8

27 3 2
                                    

Ma reggel arra keltem, hogy valaki rámütött egy nagyot, egy párnával. Biztos, hogy nem a szüleim lehettek, mert miért csinálnának ilyet? Már csak egy válasz van. Jungwon.

- Kelj fel Won! Suli van! - Mondta a tesóm.

-Ahjj. Nem akarok! Még öt perc! - Kérleltem.

- Nem! Ne akarj elkésni. Már csak két perced maradt elkészülni, szóval ajánlom, hogy siess! - Monta Won, mire hirtelen felültem, és megnéztem a falon lévő órát. Van még vagy fél órám elkészülni.

- Ezt most miért kellett? Van még fél órám! -Panaszkodtam.

- Csak gondoltam így hamarabb felkelsz. - Mosolygott egyet, majd kiment a szobámból.

Lementem a konyhába inni, egy teát, mivel most azt kívántam meg. Most nem vagyok éhes, szóval több időm lesz, a készülődésre.

Amint megittam a teámat, mentem is fel a fürdőbe fogat mosni. Amint azzal is kész lettem, megmostam az arcom, hogy ne nézzek ki annyira úgy mint egy zombi. De ezen majd egy kis sminkkel segítenem kell.

A felsőm egy spagetti pántos haspólóra esett, egy baggy farmerral. Felvettem rá egy gombolós barna kötött pulcsit, hogy azért annyira ne fázzak. A hajamat felcsatoltam egy szintén barna csattal.
Ma ilyen barna kedvem van.

Lent már Won várt rám, egy teljesen kék szettben. Volt rajta egy babakék póló, egy baggy farmer, és egy kék pulcsi, aminek a hátára rá volt írva rózsaszínnal, hogy Love. A cipője pedig egy fehér Nike volt.

Én a barna Conversemet vettem fel. Tudhatni, hogy nekem csak Nike, meg Converse cipőim vannak, mert ezt a kettőt szeretem a legjobban.

Mind a kettőnknek fekete táskája volt.

Elköszöntünk a szüleinktől, és el is indultunk a suliba. A két Won megy meghódítani az iskolát. Yey. Sok kedvem van oda bemenni...

- Na hello srácok. Jöttünk meghódítani az iskolát -Mondtam. A többiek csak nevettek rajta. - Lin merre van? Késik, vagy mi? - Kérdeztem, a barátnőm után nézelődve az iskola kapujánál.

- Ma nem jön.. Nem érezte jól magát tegnap este, és anyukája nem engedte be suliba. - Mondta az infókat nekem Nik. Nem is szólt, hogy nem jön..

- Hát rendben van. - Mondtam. Azért írok neki, hogy jobbulást.

Me:

Hi gurl!
Remélem jobban leszel!
Jobbulást!
Hiányzol mindenkinek!

Lini<3:

Hii!
Köszönöm szépen!
Nekem is ti!
Remélem hamarabb meggyógyulok!

Me:

Én iss!
Na viszont én megyek, mert becsengettek!
Gyógyulj meg hamar! <3
Szeretlek! <3

Lini<3:

Én is téged! <3
Szia! <3

-Heeseung! - Szólítottam meg a fiút.

- Mondjad -Mondta az említett fiú.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 15 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤Onde histórias criam vida. Descubra agora