3

97 10 0
                                    

Egy igen után be is mentem a szobába.

- Szia! Hogy van a lábad? - Kérdeztem, és leültem mellé az ágyra.

- Szia! Megzúzódott. Ha két héten belül nem gyógyul meg a lábam, akkor vissza kell menni röntgenre, aztán ott megmondják, hogy mi lesz tovább. - Mondta.

- Oh.. Akkor két hétig nem látlak, csak itt? - Kérdeztem.

- Sajnos nem. - Le hajtotta a fejét. - De bármikor jöhetsz! - Mondta.

- Rendben. Amúgy nem hiszed el ki az új osztálytársunk, és az én padtársam. - Mondtam Linának.

- Na?? Ki az? - Kérdezte a barátnőm.

- Ni-Ki. És tudod mi a teljes neve? Nagyon komoly neve van. Szinte nyelvtörő. - Mondtam.

- Na mi a neve? - Kérdezte.

- Nishimura Ni-Ki. Elég nehéz kimondani. - Mondtam neki.

- Nishimura Ni-Ki.... Nekem volt egy hasonló nevű legjobb barátom régen. De ez biztos, hogy csak egy véletlen lehet. - Mondta.

- Wow. Nem lehet, hogy ő volt az? - Kérdeztem.

- Amúgy... Nem. Nem lehet. Mert neki Nishimura Ri-Ki volt a neve, ő meg Ni-Ki. - Mondta Lina.

- Nem lehet, hogy átiratta a nevét? - Már tuti, hogy ez van, mert manapság mindenki ezt csinálja.

- Végül is... Annak a Ri-Ki-nek régen adtam egy ilyen karkötőt - Emelte fel a jobb kezét. - Csak neki kékben volt, nekem meg ugye lilában. És ennek a Ni-Ki-nek ugyanolyan karkötője van mint nekem. Csak kékbe. - Mondta a lány. Akkor... Lehet hogy ő volt az a bizonyos Ri-Ki?

- Akkor lehet hogy ő volt Ri-Ki? - Mondtam ki a gondolatomat, csak kicsit másképpen.

- Nincs kizárva. - Mondta, miközben meghúzta a vállát.

- Nem hívod át? Szerintem semmi baj nem lenne belőle. - Mondtam.

- Ááh. Anyám megöl, ha fiút lát a házban. - Mondta.

- Te okos! Lehet, hogy anyud megismeri. - Mondtam.

- Mondjuk... Van benne valami. - Nevetett fel.

- Mondom én. Nem vagyok olyan hülye mint amilyennek te hiszel. - Mondtam.

-Nem is hiszlek hülyének he! - Mondta. - Mond csak Yuwon. Tetszik neked valaki? -Kérdezte.

- Hát... Ami azt illeti.... - Itt felcsillant a szeme. -Nem. Nem tetszik senki. - Eltünt a remény a szeméből.

- Ahj nemáár. Pedig én azzal a Heeseunggal, vagy a Sunghoonnal shippellek. - Mondta. Na nem.

- Nyugodtan. Úgysem fog történni semmi. Én Ni-Ki-vel shippellek. Nagyon illenétek! - Mondtam.

- Hát oké. Akkor felhívom, hogy tud-e jönni. - Mondta. Én már előre át hívtam Ni-Ki-t, és azt mondta, hogy átjön.

- Kit hívsz fel? - Kérdezte Ni-Ki.

- Micsoda? Te, hogy kerülsz ide? - Kérdezte Lina.

- Úgy, hogy Yuwon át hívott, és beleegyeztem. Úgy sincs semmi dolgom. - Mondta a fiú, aki az ajtóban állt még mindíg.

- Ahaa. Hát gyere beljebb akkor nyugodtan. - Mondtam.

- Ne mutatkozzak be anyukádnak? - Honnan tudja, hogy csak anyukám van?

- Öhm... De nyugodtan. Yuwon. Lekiséred? - Kérdezte.

- Persze! - Mondtam.

- Rendicsek! Akkor indulás. - Mondta Ni-Ki.

ᴛᴀ́ɴᴄᴏsʟᴀ́ʙᴜ́ᴀᴋ || 𝐍.𝐑𝐤Where stories live. Discover now