rendben hugi! Majd otthon találkozunk! -Ölelt meg Jungwon.

- Okés! Jössz Lina? -Kérdeztem.

- Persze! Ki nem hagynám! - Mondta a barátnőm.

- Hát akkor sziasztok! - Mondtuk egyszerre Linával.

- Sziasztok! - Mondta a hét fiú egyszerre.

- Szia bátyó! Majd találkozunk! Sziasztok! -Köszönt el Lina.

- Rendicsek. Szia hugi! Szia Yuwon! - Integetett nekem (?). Inkább nekünk.

*Haruto pov*

- Olyan szép Lina barátnője! - Olvadozott asszem Sunghoon?

- Egyet értek! - Mondtam. Tényleg szép. Ilyen lányt még nem láttam aki ennyire szép lett volna.

- Me too! - Szólalt meg angolul ha jól emlékszem Heeseung. Még meg kell jegyeznem a neveket.

- Jézusom szegény lány. Most hárman fogtok érte versenyezni, hogy ki kapja meg előbb? Vagy mi? - Uuuuh. Ezzel most adott egy ötletet. Enyém lesz Yuwon, és nem az övék.

- Ajaj. Szerintem ezzel egy ötletet adtál Harutonak, mert nagyon felcsillant a szeme. - Mondta Jungwon. - Csak szépen vele Haruto! Ha megbántod,akkor nagy bajok lesznek! -Őt megjegyeztem, mert úgy néz ki mint Yuwon. A nevük is hasonló.

- Te egy zseni vagy Jay! Köszi az ötletet. - Mondtam. - Rendben! - Elindultam futva arra amerre a lányok mentek gyalog. Odaadták nekünk a deszkákat, hogy vigyük haza azokat.

Ahogy futottam, megláttam a hugomékat, és odakiabáltam nekik. Kicsit sem nézhettek hülyének az emberek, hogy egy fiú két lány után üvölt.

- Yuwon! Lina! Álljatok meg egy kicsit! - Lihegtem.

- Oh szia Haruto! - Köszönt Yuwon. Imádom a hangját már most.

- Yuwonh... Várj egy kicsit! - Kapkodtam még mindig a levegőt.

- Oké? - Mondták egyszerre.

- Na. Huh. Yuwon lehet egy kérdésem? - Kérdeztem.

- Hiszen már feltetted. - Fel nevettünk.

- Jólvan na. Akkor még egy lenne. - Vakartam meg a tarkóm.

- Csak vicceltem. Mondjad csak. - Eközben Lina távolabb ment.

ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤Where stories live. Discover now