7

55 5 1
                                    

Másnap az ébresztőre keltem fel. Azért, mert elfelejtettem kikapcsolni az ébresztőt. Mire felkeltem, addigra már az asztalomon volt a reggeli.

- Jó reggelt álomszuszék! - Mondta Lina.

- Neked is korán kelő! - Köszöntöttem barátnőmet. -Milyen nap van ma? - Kérdezem, még félig aludva.

- Vasárnap. - Mondta.

- Jaj de jó.. - Válaszoltam.

- Na. Mondd is el, hogy mi volt este!? - Kért számon Lin.

- Csak annyi, hogy elmentünk egy sikátor előtt, aztán Sunghoon ott volt, mondjuk nem tudom, hogy miért, de behúzott oda. Aztán hallottunk valami hangot a sikátor végéből, és elkezdtünk futni. Aztán jöttek utánunk azok az illetők. És megköszöntem Hoon-nak, hogy megvédett. Ennyi. - Meséltem el.

- És mi volt az a becenév?? - Kérdezte.

- Nem tudom. Szerintem random jött neki. - Mondtam.

- Értem. - Mondta, majd bedőlt mellém az ágyba, és elkezdett telefonozni. Amint megettem a reggelimet, elkezdtem át öltözni.

∘₊✧──────✧₊∘

Délben jöttünk ki csak a szobámból, mert filmet néztünk egész délelőtt. Most kivételesen, nem k-dramat néztünk, hanem a Ginny and Georgia-t. Nekem eddig Marcus a kedvencem.

Ebédnek anya valamit összerakott, és felvittem a szobámba, és tovább néztük a filmet. A 6-7. részig jutottunk el.

∘₊✧──────✧₊∘

Olyan este 9-10 óra lehetett, mire Lina elaludt a filmen, így inkább kikapcsoltam, és én is próbáltam elaludni, ami viszonylag hamar sikerült is.

∘₊✧──────✧₊∘

*Lina pov*

Másnap reggel 5:30-kor keltem, mert valamiért akkorra volt beállítva az ébresztőm. Na de nem baj, legalább van időm elkészülni. Még jó, hogy hoztam magammal ruhát a mai napra.

Pólónak egy fehér spagetti pántos haspóló, amihez egy kék farmert párosítottam, és egy krém színű kardigánt vettem fel hozzá. A fehér Nike cipőmet vettem fel, mivel csak az volt.

*Suliban*

Yuwon szettje nagyon jól nézett ki. A szokásos fekete fehér kombó.
A pólója, egy sima fehér haspóló volt, rá egy könyékig érő ujjú ing volt, (de nem össze gombolva) hozzá egy fekete lengébb nadrág, és egy új cipője szerintem, mert még sosem láttam rajta, de egy fehér converse volt.

Ni-Ki-nek egy egyszerű melegítő szettje volt, ahogy Sunghoon-nak, és a többi fiúnak is, csak mind más színben. De hagyjuk is a ruhákat.

∘₊✧──────✧₊∘

Egyszercsak matek óra közepén, az igazgató megszólal a suli rádióban, hogy lesz valami kirándulás, ami jövőhéten indul, és 3 hetes lesz. Még nem mondták el, hogy hova megyünk. Azt majd csak ma, az utolsó óra után mondják el a tesi teremben.

*Tesi teremben*

Most van a megbeszélés. Kiderült, hogy Olaszországba megyünk 3 hétre. Az egyik kedvenc országom. Olyan gyönyörű az a hely..

Mint kiderült, jövőhét után megyünk erre a három hetes kirándulásra. Holnap ugyanígy lesz megbeszélés, csak holnap az egyik szülővel kell bejönni. Remélem anya be tud majd jönni.

Én ültem középen (mint mindig), jobb oldalamon Yuwon, balomon pedig Ni-Ki. Yuwon mellett természetesen Sunghoon ült, Sunghoon mellett, Heeseung, mellette pedig Jake. Ni-Ki mellett volt, Sunoo, mellette Jungwon, és utána pedig Jay fejezte be a sort. Mert ugye egy sorban kilencen lehet ülni, és mi szerencsére önt tudtunk egymás mellett ülni.

∘₊✧──────✧₊∘

-Szia anyuu!! Itthon vagyook! -Szóltam anyának.

- Jaj dejó!! Szia kicsim. - Köszöntött anya, két puszi kíséretével.

-Lenne egy kérésem. - Mondtam.

- Előbb tedd le a táskád. Majd felviszed, ha megbeszéltük azt, amit kérni szeretnél. Okés? - Kérdezte.

- Okés. Na. Csak annyi lenne, hogy jövőhét után megyünk egy három hetes kirándulásra a sulival, Olaszországba.
És azt szeretném kérdezni meg, hogy elengedsz-e? - Néztem anyára boci szemekkel.

- Hát persze, hogy elengedlek kicsim. Fedezd fel a világot. Lesz valami megbeszélés? - Kérdezte anya. Ezt el. sem. hiszem. hogy. elengedett. Iszonyatosan boldog vagyok.

-Köszönöm anya, nagyon szeretlek. Ami azt illeti... Holnap lesz megbeszélés. Remélem el tudsz majd menni velem. - Reménykedem, hogy eljut majd anya a megbeszélésre velem.

- Elmegyek ne aggódj. Holnap úgyis itthon vagyok, szóval nem kell aggódni, ott leszek. - Mondta mosolyogva. - Na menj pakolj be, csináld meg a lecót, ha van, aztán szerintem fürödj le, és pihenj, mert rádfér. Oksi? - Mondta anya. Nem is olyan rossz ötlet.

- Rendben. És mégegyszer köszönöm anya. - Mosolyogtam anyára, és adtam neki egy puszit. - Szeretlek! - Mondtam, majd felmentem a szobámba megcsinálni azokat a dolgokat, amit anya mondott.

- Én is kicsikém! - Kiáltott utánam.

Na hali. Itt az új rész. Egy kicsit rövidke lett, mert sajnos nincs annyira ötletem, de remélem tetszik a story így is, hogy ritkán vannak részek! Ezt sajnálom, de most közbejön sok minden. Ha tetszett ez a rész jelezzétek egy csillaggal, esetleg egy kommenttel. Szép estét/délutánt/napot, akármikor is olvassátok. Sziasztok!

Puszi, E♡

ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤Where stories live. Discover now