*Órák után*
Mire kiértem az iskolakapuhoz Ni-Ki már ott várt rám. Mivel én még gyorsan elszaladtam a mosdóba.
- Itt vagyok! Mehetünk ha gondolod! - Mondtam.
- Rendben. Amúgy nem lenne baj ha átülnék Lina mellé? - Kérdezte a fiú.
- Dehogyis. Nyugodtan. A tanárokat már úgysem érdekli, hogy ki hol ül. - Mondtam neki. Akkor majd írok Heeseung-nak, hogy ha akar mellém ülhet.
*Kocsiban*
A hazafelé úton sokat beszélgettünk. Jobban megismertem Ni-Ki-t, és elmondta, hogy azt a karkötőt még kiskorában, Linától kapta. Ez kedves.
- Apa! Bemutatom neked az egyik osztálytársam. - Mondtam.
- Jó napot uram! Én Nishimura Riki vagyok, de a Ni-Ki-t jobban szeretem. - Mutatkozott be apának.
- Szia Ni-Ki! Én Yang Jihoo vagyok! Yuwon apukája! Nyugodtan tegezz. Nem vagyok olyan öreg! - Erre mind a hárman felnevettünk.
- Rendben! És elnézést! - Vakarta meg a tarkóját Ni-Ki.
- Ugyan már. Semmi baj! - Mondta apa.
- Rendben! - Szólt Ni-Ki.
- Apa?! Akkor mi felmegyünk tanulni! - Mondtam az előttem álló férfinek.
- Oké! - Mondta, miközben egy titokzatos mosoly volt az arcán.
Ni-Ki-vel elindultunk fel a szobámba. De ami bent volt, arra nem számítottunk! Ott volt a legjobb barátnőm Lina!
- Jézusom!! Lina!!! Úristen nagyon hiányoztál! Ma menni akartunk hozzád de látom akkor nem kell. - Mondtam mire mind a hárman fel nevettünk.
- Na szép. Két lány egy fiú. Kicsit sem kínos! - Mondta Ni-Ki mire Lina szakadt a nevetéstől.
- Hát sajnállak Ni-Ki, hogy nincs itthon Jungwon. - Amint ki mondtam, rögtön Jungwon rontott be a szobámba.
- Hugi! Kellesz! Beszélnünk kell! Gyere a szobámba! - Parancsolta a bátyjám.
- Mindjárt jövök! - Mondtam, majd átmenetem a mellettem lévő szobába.
- Na mondjad mi olyan fontos! - Mondtam.
- Hát van egy kis helyzet... - Vakarta meg a tarkóját. - Téged nagyon zavarna, hogyha elhívnám Linát egy.. egy randira? - Kérdezte egy kicsit félve.
- Engem ugyan nem. Csak nem tetszik neked Lina? - Húzogattam a szemöldököm.
- Neeem. Csak.. csak kedvelem. Még nem tetszik. Ezért akarom jobban megismerni, hogy megtudjam. - Mondta Won.
- Hát akkor tedd amit csak szeretnél! Engem nem zavar. - Mondtam, majd megöleltem.
- Rendben! Köszönöm hugi! - Mondta a bátyjám.
- Bármikor! Ha kellek a szobámba leszek! - Mondtam, majd visszamentem a barátaimhoz.
- Nya! Itten is lennék! Azaz itt vagyok. - Mondtam, majd fel nevettünk. - Ni-Ki! Akkor mit nem értesz, miben kéred-e mester segítségét? - Vettem viccesre a témát egy kicsit. Legalábbis.. Próbáltam.
- Csak a matekot nem értem annyira. Ezeket a terület, kerületet! Minden mást igen, de ezek... ezek nem tetszenek nekem, és szerintem én sem nekik. - Viccelődött ő is.
- Na hát akkor.. - Majd egy órán át magyaráztam Ni-Ki-nek, és nagy nehezen, de láttam, hogy megértette. Ezért elmegyek tanárnak esküszöm.
- Így már érted? - Bólintott. - Komolyan mondom elmegyek tanárnak. - Mondtam. - Amúgy nem. - Itt már Lina, és Ni-Ki szakadtak a nevetéstől.
- Kértek valamit enni? Esetleg inni? - Kérdeztem.
- Én kérek inni! - Mondta a Lina.
- Én is! Nekem egy pohár víz jó lesz! - Mondta Ni-Ki, majd elindultunk a konyhába.
- Szia Won! - Köszöntem neki.
- Oh.. Sziasztok! - Köszönt vissza. - Lina?! Tudnánk egy kicsit beszélni? - Kérdezte.
- Öhm.. Persze! - Mondta a lány.
*Jungwon pov*
- Na szóval. Csak annyit akartam kérdezni, hogy eljönnél velem egy randira? - Kérdeztem meg kicsit félve, mert féltem, hogy nem-et mond.
- Hát öhm.. Wow. Ez egy kicsit lesokkolt de persze! Ezer örömmel! Mikor menjünk? - Kérdezte a lány, mire a szemeim megcsillantak.
- Hát öhm.. Például hétfőn 8-ra ott vagyok érted a te otthonodnál! Csinosan öltözz! - Mondtam mosolyogva.
- Oké, de hová megyünk majd? - Kérdezte.
- Az titok! - Kacsintottam.
- Ahjj. Oké. Akkor nyolcra készre vagyok! - Mondtam, majd vissza mentünk a többiekhez.
*Yuwon pov*
- Itt a vized Ni-Ki! Hahó!! - Integettem az arca előtt. - Itt vagy? - Kérdeztem.
- Ja. Ja. Igen. Csak egy kicsit elgondolkodtam. - Mondta.
- Azt látom. - Mondtam nevetve.
- Lina?! Mit kérsz inni? - Kérdeztem a lányt aki az asztalnál foglalt helyet.
- Szörpöt! Mindegy milyen! Csak valamilyen legyen, mert szomjas vagyok! - Mondta, majd nevettünk egyet.
- Okés! - Mondtam.
Hali! Itt Emma! Bocsánat a lassú részekért, de a Wattpad gondol egyet, és kidob engem, meg Sky-t a fiókból, ezért mindig meg kell változtatni a jelszót. Akár 1 napot kell várni amíg meglehet, akár néhány percet. De kárpótlásul itt egy új rész! Szerintetek Yuwon-t majd valaki szeretni fogja szerelmileg? Vagy ő fog szeretni valakit? Na de legyen csodás napotok/estétek! Sziasztok!
YOU ARE READING
ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤
Fanfiction" Elég volt a beszédből. A szád járhat csak máshogy " Nishimura Riki ff - ᴇᴍᴍᴀ