Başım ağrıyor.Zonklayan ağrı diğer tüm duygu ve düşünceleri bulanıklaştırıyordu.
"Kahretsin."Rastgele bir yatakta olmayı ya da muhtemelen ortak salondaki kanepede bayılmayı umarak doğruldum.Kollarımı kendime doladım.
Bunun yerine gözlerimi açtım ve kendi yatakhanemde, kendi yatağımda olduğumu fark ettim.Hala dün gece ki kıyafetlerimi giyiyordum, bu iyiye işaretti ve odada başka kimse yoktu.Gecemin daha kötü bir şekilde biteceğine dair herhangi bir kanıt olup olmadığını kontrol etmek için elimi karnımın alt kısmına bastırdım.
Herhangi bir ağrı ya da morarma hissetmediğimde rahat bir nefes aldım.Bileklerim biraz ağrıyordu, muhtemelen duvara sıkıştığım içindi.Bundan sonra ne oldu?Ne olduğunu hatırlamaya çalışırken boğazım düğümlendi.İyi görünüyordum, görünen tek fiziksel his kusma ihtiyacıydı.
Pansy'nin yatağı odanın diğer tarafında düzgünce yapılmıştı ve pencerenin dışındaki göl donuk ışığın içeri girmesine neden oluyor, saatin kaç olduğunu merak etmeme neden oluyordu.
Görünüşe göre 12.56.
Kafamdaki zonklama ve midemin bir kez daha sarsılması, eğer öğleden sonra mı döşeme tahtalarında ki kusmukları temizleyerek geçirmek istemiyorsam banyoya gitmem gerektiği konusunda beni uyardı.Midemin içindekilerin tuvalete boşaltılmasına izin verirken, kendi karışmış saçlarımı geride tuttum.
Dün geceki olayları makul bir zaman çizelgesine sığdırmaya başladım.Dans etmeyi, kanepede oturup sigara içmeyi hatırladım.Bundan sonra anılar biraz daha girdaplı hale geldi.
Pansy'yi arıyordum ve o adam bana onu nerede bulacağımı söyledi ve beni köşeye sıkıştırdı. Ondan sonra ne oldu?Beni saran kollar beni bir yere taşıyordu.Buraya mı?Odaklanmaya çalıştıkça başım daha çok zonkluyordu.
Anıların bazen olduğu gibi gün boyunca bana geri döneceğini umarak denemekten vazgeçtim.
Yavaşça ayağa kalktım ve asamı bulmak için yatakhaneye doğru yürüdüm.Onu bulduğumda neredeyse ağlayacaktım, düzgünce komodinin üzerine bırakılmıştı.Dün gecemde yanımdaydı ama kanepelerin üzerinde bırakmıştım, Çocuklardan biri onu düşürmüş müydü?
Onu aldım, bir büyüyü hatırladım ve mide bulandırıcı acıyı azaltmak için asayı başımın etrafında salladım.Daha sonra elbisemi çıkarıp rahat kiyafetler giydim.
Birkaç bardak su daha içtim ve dağınık saçlarımı taradım.Artık kendimi biraz daha insani hissettiğimi söyleye bilirim.
Merdivenlerden aşağı inip ortak salona giden bir kaç kişi hala kanepelerde uyuyordu ama dün gecenin sıradan bir Cuma günü olmaktan öte bir şey olduğuna dair delillerin geri kalanı kaybolmuştu.Bazı Slytherin öğrencileri kendi hallerine üzülerek oturdular ve muhtemelen bir daha asla içki içmeyeceklerini söylediler.
Pansy ne zindanlarda ne de Büyük Salon'daydı.Üç oğlan da varoluştan kaybolmuş gibiydi. Son durağım bir yerdi onun düzenli olarak takıldığını bildiğim tek yer orasıydı.Şans eseri oradaydı Blaise ve Daphne'nin yanındakia oturuyordu.
"Hey millet, nasıl hissediyorsunuz?" Gülümsemeye çalıştım ama yanlarına doğru yürürken bu yüz buruşturmaya dönüştü.Daphne oldukça dinlenmiş görünüyordu ama Blaise'i bilemedim.
Ben onun yanına otururken Pansy sırıttı, yüzünde ki saçların bir kısmını tarayarak her zaman ki mükemmel durumuna geri dönmesini sağladı.Pansy "Eh, Blaise burada bok gibi hissediyor, Daphne neredeyse hiç içki içmiyor ve erken yatıyor, bu yüzden harika gidiyor ve benim muhteşem genetiğim bana öyle bir gece daha geçirip bir maraton koşabileceğim hissini verdi,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐢𝐫𝐚𝐥𝐬 //𝓜𝓪𝓽𝓽𝓱𝓮𝓸 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 ✰
Fanfic"Var olmayan yıldızlara uzanıyordum,kasıtlı umutlardan doğan fantezilere kapılmıştım.Kendimi kaderin yoluna attım çünkü sürüklenmek istiyordum" Sevdiklerimiz adına aptalca şeyler yaparız.Kendimizi sahte sözlere adıyoruz ve sonunda her şeyin yoluna g...