Pazar gününü yurdumda makaleler ve yaklaşan sınavlarımıza çalışarak geçirdim.İyi bir not almam gerekiyordu, yoksa babamdan kesinlikle ağırlaştırıcı bir mektup alacaktım.
Pazartesi günü kalabalığa çıkıp Mattheo'ya bir şeyler söylemem gerektiğini biliyordum.
Ya da bundan kaçınmaya devam edebilirdim.
Her zamankinden erken kalktım ve duş aldım, giyinmeye zaman ayırdım ve hatta hafif bir makyaj bile yaptım.İyi görünmeye çalışmıyordum, zaman kazanmaya çalışıyordum.
Ben banyodan çıktığımda Pansy çoktan gitmişti, muhtemelen kahvaltı yapmak için.Canım pek yemek yemek istemiyordu bu yüzden çantamı toplayıp Snape'in sınıfına doğru yola çıktım.
Kapıya yaklaştıkça diğer ilk öğrencilerden bazılarının hafif gevezeliklerini duydum.Ama hedeflediğim kapının ötesine baktığımda, Mattheo'nun bana doğru yürüdüğünü ama sanki beni henüz görmemiş gibi göründüğünü gördüm.
Kalbim sızladı ve sınıfa girmek için hızlı yürümeye başladım ama onun "Violet" diye bağırdığını duydum."Siktir."Kapıdan içeri girdim ve arkama bakmadım.
Draco arka köşede oturduğu yerden bana tuhaf bir bakış attı.Onu gördüğümde her şey aklımdan gitti.
Daha soluk teni ve gözlerinin altındaki koyu torbalarla bok gibi görünüyordu.Hemen yanına gittim ve ellerimi önündeki masaya vurdum."Neredeydin Malfoy? Çok endişelendik."Bir cevap bekleyerek ona baktım ama o sadece omuz silkti.
"Son üç gündür nerede olduğunu açıklamak için on saniyen var, yoksa yemin ederim seni bir fareye çeviririm ve Bayan Norris'in seni ele geçirmesine izin veririm," diye tükürdüm.
"Tanrı aşkına Violet, sakin ol. Meşguldüm."Bir süreliğine benden uzaklaştı ve başını eğdi.
"Meşgul mü? Bak beni sinirlendirme doğruyu söyle,yoksa seni yemin ederim ki,fareye dönüştürürüm." dedim cebimden asamı çıkararak.
"Üzgünüm, tamam mı? İyiyim, yemin ederim."
"Tanrım, Pansy buraya geldiğinde senden bir parça alacak" dedim.Neredeyse mükemmel bir zamanlamayla Pansy, Theo ve Blaise kapıdan içeri girdiler.Onun sarı saçlarını görür görmez hızla koştu ve diğer öğrencileri itti.Theo ve Blaise onu takip etti.
"DRACO LUCIUS MALFOY NEREDE-"
Snape onun sözünü keserek, "Bayan Parkinson, eğer bu derste kalmak istiyorsanız dilinize dikkat etmenizi öneririm. Lütfen oturun," dedi.Eğer başka bir binanın üyesi bunu yapmış olsaydı, hâlâ bu okula devam ediyor olmazlardı.
Profesör masasının önünde durup derin bir nefes alıp Draco'nun arkasındaki masaya otururken onu izledi.Onu tamamen görmezden gelmeden önce ona keskin bir bakış attı.
"Sanırım bu tür bir öfkeyi daha önce sadece annemde görmüştüm," diye fısıldadı Blaise, Draco'nun iki yanındaki koltuklara otururken Theo'ya homurdandım ve Pansy'nin yanına gittim, bir süre daha Draco'ya baktım.Gerçekten çok kötü görünüyordu, sanki biri onun canını almaya çalışmış ve son anda durmuş gibi.
Blaise iç çekerek, dört kez söylediği aynı şeyi tekrarlayarak, "Pansy'nin neden sinirlendiğini anlayabiliyorum ama bunun bizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum."
Trelawney'nin ısrar ettiği minderlerdeki her zamanki yerlerimizi aldık.Tarot kutusunu çıkarıp önümdeki masanın üstüne koydum."Belki kartlar bize sorununun ne olduğunu söyleyebilir," diye homurdandım.
Trelawney Blaise ve benim yanımıza geldi ve bizi korkuttu."Ah, kusura bakmayın canlarım. Size gizlice yaklaşmak istememiştim," diye gülümsedi, gözlüklerinin büyütülmesinden dolayı gözleri kocamandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐢𝐫𝐚𝐥𝐬 //𝓜𝓪𝓽𝓽𝓱𝓮𝓸 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 ✰
Hayran Kurgu"Var olmayan yıldızlara uzanıyordum,kasıtlı umutlardan doğan fantezilere kapılmıştım.Kendimi kaderin yoluna attım çünkü sürüklenmek istiyordum" Sevdiklerimiz adına aptalca şeyler yaparız.Kendimizi sahte sözlere adıyoruz ve sonunda her şeyin yoluna g...